חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
יום הולדת הישרדות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אוניברסיטאות לימודים אוניברסיטה השכלה

נושא המאמר: בחירת מוסד לימודים להשכלה גבוהה
מאת: ימית שוסטר   שמור מאמר למועדפים

לימודים אקדמאים וחיפוש אחר אוניברסיטה תמיד היו אחד הגורמים היותר מסובכים העובדים בפני צעירים בכל העולם. צעירים שרוצים ללמוד בארץ הולדתם נאלצים לברור מבין עשרות עד מאות מוסדות לימוד שונים; אך מה יאמרו אלו אשר בחלו ללמוד מחוץ לארצם? שאלה זאת מטרידה קהל של מאות אלפי צעירים בעולם בכל שנה.

לפני זמן מה, הודיעה חברת Universities.AC כי הצליחה לבנות את מאגר המידע הגדול ביותר בעולם בנושא אוניברסיטאות. אתר החברה בכתובת: http://www.universities.ac הוא אינדקס אוניברסיטאות רחב היקף; האתר כולל בתוכו מידע על למעלה מ-18,500 מוסדות להשכלה גבוהה ב-192 מדינות בעולם עם מידע מפורט על כל מוסד לרבות היחידות האקדמיות, התארים והדיפלומות שהוא מציע, מיקום ומדרג, מידע כללי על המקום, מתקני המקום, סטטיסטיקות מפורטות על כמות המרצים והסטודנטים בכל מוסד על פי נתונים דמוגראפיים ועוד.

לדברי מנכ"ל החברה, איתי מטיס, האתר הוא הראשון מסוגו בעולם המציע מידע כה מפורט על כל כך הרבה מוסדות לימוד תחת קורת גג אחת. "אנו יודעים לספק לסטודנט הפוטנציאלי מידע מפורט כמעט על כל פרט במוסד הלימודים, החל בתארים המוצעים והמסלולים השונים עם שמות המרצים דרך כמות הספרים בספרייה של המוסד וכלה באיכות הקפיטריה". עוד לדברי מטיס, "האתר כולל גם מידע על שיטת הלימוד במדינות השונות ועל רמות הלימוד השונות לקביעת תואר אקדמאי, הדרישות ללימודים גבוהים, ההכרה בתואר, מלגות, הסמכות ושיטות הניקוד."

בחברה שואפים לתת בידי הצרכן הגלובאלי כלי ייחודי כדי שיסייע בידו להרחיב את אופקיו וגבולותיו וללמוד תואר אקדמאי לאו דווקא בארץ מולדתו. הבחירה של מוסד לימודים להשכלה גבוהה היא אחת ההחלטות הקשות שניצבות בפני אלו המתכנים ללמוד והאתר החדש מאפשר להם למצוא את נקודת האור שלהם בעולם האקדמאי הסבוך.

החברה מתעדת להרחיב את שירותי התוכן לתחומים נוספים ולכלול גם אוניברסיטאות המציעות לימודי תואר גם באינטרנט. "בעידן הכפר הגלובאלי, המדיום האינטרנטי מהווה סלע איתן ובחירה טבעית של חלק הארי מהצרכנים החדשים, אנו רואים לנכון לדרוס רגלינו גם בתחום של הלימודים מרחוק, מערכות המחשוב החדשות של מוסדות הלימוד מאפשרות חווית למידה מרחוק (E-Learning) ברמה גבוהה מאד." כך מטיס.

בחירת מוסד לימודי, על פי חברת המחקר גרטנר גרופ, היא אחת הבחירות הקשות בחיים והמגוון הרחב העומד בפני קהל הצעירים הוא אינסופי. עצות שנתנה רונית רוטשילד, ממקימי "החברה לטיפול בסטודנט" הם לסדר את המרכיבים השונים בטבלה ולהשוות על פי עוצמת החשיבות וכך לבחור את המוסד, בצורה קוגנטיבית ולא רק על פי שמו הטוב.

www.universities.ac


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ימית שוסטר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]