חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נקודה שבועית פרשת "ויקרא" ה'תשע"ה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אימון אישי בחירה שינוי מחסום

נושא המאמר: נוסע או נהג
מאת: מוריה ברגמן   שמור מאמר למועדפים

להיות נוסע או נהג
החיים שלנו מורכבים מבחירות אינסופיות. אנחנו בוחרים אם לקרוא ספר או לראות טלויזיה, אנחנו בוחרים לאכול תפוז או בננה, אנחנו בוחרים מה ללמוד, אנחנו בוחרים אם להשקיע בלימודים או לא, אנחנו בוחרים בן זוג או בוחרים להישאר לבד.
עשו לעצמיכם ניסוי קטן:רישמו לעצמיכם את כל ההחלטות שביצעתם ביום אחד, אתם לא תאמינו כמה החלטות קיבלתם.
יש בחירות קלות שהשלכותיהן אינן משמעותיות וניתנות בקלות לשינוי, ויש בחירות משמעותיות בעלות השפעה ממשית על חיינו. כאשר אנחנו פוגשים חברים אין יותר מדי משמעות לחולצה שבחרנו העיקר שנרגיש בה טוב, אבל אם אנחנו מתכוננים לראיון עבודה, הלבוש שלנו יכול להשפיע רבות על הרושם הראשוני שניצור.
זכרו, כל עוד הבחירה בידינו – אנחנו קובעים כיצד ייראו החיים שלנו ומהם ההישגים אליהם נגיע.
אשתף אתכם בהארה קטנה שהיתה לי. יש שני סוגי אמהות שהולכות לגן המשחקים עם הילד: האמא העייפה, שלא ישנה כל הלילה ובדיוק לפני שהיא יצאה התינוק שלה פלט עליה, ויש את האמא השמחה, שלבושה יפה, תמיד מחייכת, שיוצאת לגן המשחקים כדי ליהנות עם הילדים. אני רוצה לגלות לכם סוד ידוע - שתיהן לא ישנו בלילה, שתיהן עייפות, ושתיהן נתקלות באותם קשיים בדיוק בגידול הילד. גם אני ילדתי והצטרפתי לציבור האמהות שהולכות לגן המשחקים עם הילדים. אף פעם לא הבנתי איך זה שאני נראית עייפה וסחוטה, ואילו האמא שלידי נראית מדהים ומלאת חיים. עד שיום אחד, פשוט נפל לי האסימון, בעוד שאני החלטתי לצאת עם מכנסי טרנינג לגן המשחקים, היא (האמא האחרת) החליטה שהיא משקיעה עוד חמש דקות מול המראה. שתינו באותה סירה ובאותו מצב, אלא שכל אחת בחרה להתנהג אחרת.
כאשר אנחנו בוחרים, אנחנו יכולים לנווט את החיים שלנו לכיוון הרצוי לנו. נורא קל להגיד לא היתה לי ברירה- אבל חישבו על זה, באמת לא היתה לכם ברירה? או אולי הבחירה שהייתם צריכים לעשות היתה קשה ומשמעותה היתה שינוי גדול, עד שנרתעתם והעדפתם להישאר במצב הידוע?
כולנו מכירים את הבן שהולך בעקבות האב – אבא שמנהל חברה ריווחית או שעוסק במקצוע מכובד כגון רופא או עורך דין, מייעד את הבן שלו להיות הממשיך – לרשת את מקומו בחברה, לבוא לעבוד איתו במשרד, להמשיך כמוהו ללימודי רפואה. אלא שהבן בכלל רוצה לעשות דברים אחרים בחייו, ויש לו תחומי עניין שונים. הרבה פעמים אני שומעת: "לא היתה לי ברירה , סבא שלי היה רופא, אבא שלי הוא רופא וגם אני והבן שלי נהיה רופאים". כל זאת מפיו של אדם שרוצה בכלל להיות צייר או מתכנת. האם באמת אין ברירה או שמא אנחנו שבויים בתוך תבנית פעולה מוגדרת מראש ואנחנו פוחדים לשנות?
לפעמים אנו נקלעים למצבים שבהם הבחירה ניטלת מאיתנו – למשל, זוג שאחד מהם מחליט לסיים את הקשר. השני אינו יכול להחליט שהוא נשאר בקשר, או שלא נפרדים, מכיוון שזו החלטה משותפת. לפעמים אנחנו מצויים במקום עבודה שאיננו מרוצים ממנו אך בוחרים להישאר בו מכיוון שכרגע אין באפשרותנו לעזוב ולמצוא מקום חדש. אז מה עושים? הרי כאן הבחירה ניטלה מאיתנו על ידי גורמים חיצוניים.
עדיין יש לנו משהו שאף אחד לא ייקח מאיתנו וזה את עצמנו – אנחנו יכולים לבחור כיצד להתייחס למצב החדש. האם לראות בפרידה סוף, או שמא להסתכל קדימה ולראות בזה הזדמנות חדשה, האם לסבול במקום העבודה או להסתכל מסביב ולהחליט להשקיע בתחומי עניין נוספים מעניינים בחיים, שיחפו על חוסר שביעות הרצון מהעבודה.

בחירות הן לא תמיד קלות ולעתים עלינו להתגבר על מחסומים נפשיים ופחדים כדי לבחור בבחירה שנכונה לנו. השאלה היא איך אתם בוחרים לחיות? האם אתם בוחרים להיות נוסע באוטו או להיות הנהג ולקבוע לאן להגיע מתי ואיך.


עו"ד מוריה ברגמן, מאמנת אישית
054-9987675
www.coachmoria.wordpress.com

coachmoria.wordpress.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מוריה ברגמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]