חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מפה לשם - איך להפוך חלום למציאות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: דרכון רומני רומניה נדלן מקרקעין

נושא המאמר: דרכון רומני - פתרון ליזם ברומניה
מאת: אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]   שמור מאמר למועדפים

אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected]


חוק האזרחות הרומנית משנת 1991 קובע את התנאים לקבלת אזרחות רומנית לראשונה, או אזרחות רומנית לאותם המבקשים לקבל בחזרה את האזרחות הרומנית שהיתה מוקנית להם בעבר.

יזמים רבים מבקשים לקבל לידיהם דרכון רומני, אשר יקנה להם הלכה למעשה דרכון אירופאי, הטומן בחובו זכויות בלתי מבוטלות כגון רכישת זכויות בנדל"ן באופן עצמאי. יובהר, כי החוק ברומניה אינו מאפשר ליזם ללא אזרחות רומנית לרכוש קרקעות ברומניה באופן פרטי, אלא בכסות חברה מקומית עם שותף מקומי אשר הקמתה והשלכות המס הנובעות בגינה אינן תמיד כדאיות. יזם אשר מצליח לקבל לידיו דרכון רומני, יהא רשאי לרכוש נדל"ן בדרכים קלות הרבה יותר ולחסוך בירוקרטיה רבה ואף להגדיל את הרווח הכלכלי הטמון בעסקאות רבות.

משרדנו, דורון, טיקוצקי, עמיר, מזרחי אשר העתיק לאחרונה את משרדיו הרומניים בבוקרשט לכתובת חדשה: 6, Av. St. protopopescu Sector 1, Bucharestאשר פועל במקביל לסניפי משרדנו בארץ, מבקשים ליתן מענה לכל אותם יזמים ישראלים הפועלים לשם קבלת דרכן רומני, לקצר את ההליכים, להגדיל את הסיכויים לקבל את הדרכון המיוחל ולהפחית את העלויות הכרוכות בבקשה מסוג זה.

על מנת לסבר את האוזן, לא כל אדם רשאי לקבל לידיו דרכון רומני, אולם גם מבין אלו הזכאים ישנם מספר סוגי מבקשים, לחלקם פשוט יותר יהיה לקבל דרכון מסוג זה ולחלקם ההליך סבוך מעט יותר אשר לעיתים מצריך פניה לערכאות משפטיות.

הסוג הראשון של המבקשים, הינם אותם יחידים אשר נותרו מאז ומתמיד אזרחי רומניה. המדובר ביחידים אשר הם או הוריהם/ הורי הוריהם וכו' התגוררו בעבר ברומניה והיו בעלי אזרחות רומנית. אותם יחידים אשר עזבו את רומניה בשנים 1948-1952 על מנת לקבל אזרחות ישראלי, לא ויתרו הלכה למעשה על אזרחותם הרומנית מאחר וניתן היה להחזיק בה במקביל לאזרחות ישראלית באותה העת. בתקופות שלא ניתן היה להחזיק במקביל באזרחות רומנית במקביל לאחרת, עדיין היו יחידים אשר מסיבות כאלו ואחרות חמקו מחובתם לוותר על האזרחות שהיתה אז בידיהם- לקבוצה זו גם כן יהא פשוט יותר להנפיק דרכון רומני חדש. פרטים אלו זכאים באופן מהותי לקבל חזרה לידיהם דרכון רומני, וההליך דורש אך ורק הגשת בקשה מתאימה, כך שאפילו אין דרישה לידיעת השה הרומנית בטרם קבלת הדרכון המיוחל.

הסוג השני הם יחידים אשר התגוררו בעברם ברומניה וויתרו על אזרחותם הרומנית או שזו נשללה מהם. במידה ועזבו לטובת מדינה אחרת מלבד ישראל- אותם יחידים יתקשו לקבל לידיהם שוב דרכון רומני. מקום בו אותם מבקשים עזבו ישירות לישראל לאחר עזיבת רומניה, סיכויי קבלת הדרכון גבוהים יותר.

הסוג השלישי, צאצאים להורים או להורי הורים רומנים לשעבר, אלו זכאים במקרים מסויימים גם הם לדרכון רומני במידה והם עונים על מספר תנאי סף כגון ידיעת השפה רומנית ושהוריהם או הורי הוריהם איבדו את אזרחותם הרומנים מסיבות שלא היו תלויות בהם.

יודגש, כי הטיפול בבקשות להוצאת דרכון רומני אינו תמיד פשוט ובמרבית המקרים דורש התמצאות רבה בבירוקרטיה הרומנית, דוגמת הגשת בקשות מתאימות לשלטונות רומניה, עיון במסמכי ארכיב רומניים ובמקרים סבוכים פנייה לערכאות משפט ברומניה. במקרים אלו, הוצאת דרכון ללא איש קשר רומני המכיר את הלך הרוח במדינה הופכת למשימה כמעט בלתי אפשרית.

במידה והנכם סבורים כי קיים סיכוי לפיו אתם זכאים לדרכון רומני, אל תהססו לפנות למשרדנו על מנת לבחון את העמידה בקריטריונים הבסיסיים בטרם תצאו לדרך, עם או בלי סיוע משפטי צמוד.

אין לראות באמור לעיל כייעוץ משפטי ו/או חוות דעת משפטית, ויש לראות באמור לעיל כהעברת מידע בלבד באופן בלתי מחייב.


רמת גן: רח' החילזון 12, (בית הקריסטל)
טל': 03-6127446, פקס: 03-6127449
חיפה: שדרות המגינים 58
טל': 04-8526693 פקס: 04-8555976
רומניה: רח' סטפאן פרוטופופסקו 6 בוקרסט
שאלות לגבי המאמר ניתן להעביר למייל:
www.taxlawyers.co.il
[email protected]

www.taxlawyers.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלי דורון, עו"ד - ירון טיקוצקי, עו"ד (רו"ח) [email protected] שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]