חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
השתלת שיניים, הדרך שלך לחיוך מדהים ואסתטי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בר מצוהו בת מצווה בר מיצבה ארועים

נושא המאמר: מקומות לבר מצווה
מאת: לי קל אירועים רן ביטון   שמור מאמר למועדפים

בר מצווה זאת הזדמנות נהדרת לחתן השמחה להיות במרכז תשומת הלב, גם אתם ההורים זוכים לחוות משהו שלא קורה כל יום.

אז איך מתחילים לארגן מקום לבר מצווה?

מחפשים מקום לחגוג- יש כמה אופציות: אולמות בר מצווה או גני אירועים לבר מצווה, אם מדובר באירוע עם מספר נמוך של משתתפים אפשר למצוא מסעדת אירועים שקטנה ונעימה.

לפני שאתם ניגשים לבחור את המקום המתאים חישבו על איזה סוג של אירוע אתם רוצים? בר מצווה באולמות? בגן אירועים? בטבע?

לאחר שחשבתם על הסגנון יש לחשוב על המועד, באיזה יום לערוך את האירוע? יום חו"ל? שבת? אולי שישי בצהריים? לכל יום בשבוע יש מחיר אחר, כדאי להגיע למקומות עם ראש פתוח ולשקול את ההצעות.

ומה עוד? בוחרים מקום לפי האורחים- יום שיש בצהריים זאת אפשרות טובה אם יש בין בני המשפחה שומרי שבת שצריכים להגיע מוקדם הביתה {במיוחד בחודשי החורף} אז זאת תהיה בעיה.

אם רוב האורחים מהדרום אין צורך לגרור אותם רחוב רק בגלל שמצאתם גני אירועים בשרון או מקום "מהמם" גו אירועים בקיסריה שמאוד מצאו חן בעיניכם, המסיבה היא לא רק עבורכם.

בשבת בצהריים תוכלו לבחור בין מקומות עם תעודת כשרות, ואז בדרך- כלל אסור להשמיע מוזיקה, או שתבחרו מקומות ללא תעודת כשרות ואז תוכלו לחגוג כראות עיניכם.

וועד שיקול לבחירת מקום הוא מספר המוזמנים: חישבו כמה אורחים אתם רוצים להזמין לאירוע? מעגל החברים הקרוב או הרחוק? חברים מעבודה? תלמידי הכיתה של הנער? לאחר שתקבלו החלטה תוכלו לדעת היכן להתחיל בחיפוש המקום המתאים.

ומה עוד נשאר לכם? לחשוב על התקציב, אולמות בת מצווה / בר מצווה זולים יותר מגני אירועים, גם במסעדות ובתי מלון המחירים משתנים, הכל בהתאם לכמות המוזנים, אופי האירוע והתאריך.

ועוד מספר טיפים:

חשוב למניעת בזבוז: אם יש לכם 150 אורחים בטוחים, תזמינו רק 135 מקומות: תמיד עלולים להיות כמה אורחים שברגע האחרון לא יוכלו להגיע, ומאידך האולם יתחייב לספק עוד 10% מהמנות המוזמנות. כך תבטיחו שלא תשלמו עבור מנות שלא נוצלו.

חשוב מאד: לבקר במקום בזמן אירוע, לבצע טעימות מזון ולצפות מהצד על מנת לוודא שמה שמובטח אכן מתקיים. אם בזמן הביקור לא ימצאו בעיניכם דברים מסוימים, אל תתביישו להעיר לבעל המקום על מנת שהדבר לא יישנה באירוע שלכם.

תשלום: לבסוף וודאו את תנאי התשלום. מקובל לתת מקדמה של 10% מגובה הסכום ואת היתרה מקובל לשלם יום לאחר האירוע.

איך מתחילים למצוא את המקום הטוב ביותר? פונים לחברת לי-קל אירועים.

www.lee-kal.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י לי קל אירועים רן ביטון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]