חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משתלה - סקירת עסק כללית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הרשעה הברחה עבירה הימורים

נושא המאמר: הרשעה בעבירות הברחת מכונות הימורים
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]    שמור מאמר למועדפים


אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח)
[email protected]


לאחרונה ניתן פסק דין בבית משפט המחוזי, בע.פ 2539/01, בו קיבל בית משפט המחוזי את ערעורה של המדינה, והרשיע מבריחי מכונות הימורים בכל העבירות מהן זוכו בבית משפט השלום, ואף החמיר בהתאם בעונשם.

יצוין כי הן את כתב האישום המקורי והן את הערעור על פסק דינו של בית משפט השלום, הגישה עו"ד פישמן שרון ממשרד דורון טיקוצקי, עמיר מזרחי, עוד בהיותה תובעת מטעם הלשכה המשפטית של בית המכס והמע"מ חיפה.

בכתב האישום אשר הוגש כנגד הנאשמים, הר אדיר משה וגינל אריה (לשעבר איש משטרה), הואשמו השניים בייבוא מכונות הימורים בלתי חוקיות לארץ במסווה של מערכת סלונית, תוך שהמכונות מוסתרות בתוך מכולה, מאחורי רהיטים שנמצאו בקדמת המכולה, וכאשר ברשימון שהוגש על ידי גינל לרשויות המכס, הצהיר הנ"ל כי הוא מייבא מערכות סלון מיוון.

הנאשמים הואשמו בעבירות של התכנסות להברחת טובין, הברחת טובין, והגשת רשימון כוזב, וגינל אף הואשם בעבירה של השטת טובין בניגוד לצו פיקוח על היבוא והיצוא (בהיות הטובין הנ"ל כאמור אסורים בייבוא).

בית משפט השלום, לאחר ששמע ראיות, החליט להרשיע את גינל בהגשת רשימון כוזב ואת הר אדיר בסיוע לו, אך לזכותם מיתר העבירות בהם הואשמו לאור העובדה כי מכונות ההימורים נמכרו לייצוא בטרם החל הדיון בעניינם של הנאשמים, ובאין חוות דעת באשר לטיבן של המכונות.

בעקבות הרשעתם הוטלו על הנאשמים העונשים כדלקמן - על גינל - 9 חודשי מאסר על תנאי למשך שנתיים וקנס בסך 20,000 ₪, ועל הר אדיר 4 חודשי מאסר על תנאי וקנס בסך 12,000 ₪.

בעקבות ערעור המדינה למחוזי, בחן בית המשפט המחוזי את הראיות שעמדו לנגד עיני בית המשפט קמא וקבע כי גרסתו של הנאשם גינל היתה בלתי הגיונית על פי חומר הראיות הנ"ל.

בנוסף, קבע בית משפט המחוזי בערעור, כי הוכח ממכלול הראיות בפני בית משפט קמא כי גינל עסק לאחר פרישתו משירות המשטרה בייבוא מכונות הימורים ומשחק, האסורות בייבוא.

הר אדיר, כך נקבע, שימש דמות מרכזית בפרשה והוא זה שהגה את הרעיון והתחבולה להסתיר את המכונות במסווה של מכולת מערכות סלון.

לאור ראיות אלו מבחן השכל ישר וההגיון, קבע בית המשפט המחוזי, כי הוכח מעל לכל ספק סביר כי הנאשמים פעלו יחדיו לשם ייבוא ארצה של מכונות הימורים האסורות בייבוא תוך הונאת רשויות המכס.

לאור כל האמור לעיל, הפך כאמור המחוזי את פסק דינו של בית משפט קמא והרשיע את הנאשמים בכל העבירות בהן הואשמו בכתב האישום, ואף החמיר בהתאם בעונשם, בהעמידו את הקנס שהוטל על גינל על סך של 40,000 ₪ ואת הקנס שהוטל על הר אדיר על 20,000 ש"ח.




מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]