חיפוש מאמרים

11816 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
Athens is a Wonderful City when you get to know it. But most guidebooks are as confusing as Athens seems to be for those unfamiliar with it. Not my Athens Survival Guide. My Athens Guide makes the city and surrounding areas simple and enjoyable by follow





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הגידים הסחוסים שיפור היציבה השמנה

נושא המאמר: אימונים - החימום, הגמישות והמתיחות / יעקב עזרא
מאת: יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית תזונאי 0528567140   שמור מאמר למועדפים

אימונים - החימום, הגמישות והמתיחות / יעקב עזרא חימום מטרה: 1. שיפור טווח התנועה של המפרק (הגמשה). א. הגברת יעילות השריר (מערכת אקטיבית). ב. הגברת יעילות הרצועות, הגידים והסחוסים (מערכת פסיבית). 2. שיפור זמן תגובה, מהירות קואורדינציה. 3. הקטנת סיכוני פגיעות ופציעות. 4. הקלה על כאבים שלאחר התרגול ו"מחלות קטנות". 5. שיפור היציבה וההופעה. סוגי חימום: 1. חימום דינמי - א. מטרה: * הקטנת צמיגות נוזלי השריר והמפרק. * הגברת הניצול הנימי (קפלירי). * ויסות תפקוד הלב. * הקלה בהשגת THR. * שיפור תיאום בין שרירי. ב. ביצוע: * תנועות קצביות, לא מהירות. * חזרות הדרגתיות תוך הגברת עוצמה. * 5-8 דקות תלוי בתנאים סביבתיים. ג. הזהר! * מתנועות בליסטיות ומנדנודים. * משרירים ומפרקים קרים. * מחימום בדופק אימוני. זכור! חימום דינמי מקדים חימום סטטי 2. חימום סטטי = מתיחות א. מטרה: * שיפור תפקוד מערכת פסיבית. שיפור איזון אנטומי (אגוניסט/אטגוניסט) ב. ביצוע: * מתיחות סטטית. * לפחות 2-4 חזרות. * 8-10 שניות למתיחה, עם הרפיה בין המתיחות. * עבודה מאוזנת. * בעמידה, ישיבה, שכיבה. ג. הזהר! * מתיחות יתר (רפלקס המתיחה = stretch reflex)) * מנקודת לחץ ונעילת מפרקים. * מתחרותיות ומכאב. 3. חימום ספציפי = יחודי א. מטרה: * לשפר תפקודה של קבוצת שרירים ספציפית לקראת עבודה ייחודית. ב. מטרה: * דינמי וסטטי באזור הספציפי ובעוצמות גבוהות במעט יותר. ג. הזהר: * מחימום בדופק אימוני. היבטים נוספים בחימום 1. אוכלוסיה. 2. מוסיקה. 3. כוראוגרפיה ומעברים. 4. מתודיקה. החימום החימום כחלק מתוך הכנת מערכות הגוף. העלאה מתונה של חום הגוף גורמת ל: * הגברת העוררות הכללית. * הגברת מהירות ההולכה העצבית. * הגברת מחזור הדם. * הגברת קצב הדם ותפוקתו. * הגברת האוורור הריאתי. * הגברה וזירוז של תהליכים אנזימטיים והתהליכים הורמונליים. תגובות פיזיולוגיות אלו, המושגות על ידי ביצוע תרגילי חימום לפני הפעילות, מאפשרות לגוף לתפקד במצב אופטימלי החל מהדקה הראשונה לפעילות. הגמישות: הגמישות מוגדרת כטווח תנועת המפרק. ביצוע תרגילי מתיחות נעשות במטרה להגדיל את טווח תנועת המפרקים השונים. הגמישות מקנה: * השגת טווח תנועה הדרוש לביצוע תנועות פתאומיות ומהירות. * הפחתת התנגדות השרירים לתנועה מאפשרת זרימת דם טובה יותר אל השרירים - עם כל המשתמע מכך. * חיסכון באנרגיה וסיוע בניצול טוב יותר של הכוח, מהירות וסיבולת. * שיפור יכולת האימון הכללית ואפשרות למידת מיומנות בדרך טובה ויעילה יותר. * מניעת פגיעות ברקמות הרכות. * יעילות בתנועות יומיומיות פשוטות. ההרפיה: ההרפיה כוללת מספר פעילויות מתונות, כגון: מנוחה בג'קוזי, שחיה, הליכה או ריצה קלה ומתיחות. מטרות ההרפיה: * הרגעת הגוף וחזרה הדרגתית למטבוליזם נורמלי. * שחרור שרירים לאחר כיווץ קשה ומניעת כאבי שרירים. * פיזור מהיר של חומצה לקטית, שהצטברה בשרירים במהלך האימון. * הורדה הדרגתית של טמפרטורת הגוף למצב נורמלי.


חימום, תזונה, תפריט, דיאטה, חיטובים, הרזייה, הרזיה, השמנה, שמן, שומנים, שריר, שרירים, פיתוח גוף, אנטי אייגינג, דחיית תהליכי הזקנה, שימור האנרגיה, בריאות, תוכלת החיים, ויטמינים, מינרלים, תוספי מזון, חלבונים, פחמימות, קלוריות, קריאטין, ויטמין, צמחי מרפא

www.healthnfit.org


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית תזונאי 0528567140 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  עסקים למכירה | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון | מטבחי יוקרה | חבל זגוריה | זמן טיסה |  הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2015 - 2006  clickgoseo@gmail.com מנוע חיפוש מאמרים ארטיקל, כבר בן 8 שנים!