חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בר לב - מומחים בארגון דיירים לתמ"א 38





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: החלקה יפנית תוספות שיער הלחמות שיער הארכת שיער

נושא המאמר: 10 טיפים לחפיפה נכונה!
מאת: אבי קיי   שמור מאמר למועדפים

ככל שחפיפת השיער תהיה יסודית יותר ובתדירות הנכונה בהתאם לאופי ולסוג השיער התוצאה הסופית שתתקבל תהיה איכותית עם אפקט שישפיע על מראה שיערך. קבלי 10 טיפים לחפיפה

רצוי לחפוף את השיער תוך כדי ביצוע עיסוי עדין לעור הקרקפת, במטרה ליצור גירוי בדרך לחידוש תאי העור.
חשוב לחפוף שיער בינוני-ארוך לפחות פעמיים, כאשר פעם ראשונה תהיה חפיפה שטחית וקצרה באופן יחסי, ובפעם השנייה הפעולה תימשך שלוש-ארבע דקות, תוך כדי עיסוי השיער והקרקפת כאמור.
לשיער קצר אנו ממליצים חפיפה אחת, בתדירות של עד שלוש פעמים בשבוע.
יש לחפוף שיער טבעי בעזרת שמפו המבוסס על חומרי ניקוי עדינים, המאפשרים שימוש יומיומי בביטחון, ללא חשש לגרימת יובש בשיער או בעור.
שיער צבוע יש לחפוף בשמפו המוגדר לטיפול בשיער זה, כאשר המרכיבים שבו יהיו על בסיס חומרי ניקוי בשילוב של חומרי טיפוח וייצוב, שיעזרו לקבע את גוון הצבע שקיים בשיער.
שיער צבוע בהיר מאוד יש לחפוף בשמפו עדין או לבחור שבשמפו לשיער יבש ופגום, כאשר המטרה היא לבצע ניקוי תוך שמירה על מרקם השיער העדין שנוצר בעקבות הצביעה האינטנסיבית שהוא עובר.
מומלץ לעסות שיער עבה, תוך כדי החפיפה ולוודא שפעול הניקוי משפיעה על כל האזורים כולל האורכים ובקצוות השיער. שמפו אגרסיבי מדי ייצור בשיער מהסוג הזה קשרים ויהיה פחות נוח להסתדר עם התוצאה לאחר השטיפה במים.
מרכך עוזר להתיר את הקשרים שנוצרו, אבל הוא לא מטפל בבעיות ובתופעות הקיימות בשיער כגון יובש/פיצול/שיער שבור/חסר ברק ועוד.
לצורך הבראת שיער פגום חשוב לבחור במסכות מתקדמות מרוכזות, שבעזרתן ניתן יהיה לשקם את השיער וליצור בו מראה בריא יותר.
החלפת סוגי שמפו לעתים קרובות מדי עלולה לגרום לקשקשים בעור וגם ליובש בשיער. חשוב למצוא את המוצר הנכון לשיערך ובחור להשתמש בו בקביעות, עד למצב בו את יוזמת שינוי בשיער כמו על ידי צביעה /החלקה/סלסול - פעולות אשר ידרשו ממך חשיבה חדשה בכל הקשור לסדרת המוצרים הקיימים בשימוש.

מה לא מומלץ בשום מקרה?

להשתמש בשמפו ייעודי המתאים לבעיה ספציפית שלא קיימת בשיערך.
לחפוף באינטנסיביות ובתדירות גבוהה מהרגיל.
גרימת נזק לעור על ידי גירוד העור במהלך החפיפה עם הציפורניים.
סירוק מאסיבי לפני שימוש במרכך שיער כאשר נוצרים קשרים בשיער.
מריחת מרכך על השיער והשארתו יותר מהזמן המומלץ לשימוש.

לסיום, חפיפת השיער נחשבת לרוב כפעולת ניקוי העוזרת לשפר את מראה העור והשיער, וגם יוצרת מעטפת הגנה השומרת על מרקם השיער עד לחפיפה הבאה.

כאשר שיערך עובר שינויים במבנה הטבעי הקיים כגון החלקת שיער/הבהרה וכדומה מומלץ לבחון מחדש את שיטת הטיפול, תדירות החפיפות המומלצת כדי לשמור על תחזוקה נכונה.


www.avi-k.co.il/index.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבי קיי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]