חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לפני שאני פוגש אותך- גוגל





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: קורס גרפיקה קורס פוטושופ מדריך פוטושופ פוטו שופ

נושא המאמר: מדוע עיצוב גרפי זה לא קישוט?
מאת: חנוך סולומוביץ - סול לימודי גרפיקה ועיצוב אחד על אחד 036202111   שמור מאמר למועדפים

מדוע עיצוב זה לא קישוט? מאת חנוך סולומוביץ - סול לימודי גרפיקה ועיצוב אחד על אחד 036202111


כאשר אנחנו מעצבים עיצוב גרפי אנחנו נשתדל לא להעמיס את הגרפיקה בכל מיני קישוטים מיותרים אשר עלולים לבלבל את הצופה ולהעמיס לו על העין. קישוטים זהו לא מושג שקיים בגרפיקה או בתחום העיצוב הגרפי. או כמו שאומרים "לא בבית סיפרנו" . הגרפיקה עצמה אמורה לשדר יוקרה לכל ורלוונטית לכל פלג אוכלוסייה שהוא. לכן נשתדל לשמור על ניקיון בגרפיקה ובעיצוב הגרפי ,על החוקים של תורת הצבעים. אנו נדאג שהצביעה תתבצע עפ"י אלמנטים גרפיים,עפ"י קטלוג של חברת פנטון. בכדי לשמור על רצף אחיד בהדפסות העתידיות שיתבצעו. אנו אמורים להחדיר לאוכלוסיית היעד כי המוצר של הלקוח שלנו הוא הכי טוב בכדי לעזור ללקוח שלנו להגביר את מכירותיו וזאת באמצעות שרותי העיצוב הגרפי שאנו מספקים ללקוח שלנו. תמיד חשוב לזכור כי למעצב הגרפי ישנו תפקיד חשוב מאוד בהגדלת אחוז המכירות בעיקר ע"י עיצוב ומיתוג נכון. גם במיקרים בהם התבקשנו למתג מחדש את מוצרו של הלקוח,כלומר לקחת את כל העיצובים הגרפיים הקיימים ולבנות אותם מחדש עפ"י בקשת הלקוח. המטרה היא לתת תחושה אחרת למתבונן בעיצוב הגרפי החדש שעיצבנו אשר בסופו של דבר יגרום ללקוח הפוטנציאלי לפתח אמון ואהדה כלפי המוצר. ננסה להגיע למצב שבו לקוח אשר מעולם לא חשב להשתמש בשרותי החברה שלה אנו נותנים את שירותי הגרפיקה והעיצוב כן דווקא יחליט להתקשר עם הלקוח שלנו. וכל זאת בגלל העיצוב הגרפי שלנו והמסר שהעברנו בזכותו.



אם בזמן שאנו מכינים קמפיין פרסומי. ואנחנו עדיין מתלבטים בשלב הסקיצות הגרפיות איזו סקיצה גרפית נבחר. נניח לסקיצה זמן מה ונשים אותה בצד ונחזור אליה לאחר "שנחנו" קצת ונראה אם אנחנו עדיין מתחברים איה ולעיצוב הגרפי שעיצבנו.

מאד חשוב להתעכב בקונספט של העיצוב הגרפי שזה אומר לשים יותר דגש מה המוצר הולך למכור, מי קהל היעד של המוצר. יש להשקיע המון מחשבה באיך אנחנו הולכים לייצג את הלקוח שלנו ולהגדיל לו את המכירות. איך הקונספט מתחבר לפסיכולוגיה האומנותית.

בשביל לדאוג ללוגו יוקרתי ולליין אחיד בעיצוב הגרפי אנחנו לעולם לא נעצב בלוגו שני פונטים שונים.

חלק מהעבודות הגרפיות שנקבל ו הן לא תמיד יהיו עבור מוצר או שירות אשר אנחנו מכירים תמיד חשוב לשמור על ראש פתוח ולבצע עבודת מחקר קטנה לפני בגוגל בכדי שנוכל להכיר יותר טוב את המוצר החדש שהתבקשנו להכין לו לוגו או כל עיצוב גרפי אחר.

הקומפוזיציה חייבת להיות מושלמת. כל נקודה,פסיק,מילה,ריבוע,איור,משפט או עיצוב גרפי אחר חייבים תמיד להיות קשורים לכל אלמנט ואלמנט בחלל העיצוב הגרפי. כשאנו מדברים על קומפוזיציות אנחנו צריכים לשים דגש איזה מסר אנו מעוניינים להעביר בשביל שבטעות לא ניתן לאלמנטים גרפיים אחרים דגש יותר חזק וכך נגרום למסר בעצם להיבלע ולא להיות מודגש וכך כל העבודה שהשקענו בעיצוב הגרפי תנותב לא נכון ולא נשיג את המטרה שלמשה שכרו את שירותי העיצוב הגרפי שלנו שזה הגדלת המכירות עבור הלקוח שלנו ומיתוגו של המוצר.

www.hanochso.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חנוך סולומוביץ - סול לימודי גרפיקה ועיצוב אחד על אחד 036202111 שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]