חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הטיפול בילדך ותינוקך





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוכן שיווקי כתיבת תוכן כתיבת מאמרים קופירייטרים

נושא המאמר: ההבדל בין כתיבה לאתרי תדמית לבין אתרי מכירה - כתיבת מאמרים - כתיבת תוכן - תוכן שיווקי - קופירייטרים
מאת: פני רוסו   שמור מאמר למועדפים

כתיבת מאמרים - כתיבת תוכן - תוכן שיווקי - קופירייטרים


סוגי אתרים שונים דורשים סוגי כתיבה שונים ולכל אתר סגנון כתיבה המתאים לו ביותר בהתאם לסוג האתר. שני סוגי האתרים העסקיים הנפוצים ביותר הם אתרי תדמית ואתרי מכירה, ולפני שנדון בשוני בין סגנונות הכתיבה שלהם נסביר יותר במדויק את ההבדל בין שניהם- אתר תדמית משמש למעשה כ"חלון ראווה" של העסק, כלומר מטרתו לספק פרטים על העסק ומטרותיו, השירותים והמוצרים שהוא מוכר ומידע הקשור אליהם. לרוב יכילו אתרי תדמית דפים קבועים כמו דף הבית, אודות החברה, קטלוג מוצרים, טופס יצירת קשר וכד'. מטרתו של אתר כזה היא לגרות את הלקוח הפוטנציאלי ליצור קשר עם החברה ולרכוש את מוצריה ושירותיה. אתרי מכירה שונים במהותם מאתרי תדמית, הם אינם רק חלון הראווה של העסק אלא החנות כולה- את המדפים עמוסי הסחורה מחליפים תמונות המוצרים ואת המוכר האדיב מחליפים מפרטים ומידע על המוצר וקניה מאובטחת באמצעות כרטיסי אשראי. כעת משברור ההבדל בין שני סוגי האתרים קל לראות מדוע כתיבה לאתרי תדמית אינה כמו כתיבה לאתרי מכירה וההבדל העיקרי טמון במטרתו של האתר- בעוד אתר תדמית נועד להציג בפני הקונה את המוצר ולגרות אותו לברר פרטים נוספים אתר המכירה צריך להשלים את המידע ולהביא לביצוע רכישה בפועל. על הכתיבה בכל אחד מהמקרים לתמוך באותו תהליך שאנו מעוניינים להעביר את הגולש ולכן כתיבה לאתרי תדמית תהיה באופן טבעי יותר שיווקית באופייה בעוד כתיבה לאתרי מכירה צריכה להיות יותר אינפורמטיבית ולספק את הפרטים המלאים על המוצר. כתיבה לאתרי תדמית תכלול, לדוגמא, מידע מקצועי על המוצרים המדגיש את הצורך במוצר והתועלת שניתן להפיק ממנו תוך הבלטת היתרונות של העסק על פני המתחרים האחרים וכן היא תתמקד ביצירת התדמית המבוקשת לעסק ולמוצריו במטרה להביא את הגולש לשלוח את פרטיו, להגיע לעסק או להתקשר ולברר פרטים נוספים. כתיבה לאתרי מכירה תכלול פרטים מפורטים יותר על המוצר, תתמקד ביצירת גירוי מהיר לקניה ותנסה להניע את הגולש צעד אחד קדימה לביצוע פעולת הרכישה באתר.

www.ivtext.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י פני רוסו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]