חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
גישה ייחודית לטיפול בחולי אלצהיימר





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ניו יורק קניות ניו יורק

נושא המאמר: ניו יורק היא מקום נהדר לקניות, כל השנה ובעיקר לקראת החורף, מבחר הביגוד וההנעלה פשוט מסחרר. מיד אחרי הקריסמס, או מקסימום בתחילת ינואר, מתחילים מבצעי ה sale הגדולים - מכירות סוף עונה של החורף. לאחר חגיגת הקניות הגדולה שהיתה לקראת החגים הסוחרים מוכנם למכור א
מאת: ניו יורקי   שמור מאמר למועדפים


ניו יורק היא מקום נהדר לקניות, כל השנה ובעיקר לקראת החורף, מבחר הביגוד וההנעלה פשוט מסחרר. מיד אחרי הקריסמס, או מקסימום בתחילת ינואר, מתחילים מבצעי ה sale הגדולים - מכירות סוף עונה של החורף. לאחר חגיגת הקניות הגדולה שהיתה לקראת החגים הסוחרים מוכנם למכור את המלאים שהצטברו בחנויות והמחירים, לשמחתנו, יורדים בהתאם. כמו כן למרות שהחורף עדיין בעיצומו, לפחות עד מרץ, החנויות נערכות לקליטת הסחורה לקראת האביב. למחפשי ה sale עוד תאריך טוב הינו יום העצמאות האמריקאי החל ברביעי ליולי. יום זה מתחיל את חגיגת מכירות סוף העונה של ביגוד הקיץ. רוב החנויות ממשיכות במכירה עד אמצע או סוף אוגוסט.


כללית שעות הפתיחה של החנויות, הן די מצומצמות: ימי שני עד שישי בין השעות 10:00 ל - 18:00, אבל יש הרבה יוצאים מן הכלל. לגבי הקניות בחנויות, אומנם, סוחרי ניו יורק נמצאים בבתי העסק שלהם כדי למכור, אבל, שובבים שכמותכם, אל תצפו להתמקח עם הסוחרים כמו בהודו...


בסוף השבוע, כלומר, בימי שבת וראשון הקניונים הגדולים עמוסים כי אלו ימי המכירות המובהקים. הקניונים פתוחים פתוחים שעות ארוכות מכרגיל.  במקביל גם בחנויות הרגילות בשבת וראשון שעות הפתיחה של החנויות משתנות, כאשר חלק מן החנויות מקצרות את שעות הפתיחה בשבת, ו/או סגורות לגמרי הראשון לכן יש לבדוק כל חנות או כל איזור לגופו. חשוב לציין כי כללית, חנויות המזון למיניהן פתוחות עד לשעות מאוחרות, ויש הרבה מינימרקטים ו/או מה שנקרא Convenience Stores שפתוחות 24 על 7 בייחוד אלו השייכים לרשתות בהן עובדים מסביב לשעון.


כאן, בדפים אלו, בחרנו להציג בעיקר חנויות ואזורי קניות בתחום ההלבשה וההנעלה ופחות מוצרי חשמל ואלקטרוניקה.


בניו יורק, משולבים זה לצד זה בתי כלבו ענקיים עם חנויות בוטיק קטנות, חנויות יד שניה וחנויות מעצבים יוקרתיים - הכל במבחר מדהים ובמחירים שכיום, עם שער הדולר שנושק לארבעה ש"ח, יכולים להחשב Bargain - "מציאה". למרות שהקניות בניו יורק מתחוללות בין חנויות מעצבים בשדרה החמישית ועד בוטיקים קטנים ונישתיים בסוהו, כללית, ככל שיורדים מהמידטאון לכיוון הדאון-טאון, המחירים ורמת החנויות - יורדים, וההפך - ככל שמטפסים מעלה לכיוון האפ-טאון, החנויות הופכות יוקרתיות יותר והמחירים מתייקרים בהתאם. גם ב Up-town וגם ב Lower-side - חשוב להסתכל במחיר ולחכות ל sale שמאות מהם מתקיימים לאורך כל השנה וגם ההמותגים הגדולים מורידים מחירים.


הערה אחרונה, לפני שיוצאים לדרך. בבקשה לא לשכוח את מס הקנייה העירוני השונה ממדינה למדינה ומוצג לכם הקונים רק בקופה. אז אנא הוסיפו בערך 8% למחיר הסופי.


אז קדימה, לשים נעלי הליכה, או להצטייד בכרטיס יומי למטרו, להציץ בעיתון אולי יש sale של הרגע האחרון, שרובם אמיתיים ויכולים לצפון מציאות של ממש ואנחנו יוצאים לקניות...


חנויות בגדים  


באיזור הסוהו יש הרבה חנויות מעצבים ובוטיקים עם פריטים מיוחדים ועדכניים.


בלואר איסט סייד אפשר למצוא 'מציאות' רבות, כולל מוצרי אלקטרוניקה רבים, בעיקר באיזור רחוב  Canal. כללית, רחובות Orchaed ו Hester, ב Lower east side רוחשים ישראלים בחנויות של ישראלין ויהודים לרב...וגם הצ'יינה טאון היא איזור לקניות מוזלות.



Dave - בשדרה השישית בין הרחובות 26 ו-27 נמצאת החנות
 
 - זולה ומלאה בביגוד לא יוקרתי.


Vim - למחפשי מציאות ברחוב 34 בין החמישית לשישית. 


Gap Outlet רשת הלבשה פופולארית מאד  לנשים, גברים וילדים שחנויותיה פזורות ברחבי העיר.  יש חנויות מיוחדות לילדים  Gap kids.
חנות גדולה נמצאת בברודווי ורחוב 34, ואחת נוספת בשדרה השלישית ורחוב 42.ברחוב סטינווי קיימת חנות Outlet גדולה. כמו אולד נייוי  - Old Navy חברת בת של רשת גאפ שמחזיקה חנויות ברחבי העיר. נמכרים כאן פריטי לבוש למשפחה במחירים סבירים.בשדרה השישית ורחוב 18.
 
ויקטוריה`ס סיקרט - Victoria`s Secret
רשת נהדרת של חנויות להלבשה תחתונה לנשים, וכן מוצרי קוסמטיקה מיוחדים ובלעדיים של הרשת: בשמים וקרמים ואיפורים. הסטים של הלבנים לנשים מדהימים ביופיים, עשויים משי, סאטן או כותנה. יש חנויות במספר מקומות בעיר. 

 
אן טיילור לופט -   Ann taylor loft
פריטים מוזלים של המותג 'אן טיילור' של המעצבת הנודעת. בחנויות הלופט, להבדיל מחנויות אן טיילור הרגילות, ניתן למצוא הלבשה נשית במחירים ממש מוזלים, מציאות, עודפים וסוג ב'. כדאי מאד לכל חובבי הסגנון.
מוצרי אן טיילור - שדרת מדיסון ורחוב 80,  הלופט - שדרת לקסינגטון ורחוב 42.


ארמאני אקסצ'יינג -  Armani exchange
מוצרים מוזלים של מעצב העל ארמאני, במחירים ממש שווים לכל נפש וכיס. להבדיל מחנויות המותג שלו, כאן אפשר לקנות בגדים בהנחות משמעותיות.
השדרה הראשונה ורחוב 51


השדרה החמישית, וגם שדרת מדיסון - מהוות בית למעצבי האופנה מובילים. אני לא בטוח לכמה מכם השמות הללו רלוונטים, מבחינת המחיר, אבל הנה רשימה חלקית :   Giorgio Armani שדרת מדיסון ורחוב 65,  Christian Dior השדרה החמישית ורחוב 55 , Channel רחוב 57 בין שדרת מדיסון לשדרה החמישית, Gucci השדרה החמישית ורחוב 54 Calvin Klein שדרת מדיסון ורחוב 60, Versace השדרה החמישית ביון רחוב 51 ל - 52 ונקנח ב טיפאני השדרה החמישית ורחוב 57

Garment district  - בין המדיסון סקוור גארדן לאמפייר סטייט בילדינג. כאן מרוכזות רבות מן המתפרות של יצרני האופנה, בחלק מן המקומות המכירה היא רק בסיטונות, אבל ברוב החנויות תוכלו לקנות פריטי אופנה במחירים טובים.


H&M
רשת אופנה מסקנדיביה [שוודיה] מציעה הלבשה צעירה ואופנתית במחירים זולים. יש לה מספר סניפים ברחבי מנהטן, החנות המרכזי בשדרה החמישית ורחוב 51. 

דיזל  - Diesel
גן עדן לחובבי הסגנון, הרבה ג'ינסים והרבה פריטי לבוש והנעלה הפופולאריים בכל העולם. שדרת לקסינגטון ורחוב 57. 

בננה רפובליק  - Banana Republic
רשת חנויות הלבשה מפורסמת, עם דגמים קלאסיים שימושיים, במחירים לא זולים אבל לפעמים יש פריטים בסייל משתלם. יש פריסה רחבה של חנויות ברחבי העיר.


בתי כלבו

מייסי`ס  - Macy`s
בית הכלבו הגדול בעולם, שוכן בלב מנהטן, מול תחנת הרכבת  Penn Station. אפשר בקלות ללכת לאיבוד בתוך הכלבו, להכנס מצד אחד ולצאת מכיוון אחר במרחק כמה רחובות. היצע הסחורות עצום, וחפשו את שלטי ה - sale הפזורים במחלקות השונות. אל תשכחו לבקר בקומת המזון המדהימה במרתף. רחוב 34 בין ברודוויי לשדרה השביעית.


בלומינגדייל'ס - Bloomingdale's
בית כלבו גדול המציע  מגוון עצום של מוצרים, אופנה יפה וטובה לכל המשפחה, קוסמטיקה, כלי בית ועוד - המחירים יקרים. השדרה השלישית בין רחוב 58 ל - 59. אתר האינטרנט


סאקס פיפת' אבניו - Saks Fifth Avenue
בית כלבו יוקרתי אבל שווה להציץ פנימה אולי יש משהו קטן שאפשר לרכוש...השדרה החמישית ורחוב 49 אתר האינטרנט


לורד אנד טיילור - Lord and Taylor
אחד מבתי הכלבו הותיקים בניו יורק, מאד שמרני וקצת מיושן, אבל נחשב למקום בו אפשר לקנות פריטים קלאסיים מאיכות טובה במחירים סבירים.
השדרה החמישית, בין רחוב 38 ל - 39 אתר האינטרנט 


ברגדורף גודמן - Bergdorf Goodman
כל בו אקסקלוסיבי, עם טעם קצת שמרן, מציע הרבה פרוות וביגוד לנשים ולגברים. השדרה החמישית ורחוב 58


מרכזי קניות בניו יורק ומחוץ לה
מרכזי הקניות המפורסמים של ניו יורק לא נמצאים במנהטן, אלא בפרברים.  חנויות וקניות יש בכל מנהטן, אבל ריכוז של חנויות תחת קורת גג אחת , בסגנון קניון, הוא לא דבר שגרתי בשטחי הנדל'ן היקרים בעולם. בכל זאת, הנה מספר דוגמאות:

מנהטן מול - Manhattan Mall
ארבע קומות של חנויות, חלקן של מותגים ורשתות ידועות, בלב מנהטן. רחוב 33 והשדרה השישית

סאות' סטריט סיפורט - South Street Seaport
מרכז בילויים וקניות, למעלה מ - 120 חנויות  כולל כמה המשתייכות לרשתות ידועות.  בנמל הישן של ניו יורק, ברחוב פולטון. אתר האינטרנט

גראנד סנטרל  - Grand Central Station
צומת תחבורה חשובה בעיר, שבתוכה מצויות חנויות רבות וטובות כדוגמת בננה ריפאבליק, גודייבה ועוד.  שדרת לקסינגטון ורחוב 42. אתר האינטרנט

וודברי קומון - Woodbury Common Premium Outlets
המקום הפופולארי ביותר בקרב שוחרי הקניות הישראלים. הוא נמצא במרחק של כשעה נסיעה  צפונה מניו יורק, ויש אליו תחבורה ציבורית מתחנת פורט אות'וריטי.  מאות חנויות מציעות למכירה פריטי הלבשה והנעלה לכל המשפחה, תיקים ומוצרי עור, אביזרים ותכשיטים, כלי בית, מתנות ועוד - והכל במחירים מוזלים. אתר האינטרנט

ניו ג'רזי גארדנס -  New Jersey Gardens
למעלה מ - 200 חנויות בהן נמכרים מיטב המותגים העולמיים במחירים מוזלים. ניתן להגיע בתחבורה ציבורית מתחנת פורט אות'וריטי.  אתר האינטרנט 
 
טאנגר אאוטלט מול -   Tanger Outlet Mall
מרכז קניות ענק שנמצא בלונג איילנד, כולל קופונים שניתן לרכוש ולממש מיד. אפשר להגיע לשם בתחבורה ציבורית מתחנת פורט אות'וריטי.

...ולסיום, במדינת ניו-ג'רזי,  בעיר הקניונים "סיקוקיס" יש חנויות מפעל רבות של החברות היוקרתיות ביותר ושל האלמוניות. בעיירה "פארמוס" בהצטלבות כביש 17 עם 4 אחרי גשר וושינגטון יש קניון ענק עם חנויות מפעל של "גאפ" "מייסיס" ואחרים. שעות המסחר בניו-ג'רזי הן בין 10:00 עד 17:00; ובימי ראשון עד 16:00 . בלי רכב צמוד קשה להסתדר, אבל אם יש לכם רכב - שווה לקפוץ לשם. אגב, כללית, ניו ג'רזי משופעת במרכזי קניות ואאוטלטים - פרטים מדוייקים תוכלו למצוא באתר האינטרנט הזה


חניות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה
לכל דוברי האידיש המעורבבת עם אנגלית כדאי ללכת ל Lower east side לרחובות אסקס (Essex), קנאל (Canal) ודלנסי (Delancey).  


ראו גם אימפייר סטיט בילדינג - ניו יורק

www.newyork-hotels.co.il/shopping-newyork.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ניו יורקי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]