חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כתיבת ניוזלטר





    קישורי טקסט (לפרטים)




המלצות על חברות פורקס לחץ כאן
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מסחר במט"ח פורקס שוק ההון ברוקרים

נושא המאמר: השעות הכי טובות למסחר בפורקס
מאת: רוית זרגר   שמור מאמר למועדפים

אם אתה רוצה להרוויח מזומנים נוספים מלבד השכר משעות העבודה הרגילות של העסק שלך, אולי הגיע הזמן להיכנס לשוק הפיננסי. אחד מהשווקים הפיננסים המניבים רווחים גדולים עבור משקייעה הוא שוק המסחר במט"ח.
מלבד העובדה כי שוק הפורקס יכול לתת לך הזדמנות להרוויח הרבה כסף, עליך לדעת כי מסחר במט"ח הוא השוק הנזיל הגדול ביותר מבין השווקים הפיננסים בעולם אשר מסתכם בסחר חילופי כספים של כטרליון דולר בכל יום.
שוק המט"ח פועל 24 שעות ביממה ובכך הופך אותו לשוק הנזיל ביותר בעולם. עם זאת, מסחר בפורקס טומן בתוכו סיכון רב. מלבד העובדה כי שוק המט"ח גרם לסוחרים רבים להתעשר, היו רבים אחרים אשר בעקבות המסחר איבדו סכומים רבים של כסף. לכן, עלייך לקחת בחשבון לחשוב פעמיים לפני כניסתך לשוק פיננסי זה. עליך להיות בעל ידע ומיומנות רבה לפני כניסתך לשוק זה, וחלק מכך הוא המודעות והמשמעת.
בטוח שהנך יודע כיצד ועם אילו צמדי מטבעות לסחור וכיצד לקרוא גרפים. אולי אפילו הנך יודע על מספר שיטות ואסטרטגיות מסחר מוצלחות, אך עם זאת, עליך לשקול את העובדה כי שוק המט"ח פועל 24 שעות ביממה והדבר החשוב ביותר הוא התזמון.
כל דקה בשוק הפורקס חיונית וחשובה. ברגע אחד הנך מבחין בעלייה בערך המטבע המקומי , ולמחרת הנך מבחין כי ערכו של אותו סוג מטבע נמצא בירידה. זו הסיבה מדוע עליך לקחת בחשבון את העובדה כי שוק המט"ח הוא שוק מאוד דינמי עם תנודתיות רבה של ערכי המטבעות.
בכל דקה ודקה, אירועים המשפיעים על ערכי המטבעות הם בעלי חשיבות הדרגתית למסחר שלך. בשל תכונה זו, אתה בתור סוחר מט"ח, יכול להיכנס לשוק מספר פעמים ביום. הדבר יאפשר לך להרוויח כמה רווחים לאחר כל כניסה שתעשה, או אף לאבד סכום מכספך אם ביצעת החלטה שגויה.
ראשית עליך לזכור כי השוק מתחיל ביום ראשון בחצות (שעון ישראל) ונסגר ביום שישי ב-11 בלילה. בהתבסס על זמנים אלה, תראה כי תמיד ישנה תנועה של סוחרים ומישהו בכל מקום בעולם יבצע קנייה או מכירה של מטבעות.
ישנם שעות מסוימות בשוק הפורקס שעליך להיכנס לעסקה על מנת לקבל את הרווח הכספי הגבוה ככל שניתן. שעות אלה הן הרווחיות ביותר.
עליך לזכור כי לא חשוב כמה רבה היא הידע והמיומנות, התזמון של הסוחר הוא ההבדל בין הפסד לרווח.


www.goforex.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רוית זרגר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]