חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נשים בצמתי התלבטות, משבר ושינוי





    קישורי טקסט (לפרטים)




אטרקציה - מסיבת רווקות
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: חתונה חתונות

נושא המאמר: ברכות למסיבת רווקות
מאת: רן ביטון   שמור מאמר למועדפים

איך לברך את הכלה? הנה כמה המלצות :

הגיע להיפרד מחיי הרווקות- כך בדרך כלל אומרים חבריו וחברותיה של כל חתן כלה. מסיבת רווקות צריכה להיות מהנה ומשעשעת אבל גם מרגשת.

זאת הזדמנות טובה לומר דברים חמים, לספר חוויות מעניינות, למשל, איך הכרתי את הכלה, לאחל איחולים לעתיד וגם להגיד ברכות .

איך מברכים ואיך מכינים ברכות למסיבת רווקות ? אפשר לעשות את זה בכמה דרכים:

אפשר למשל, להקליט בוידיאו את כל בני המשפחה והחברים מברכים את הכלה. לאחר ערכיה תוכלו להקרין את הוידיאו על מסך במסיבת הרווקות.

עוד אפשרות מומלצת למי שמתקשה לכתוב משהו, אפשר לחפש שיר יפה ורומנטי, נכון רוב שירי האהבה הם מגברים לנשים אבל תמיד אפשר להפוך את זה, שיר אהבה הוא לא על יחסים הוא מתאים גם לחברות. חפשו שיר ישראלי או אפילו לועזי, אפשר לשנות ולהתאים את המילים ורצוי לצרף דיסק עם השיר המקורי.

עוד רעיון לברכות, אפשר להכין שיר מוקלט מראש של כל החברות הקרובות, רצוי מאוד לזייף! זה כל מה שמצחיק וכל עת שהכלה תשמע את השיר בעתיד הוא יזכיר לה זיכרון מתוק ממסיבת הרווקות.

אם התברכתם בכישרונות מיוחדים אפשר לעשות דברים נוספים למשל, להכין שלט ענק ולתלות אותו על גשר גבוהה, אפשר גם לצייר ציור מיוחד עם ברכות חמות לעתיד.

בטוח נתקלתם באחד מסרטי הוליווד הנדושים שחברים של החתן או הכלה עשו קליפ של כל האקסים מבכרים, ובכן במציאות זה לא עובד אל תנסו! אצלנו סביר להניח שהברכות יהפכו לקללות והדבר רק ישאיר טעם מר.

הברכות הטובות ביותר למסיבת רווקות ובכלל, הם ברכות שנאמרות מהלב, נסו להיות מקוריים, שלבו מעט הומור ויש לכם ברכה נהדרת.

אנו מאחלים לכם המון מזל טוב ומסיבת רווקות מהנה ומרגשת!


www.lee-kal.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רן ביטון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]