חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האם לפתוח עסק





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ליסינג ליסינג תפעולי

נושא המאמר: ליסינג תפעולי
מאת: ליסינג ישראל   שמור מאמר למועדפים

בעשרה בספטמבר 2008 פרסם משרד האוצר הודעה על כך שמחירי מכוניות חדשות עומדים לרדת החל מינואר 2009. מרגע ההודעה פסקה רכישת המכוניות בשוק הרכב בארץ והחלה המתנה של הצרכנים לתחילת 2009 כדי לרכוש רכב חדש.
המשבר בכלכלה העולמית והישראלית, אף החריף את המשבר וקניית הרכבים בחודשים האחרונים איטית ביותר.
חברות הליסינג, אשר מושפעות ככל שוק הרכבים מהירידה בביקוש הרכבים, עלולות להינזק פעמיים: קיים חשש כי הירידה במחירי הרכב, תוזיל גם רכבים מיד שנייה. חברות הליסינג מחזיקות בצי רכבי יד שנייה הגדול בישראל, וירידה במחירי הרכב בישראל עלולה לגרום להן להפסדים של מיליוני שקלים.


השאלה הנשאלת היום בכל מסדרונות שוק הרכב היא :האם אכן תתבצע הוזלה של מחירי הרכב בשיעור של כ – 5 אחוזים כפי שפרסם משרד האוצר? הדעות חלוקות והחששות גדולים, אולם יש להניח כי הוזלה משמעותית כנראה שלא תתרחש. אמנם מס הקנייה על רכב חדש עומד לרדת בשלושה האחוזים ( מ78% ל 75%), אולם הדבר עשוי להתקזז עם התחזקות הדולר – עובדה המייקרת את רכישת הרכב עבור היבואנים. הערך האבסולוטי של דמי "שווי השימוש" שמשלמים כל המקבלים רכב ממקום העבודה, שווה כעת פחות ביחס למחיר הרכב ולכן כנראה שלא יפחיתו אותו.


האם חברות הליסינג עומדות בפני קריסה

אז מה יהיה עם חברות הליסינג?

לאחר פשיטת הרגל של חברת דורנט, עליה דווח בתקשורת בהרחבה, נשמעים חששות כבדים לעתיד ענף הליסינג. כניסתו של המשק למיתון, מאיימת על חברות הליסינג, שקיומן תלוי בקנייה של כ 62,000 רכבים חדשים כל שנה, ובשל כך, להעביר הלאה לפחות מספר דומה של רכבי יד שנייה.

בנוסף למיתון, קיים החשש כי מחירי רכבים חדשים עומדים לרדת בשנת 2009 ועלולים לגרום למחירי שוק המכוניות מיד שנייה לרדת. חברות הליסינג שבבעלותן עשרות אלפי מכוניות יד שנייה חוששות להיפגע מירידת ערך של מיליוני שקלים, וכמו במקרה של דורנט – להיאלץ לפטר עובדים ולהכריז על פשיטת רגל.


בשבוע שעבר פורסם כי מספר חברות ליסינג מנסות להקדים תרופה למכה והן הגישו בקשה למשרד התחבורה שיאשר להן לייצא רכבים יד שנייה לארצות ערב השכנות בכדי לסייע להן להיפטר ממלאי רכב יד שנייה.

בסופו של דבר, ענף הליסינג עדיין אינו עומד בפני קריסה. לחסרות הליסינג קהל לקוחות ענק של מאות אלפי בעלי רכבים. החברות אולי יהיו צריכות להצטמצם, לעבוד בצורה יעלה יותר ועם מתח רווחים קטן יותר, אולם הן ימשיכו למכור רכבים חדשים. אולי השוק המקומי יקנה פחות רכבים חדשים אבל לא באופן משמעותי. במידה וירדו מחירי רכב יד שנייה, עשויה להיות אפשרות לקבלת עזרה ממשלתית, שתאפשר לחברות להיפטר מרכבים ש"תקועים" אצלן.
ענף הליסינג עדיין לא פשט את הרגל ואין מה להספיד אותו.

www.hotcar.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ליסינג ישראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]