חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
המדריך השלם – הטעם המתוק לאירוע שלכם!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נאשם עונש מאסר קנס

נושא המאמר: קיצור תקופת מאסר בשל הימשכות הליכים כנגד נאשם
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים


אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח)
[email protected]



בע.פ 70094/02 החליט בית המשפט המחוזי לקצר את עונש המאסר אשר הוטל על הנאשם אליעזר אורן, בבית משפט השלום, ולהעמיד את תקופת המאסר של שנתיים בפועל אשר הוטלה עליו, על תקופה של 16 חודש, וזאת לאור הימשכות ההליכים כנגדו. בנוסף הוטל על אורן קנס של 600,000 ₪ וכן 18 חודשי מאסר על תנאי.

כזכור, הורשע אורן בבימ"ש השלום בעבירות של השפעה בדרכי תרמית על שערי ניירות ערך, אי דיווח לפי חוק ניירות ערך והנעה בדרכי תרמית.

הרכב שופטי המחוזי ברשות כבוד השופטת ברלינר, ציינו כי הם מתערבים בגזר דינו של בימ"ש קמא לאור העובדה כי הנאשם עבר עינוי דין משמעותי - העבירות נעברו על ידי הנאשם בשנת 1992, החקירה נוהלה בשנת 1993 וכתב האישום הוגש רק ביוני 1997.

בנוסף התערבה ערכאת הערעור בעצם הרשעת אורן בעבירה על הנעה בדרכי תרמית, והוא זוכה מחמת הספק בשתי עבירות מתוך השש בהן הורשע בשלום.

בית המשפט המחוזי מציין בגזר דינו כי הוא מקבל את טענת ב"כ של אורן כי כתב האישום "נחת עליו כרעם ביום בהיר" וכי אלמנט ההפתעה שבהגשת כתב האישום כנגדו הוסיף לעינוי הדין שעבר הנאשם. בנוסף, ציינו השופטים, כי גם שמיעת התיק עצמו בבית משפט השלום נמשכה כ-4 שנים, מה שהיווה עינוי דין בפני עצמו לנאשם, שלא באשמתו, וכן חלפו שנתיים נוספות עד שמיעת הערעור, כך יוצא כי הנאשם ירצה עונשו בשנת 2003 בגין עבירות שביצע בשנת 1992.

נציין כי על פי רוב, בתיקי עבירות מס ועבירות כלכליות, בשל מורכבותם וסדר גודלם של התיקים הנ"ל, חולפת תקופה ניכרת עד להגשת כתב האישום ואף ניהול התיק הנו ארוך ומורכב יותר מאשר בתיקים פליליים אחרים.

עם זאת בעניינו של אורן אין ספק כי התמשכות ההליכים וחלוף 4 שנים, עד למועד הגשת כתב האישום כנגדו, אינם מהווים זמן סביר, ופעלו לרעת התביעה. בחלוף זמן כה ארוך נפגעת הסתמכותו של הנאשם כי כבר לא יוגש כתב אישום כנגדו והגשת כתב האישום וניהול משפט כה ארוך מהווים בפירוש עינוי דין.


רמת גן: רח' החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל': 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל': 04-8526693 פקס: 04-8555976
רומניה: רח' סטפאן פרוטופופסקו 6 בוקרסט
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
[email protected]




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]