חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קידום אתר באמצעות קישורים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דלקות מפרקים מפרקים דלקות rheumatoid arthritis

נושא המאמר: דלקות מפרקים (ארטריטיס) \ יעקב עזרא
מאת: יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית תזונאי 0528567140   שמור מאמר למועדפים

דלקות מפרקים (ארטריטיס) \ יעקב עזרא דלקות פרקים הן קבוצת מחלות הכוללות נזק למפרקים בגופנו. דלקות פרקים נחשבות לגורם המוביל לנכות באוכלוסייה מבוגרת. חשוב לציין, כי ישנם כמאתיים מחלות שונות יכולות לגרום לדלקת פרקים בצורות שונות, כאשר השכיחות ביותר הן דלקת מפרקים ניוונית (osteoarthritis) ושל דלקת מפרקים שיגרונית (rheumatoid arthritis). אמצעים לאבחנת דלקת פרקים שגרונית: מדובר בתהליך דלקתי סיסטמי ולכן יהיו ביטויים במערכות אחרות. 1 . שקיעת דם מוחשת, ו- CRP (C reactive protein) המעידים על תהליך דלקתי. 2 . אנמיה של מחלה כרונית 3 . כדוריות דם לבנות - ברמה נורמאלית או עם עלייה קלה. 4 . תרומבוציטוזיס - ריבוי טסיות (תרומבוציטים). 5 . ראומטואיד פקטור חיובי (בשני שליש מהמקרים(. 6 . נוזל סינוביאלי - ריבוי כדוריות לבנות, גלוקוז נמוך, תרבית שלילית - מראה על תהליך דלקתי טיפול בדלקות מפרקים: טיפול תרופתי קונבנציונאלי - הקללה והברכה?! על פי רוב הטיפול במחלה תלוי בגורם. אך באופן כללי הטיפולים הקונבנציונליים כוללים פיזיותרפיה, ותרופות אנטי-דלקתיות ממשפחת בלתי-סטרואידיות (NSAID) או תרופות אנטי-דלקתיות ממשפחת הסטרואידים, כדוגמת: הקורטיזון ונגזרותיו. חשוב לציין, כי לתרופות אלו אכן מפחיתות את הכאבים אך אינם פותרות את הבעיה מהשורש. ומה גם שיש לתרופות אילו תופעות לוואי רבות. תופעות לוואי שכיחות הינן: פגיעה במערכת העיכול, נזקים לסחוסים, דיכוי מערכת החיסון ונטייה לחלות במחלות זיהומיות ועוד הרשימה ארוכה... טיפול נטורופתי ותזונתי - הברכה והשלווה. לטיפול התזונתי בדלקת מפרקים שגרונית תפקיד מרכזי וחשוב: יש להפחית צריכת סוכרים, ולהרבות באכילת פירות וירקות העשירים בנוגדי חמצון טבעיים, כגון: ויטמיני C, B, E, קרוטנואידים, פוליפ נולים וביופלבונואידים. יש לבדוק האם ישנה רגישות או אלרגיה למזון זה או אחר, ולשלב תזונה היפו אלרגנית. חומצות שומן חיוניות הן מתווכות חשובות בדלקת מפני שהן יכולות ליצור פרוסטגלנדינים אנטי-דלקתיים כגון: PGE1, טרומבוקסנים ולויקוטריאנים - אילו הם חומרים דמויי-הורמונים מקומיים המשפיעים על רמת הדלקתיות בגוף. לצמחי מרפא רבים יש פעולה משמעותית נגד דלקת, ולכן הם מהווים אמצעי טיפול בדלקת פרקים. ביכולתם לשפר את הפרשת ההורמון קורטיזול שגופנו מייצר וגם למנוע או להפוך כמה מההשפעות השליליות של קורטיזון (תרופה) הנלקח באופן אוראלי. פורמולת צמחים יש להתאים אישית לכל חולה. חלק מצמחי המרפא המקושרים עם מחלות פרקים הם הרפגופיטום וגליצריזה.


תזונה, תפריט, דיאטה, חיטובים, הרזייה, הרזיה, השמנה, שמן, שומנים, שריר, שרירים, פיתוח גוף, אנטי אייגינג, דחיית תהליכי הזקנה, שימור האנרגיה, בריאות, תוכלת החיים, ויטמינים, מינרלים, תוספי מזון, חלבונים, פחמימות, קלוריות, קריאטין, ויטמין, צמחי מרפא, יעקב עזרא

www.healthnfit.org


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעקב עזרא מומחה לרפואה נטורופטית תזונאי 0528567140 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]