חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סוף לאכילה הרגשית - אכילה רגשית - דיאטה - משקל - בעיית משקל - מינהל רגשות - שליטה בכעסים





    קישורי טקסט (לפרטים)




מסיבת רווקות - מסיבת רווקות
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חתונה מסיבת רווקות

נושא המאמר: ארגון מסיבת רווקות
מאת: רן ביטון   שמור מאמר למועדפים

ארגון מסיבת רווקות עשרת הכללים בדרך למסיבה מהנה! מסיבת רווקות כמו חתונה, חוגגים פעם אחת בחיים {לפחות זה מה שאנחנו מקווים...} אז איך תתחילו לארגן את המסיבה? באתר לי-קל אירועים הכנו עבורכן את עשרת הכללים לארגון מסיבת רווקות מהנה ומוצלחת: - בקשו מאחת החברות הקרובות לארגן עבורך את המסיבה, לקראת הערב החשוב את כבר מוטרדת רבות, יתרון נוסף במסיבת רווקות שאחת החברות מארגנת הוא גורם ההפתעה! - ערכו רשימה של המשתתפות ולפיה תקבעו את התקציב לפי כל משתתפת, אין טעם להתווכח ולריב על גודל התקציב, נסו למצוא פעילויות שתתאים לכולן. - חישבו על אופי המסיבה, מסיבה רגועה? מסיבה פרועה? התייעצו עם כל המשתתפות ובעיקר עם הכלה לעתיד. - חישבו על המקום, מועדון ? צימר? וילה עם בריכה? אולי בבית? מומלץ להזמין את המקום מראש. - אל תזמנו אנשים שלא נוח לכם איתם, זה אמור להיות ערב מהנה ולא ערב לסגירת חשבונות... - התחילו בארגון מסיבת הרווקות כשישה שבועות עד חודש לפני מועד החתונה. - בחרו מקום שלכולם יהיה נוח להגיע, מקום טוב באמצע. - אם אתן מחליטות על מסיבה פרועה, דאגו להסעה לכל המשתתפות. - שתפי את הבעל לעתיד כיצד את רוצה לחגוג את המסיבה. - הגיעו למסיבה אחרי שכל הסידורים לחתונה הסתיימו, לא לשכוח המון מצב רוח! וגם: אל תחכו לרגע האחרון, חישבו מראש על פעילויות ואטרקציות, למשל: עורכים מסיבה ביתית? הכינו מראש משחקים מעניינים, קנו פרסים והפתעות והכינו לו"ז לערב. בנוסף יש להודיע לכל המשתתפות מראש על המסיבה, לא קל לתאם עם כולן לערב אחד, וטיפ אחרון: מומלץ לא לחגוג את מסיבת הרווקות בערב שלפני החתונה, לא נעים לקום ליום המאושר בחייך עם כאבי ראש ועייפות. אז שתהיה מסיבה מוצלחת והמון מזל טוב!

www.lee-kal.co.il
קישור לאתר המקור: מסיבת רווקות


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רן ביטון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]