חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כורסאות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תסרוקת כלה תסרוקת ערב תוספות שיער הארכת שיער

נושא המאמר: מראה הכלה לאביב קיץ 2009!
מאת: אבי קיי   שמור מאמר למועדפים




? ? ?
המראה הנקי מבוסס על עיצוב רך כאשר השיער נשאר בתנועתו הטבעית. סגנון עיצובי זה מאוד מבוקש כיום וכלות רבות מעדיפות עיצוב רך ומעודן שמשאיר את השיער במראה מסודר.

המראה האופנתי יהיה עשוי לפרטים עד לרמה בה השיער ייראה מוקפד ומדויק בעשייה בדרך לעיצוב הסופי. סגנון זה מבוקש בקרב הקהל הצעיר יותר כאשר המטרה היא להשיג מראה מעודכן בו משולבים כל האלמנטים החדשניים מהתחום. ישנה חשיבות גם לחיבור שבין השיער לבגד הנבחר.

המראה האוואנגרד נוצר מעיצובים מנוגדים כאשר הבסיס ליצירת המראה הסופי הוא החופש בתהליך היצירה. איסוף שיער באזורים מסוימים כאשר הכוונה היא ליצרו ניגודיות במקומות שונים בחלק הקדמי מול החלק האחורי של השיער.

לכל סגנונות העיצוב המומלצים כיום חשוב לדעת נתון אחד שיעזור לכן לקבל החלטות לגבי העיצוב הנבחר עבורכן:

לא כדאי להתפתות לעיצובים מסובכים מדיי. השיער במראהו הטבעי יוצר את האווירה והוא משמש למעטפת החיצונית של המראה שלך. חשוב לא שלכוח כי האיפור ,מבנה הפנים והאור שנוצר בפנייך ישלימו את התמונה הסופית. בתהליך בחירת התסרוקת עם מעצב השיער מומלץ כי תשאלי את כל השאלות הרלוונטיות כולל לגבי אפשרויות הצבע המומלצות ובצעי החלטה מבעוד מועד כדי שתרגישי בטוחה עם מראה מסודר שיתאים לך מכל הבחינות.

תכשיטים ותוספות לשיער:

שימוש באביזרים שונים ליצירת מראה עשיר יותר בשיער מאוד מקובל כיום וכלות מבקשות יותר ויותר תוצאה זוהרת ומפתיעה בשיערן.

לתסרוקת המבוססת על קו נקי ואסוף במראה רומנטי רצוי לבחור בתכשיט מעודן בהיר בצבעיו שישלים את העיצוב הסופי ומומלץ להוסיף אותו במקומות בהם השיער שטוח וצמוד לקרקפת. ההצמדה של תכשיט כל שהוא תהיה בתנאי שקיים קשר בין הצבעים והטקסטורה ממנו הוא עשוי לדגם השמלה שנבחר לאירוע.

צבעי שיער אופנתיים:

חשוב לבחור את הגוון לצבע השיער שאיתו ניתן יהיה להשלים את המראה וליצור את האפקט הנכון. כיום קיימים צבעים מסוגים שונים מבוססים בטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות ליצור את הגוון הספציפי בהתאם לבחירה אישית. לאירוע בחודשי הקיץ מומלץ השנה לבחור בגוונים חמים יותר המבוססים על פיגמנטים אדומים ו/או כתומים.


avi-k.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבי קיי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]