חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מחלות של מערכת השתן - urinary system - אי ספיקה כלייתית צבע אפור חיוור (במצב קיצוני) פרוסטטה





    קישורי טקסט (לפרטים)




 

קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קנסות חנייה דוחות חנייה תל אביב ארנונה

נושא המאמר: עיריית תל אביב, דוחות חנייה, תשלום דוח חנייה, קנס חנייה, חנייה על המדרכה, ביטול דוח חנייה, ביטול דוחות חנייה, פקחים עיריית תל אביב, פקחי חנייה תל אביב, פקחים בתל אביב, תשלום ארנונה, לאן הולכים כספי הארנונה, בקשה להשפט, חגיגות 100 לתל אביב, אגף הפיקוח קנס
מאת: אזרח תל אביב משופל, כרגיל   שמור מאמר למועדפים


חגיגות ה 100 לתל אביב בחסות דוחות החנייה שלכם,  היום יותר מתמיד העירייה צריכה כסף והדוחות נפוחים מתמיד, בואו לקבל דוח חנייה ועיזרו לעירייה לכסות את הההוצאות של חגיגות ה 100 לתל אביב!!, ניתן לחנות על המדרכה כי אין מקום אחר גם ב 1 בלילה!, בואו עיזרו לנו, אין לנו מספיק כסף לחגיגות!


עיריית תל אביב חוגגת 100 מכספי תושבי תל אביב והסביבה הנעשקים והמושפלים עי דוחות חנייה מופרזים, ארנונה נפוחה וחסרת פרופורציה, דוחות עירייה מופקעים על כל מפגע קטנטן של אזרחי העיר וכל זאת כאשר העיר ברובה מזוהמת, מלוכלכת, אין מקומות חנייה, איכות החיים ברוב העיר ירודה מאד, [לא בשכונות הצפוניות בהם מתוגגרים הקודקודים ] והחוק מגן על העירייה, ע"י עורכי דין שגם אותם אנו מממנים מכספי הארנונה!.


פקחי חנייה שאנו משלמים את משכורתם מתוך הארנונה המופקעת שלנו, עובדים שעות נוספות ומקבלים על שעות אלה תגמול רב, בנוסף על כל דוח חנייה שהצליחו להדביק לבעל רכב הם מקבלים פרמייה נוספת, כך יוצא שעובדי העירייה יכולים לעבוד 20 שעות בים ולהגדיל ראש ממש!, לנסוע בכל איזור תל אביב 18 שעות ביום ולשרוף דלק אותו אנחנו תושבי העיר משלמים והם יעשו הכל בכדי לא לפספס אף רכב שחנה עם גלגל קדמי על המדרכה, או רכב שעצר לדקה אחת ליד דבוש בצייטלין / אבן גבירול רק להביא לעצמו שווארמה ולהמשיך בנסיעה, או רכב שעצר לדקה וחצי על המדרכה בקינג ג'ורג' בכדי לעזור לאמו החולה והזקוקה לעזרה, פקחי העיריה לו בוחלים בשום הזדמנות לתת לנו דוח חנייה, לתפארת עיריית תל אביב והעלויות של חגיגות ה 100 שלה והחגיגות יקרות, מישהוא צריך לשלם על כך!


פועלת כאן מערכת win win בין העיריה, הפקחים, קופת העירייה והאזרח המסכן והמושפל והכל בעזרת החוק כמובן, החוק מגן על העירייה, על הפקחים, על קופת העירייה, אבל על האזרח המסכן, למה שהחוק יגן?, אם החוק היה מגן גם על האזרח הקטן קופת העירייה הייתה דלה ואז חולדאי לא היה יכול להרשות לעצמו חגיגות מפוארות של 100 לתל אביב.


בהודעה לתשלום הקנס של העירייה מתנוסס לוגו חדש ויפה של 100 לתל אביב יפו, כתזכורת לכך שתושבי תל אביב והסביבה הם אלה שמשלמים על חגיגות ה 100 לתל אביב, אני אישית מתבייש להיות תושב של העיר הזו, העיר הזו מזוהמת, העירייה מושחטת, במוקד 106 של העירייה תמיד יש תירוצים לגבי כך שהעירייה צודקת ופועלת ע"פ החוק, גם כאשר התקשרתי להגיד להם שהמנורות לילה בין כיכר דיזינגוף לכיכר מסריק ברחובות, זמנהוף, שטנד, שלמה המלך, אסתר המלכה, ריינס, ועוד דולקות ביום ומכובות בלילה כבר תקופה ארוכה, נאמר לי שמדובר בעניין ידוע והוא תקין ואין לי מה לדאוג, כנראה שעיירת תל אביב עוזרים לשמש להאיר את רחובות מרכז תל אביב ביום, השמש לא מספיק חזקה!, אגב לקח לעירייה כ 4 חודשים לתקן סוגיה זו, לא לדאוג הארנונה של תושבי רחובות שטנד, זמנהוף, שלמה המלך, תכסה את העלויות, מה גם שבתקופה זו נגנבו ונפרצו יותר מכוניות בלילה באיזור זה, זו בעייה של האזרחים שרכבם נפגע כמובן, בטח לא של עיריית תל אביב שפשוט עזרו לשמש קצת להאיר ביום את תל אביב "המקסימה".


בהודעת הקנס של דוח החנייה כתוב מאחור כך :
ברחבי תל אביב פרוסים עשרות חניונים ציבוריים המציעים חנייה נוחה ונגישה בנוסף לשירותך כמה אמצעי תשלום זמינים לחנייה, המחיר לשעת חנייה לצד אבן שפה המסומנת בכחול לבן כפוף לתמרור בתחילת הרחוב, חנייה סלולארית, איזי פארק, כרטיס חנייה.
אנא חנו כחוק, הימנעו מקנסות ושפרו את איכות החיים בעיר.


תגובת האזרחים :
מה חנייה סלולארית, איזי פארק וכרטיס חנייה עוזרים לנו כאשר אין מקום לחנות! 
אנחנו נשפר את איכות החיים בעיר?, את איכות החיים תפקידכם עיריית תל אביב לשפר!


.. ליד השווארמה של דבוש באבן גבירול, עצרתי לדקה וחצי להביא לעצמי פיתה עם שווארמה וחזרתי לרכב מיד, כן החנתי עם שני גלגלים על המדרכה, במקום שאיני מזיק לאף אחד כי לא מצאתי מקום לחנות,  כשחזרתי לרכב לאחר כדקה וחצי כבר חיכה לי שם דוח של 500 שקל, זה היה ב 1 אחרי חצות  בלילה, מה מסתבר, יש פקח שיושב ברכב וממתין, הוא יודע שכמוני יש בערב איזה 50!, זה פשוט ניצול גס, רע, מעליב ומשפיל של כוח שיש לעיריית תל אביב לעשות כסף, יודעים שאין חניה ושאין שום חניון באיזור ואין!! [ חניון העירייה מלא  תמיד כמעט במשך כל שעות היום! ], לא האמנתי שאני ששכבתי במערבים בדרום לבנון להגן על המדינה הזו,  עיריית תל אביב יעשו לי מערבים בכדי לשים לי דוח ב 01:00 בלילה, איזה הרגשה זיפט זה, בושה, עיריית תל אביב זה בושה!


ברור מעל לכל ספק שדוחות החנייה בתל אביב הם לא בגלל הפרעה לציבור, יש אמנם מקומות שיש הפרעה לציבור ויש מקום לדו"ח אבל רק בחלק קטן מהמקרים, הגיע הזמן שמישהוא ירים את הכפפה ויעשה משהוא, כי ברור שהמטרה הראשית של דוחות החניה הם עשיית הון של כסף עבור עיריית תל אביב נטו, ברוב המקרים החנייה הלא חוקית לא פוגעת באף אחד ומדוע דוח של 500 שקל?


שווארמה ב 540 ש"ח, כולל שתייה!
אין שום אנושיות בפעולות הפקחים, פקח אנושי היה ממתין לי 60 שניות מזמנו היקר! ורואה שרק חניתי להביא משהוא לאכול וחזרתי לכרב, נ.ב באותו היום עסקתי בפרוייקט התנדבותי של עמותת עלם והייתי רעב ומוטש מיום עבודה ארוך בהתנדבות, איזה פער עצום בין היופי של עמותת עלם לבין "התועבה והזוהמה" של עיריית תל אביב!


אגב, בכל קנס לתשלום מאחור יש אפשרות של בקשה להשפט, מתוך סטטיסטיקה של כמה מאות אזרחים שביקשו להשפט 100% נמצאים אשמים, בית המשפט לא יבטל דוח חנייה של עיריית תל אביב, כל נושא הבקשה להשפט הוא הצגה מרושעת, לעולם לא קורה שהאזרח צודק, שהאמא שלו החולה שביקר בקינג ג'ורג היא לא סיבה מספקת להתחשבות, שלא היו מקום חנייה בציטלין אבן גבירול וחנו שם לדקה בלבד, שכל החניונים מלאים או שהמחירים של חניוני אחוזת החוף מופקעים, למעשה הבקשה להשפט היא רק דחייה של תשלום החוב, את הקנס תשלם בכל מחיר! העירייה חייבת כסף, בית המשפט יעזור לה לגבות אותו, האזרח תמיד משקר בבית משפט, זה המוטו של עיריית תל אביב ועורכי דין ממולחים שגם על שרותיהם אנו משלמים מכספי הארנונה, הם ידאגו לעשות את העבודה עבור העירייה.


חגיגות 100 לתל אביב, פיחס!



מילות חיפוש למאמר זה :
עיריית תל אביב, דוחות חנייה, תשלום דוח חנייה, קנס חנייה, חנייה על המדרכה, ביטול דוח חנייה, ביטול  דוחות חנייה, פקחים עיריית תל אביב, פקחי חנייה תל אביב, פקחים בתל אביב, תשלום ארנונה, לאן הולכים כספי הארנונה, בקשה להשפט, חגיגות 100 לתל אביב, חניונים ציבוריים, אחוזת החוף, כרטיס חנייה, איזי פארק, חניה סלולרית, הודעת תשלום קנס, סעיף 228 לחוק סדר הדין הפלילי, ביטול הודעת תשלום קנס, נקיטת הליכי הוצאה לפועל, קוד 39 חנייה על המדרכה, שם המפקח, מספר המפקח, אגף הפיקוח, אגף הפיקוח עיריית תל אביב יפו, פיחס! 


לבירורים : 
אגף החניה, רחוב שארית ישראל 35 תל אביב יפו, מיקוד 68165
טלפון רב קווי 03-5218666
אגף הפיקוח, עיריית תל אביב.


ניתן לערער על דוחות חניה באמצעות שליחת טופס מקוון מהאתר, שליחת מכתב, שליחת פקס או הגעה למשרדי אגף החניה, את הערעור יש להגיש בכתב עד 30 יום מהמועד בו הומצאה ההודעה לתשלום הקנס בדואר רשום, בקשה להישפט יש להגיש תוך 90 יום מהמועד בו הומצאה ההודעה לתשלום הקנס בדואר רשום, על הפניה לאגף החניה לכלול: פרטים מלאים של המבקש (שם, מספר תעודת זהות וכתובת).
• מספר הדוח ומספר הרכב, • אסמכתאות לתמיכה בבקשה, אם יש, בכל פניה אנא הקפד לציין את מספר תעודת הזהות של מגיש הבקשה, דו"חות חניה אשר סכומי הקנס הקבועים בהם אינם משולמים במועדם (90 יום מתאריך משלוח הודעת הקנס בדואר רשום) מועברים להליכי אכיפת גבייה. פקודת המסים (גבייה) ותקנותיה מתירים לעיריית תל-אביב-יפו לבצע עיקולים בכדי לגבות את חובותיה ובין הליכים מבצעיים אלה נכללים, בין היתר, עיקולי רכב, מיטלטלין וחשבונות בנק. לתשומת לב: פעולות האכיפה בהן נוקטת עיריית תל-אביב-יפו - עוצרות את מירוץ ההתיישנות, דוחות "חלון" או הודעות קנס בצבע ירוק ניתן לשלם 24 שעות ביממה, בכל ימות השבוע בטלפון: 9275929 תשלום עבור "דרישה לתשלום" - דוח כחול/אדום או "פניה אישית" - דוח סגול, ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי, 24 שעות ביממה בטלפון מס' 03-9411687, תשלום , • בבנקים • בדואר שימו לב: הודעת קנס ניתן לשלם בכפוף למועד האחרון לתשלום המופיע על גבי השובר, תשלום בהמחאות, • במשרדי אגף חניה - אפשרות לפריסת תשלומים נושאי ריבית. • בבנק בדואר.


להורדת והדפסת טופס בקשה להישפט

www.tel-aviv.gov.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אזרח תל אביב משופל, כרגיל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]