חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אתר חדש בישראל - לא קבוצות רכישה אלא קהילת רכישה!!





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עו"ד דיני עבודה תאונת עבודה זכויות עובדים פיצוי פיטורין

נושא המאמר: תאונות עבודה?
מאת: עו"ד יניב בוקובזה - עו"ד דיני עבודה   שמור מאמר למועדפים

תאונת עבודה הגדרתה של תאונת עבודה היא כל תאונה הנגרמת לעובד תוך כדי ועקב עבודתו. הגדרת המונח "עקב עבודתו" כוללת בדרך כלל גם תאונות (תאונות דרכים או תאונות אחרות) אשר התרחשו בדרך אל מקום העבודה או בדרך חזרה ממקום העבודה. תאונות אלה נחשבות כאילו היו תאונות עבודה לכל דבר ועניין. גם פגיעה בעבודה שאינה עונה על הגדרת המונח "תאונה" יכולה במקרים מסויימים להחשב כ"מחלת מקצוע". "מחלת מקצוע" הנה בדרך כלל סוג מסויים של מחלות אופיינות לסוג של עבדוה מסויימת. למשל, מחלות ריאה לעובדים שנחשפו לחומרים מזיקים במסגרת עבודתם (אסבסט, אבק וכיוצ"ב) או פגיעה בשמיעה לעובד שנחשף במסגרת עבודתו לרעש בעל עוצמה גבוהה ובמינון גבוהה. במקרה מעין זה של פגיעה עקב תאונת עבודה או מחלת מקצוע יש להגיש תביעה מול ביטוח לאומי אשר יעביר את העניין לועדה רפואית אשר תקבע נכות זמנית או צמיתה, אם תהיה. חשוב לדעת - המוסד לביטוח לאומי אינו מעניק פיצוי עקב נכות צמיתה הפחותה מ- 5% אין המוסד לביטוח לאומי מעניק פיצוי. לנכות צמיתה של 5% ועד 19% מעניק ביטוח לאומי מענק נכות חד פעמי. בגין נכות העולה על 20% ישלם המוסד לביטוח לאומי קצבת נכות חודשית. גורמים נוספים אשר כנגדם יכול וניתן להגיש תביעה בגין תאונת עבודה או פגיעה בעבודה הם כדלקמן: המעביד: המעביד הוא הכתובת הראשונה להגשת תביעה (למעט ביטוח לאומי). יחד עם זאת, טרם הגשתצ תביעה כנגד מעביד יש לבחון האם תאונת העבודה אירעה בעקבות רשלנות מצד המעביד, קרי, האם הוא האחראי לתאונת העבודה. אחריות המעביד יכולה לבוא לידי ביטוי במספר רב של דרכים, כמו למשל אי אספקת אמצעי מיגון כנדרש, אי תקינות מכשירים ו/או מכונות בעבודה, הדכרה לקויה וכיוצ"ב. במקרה של תביעה כנגד המעביד, רכיבי התביעה מגוונים כמו כאב וסבל, הוצאות, נכות, עזרה חיצונית, הפסדי שכר רטראקטיביים וצופים פני עתיד. חברת הביטוח של המעביד: יש לברר עם המעביד האם הוא ביטח את עצמו בפוליסת חבות מעבידים, שכן, מרבית המעבידים ובפרט חברות וגופים מסודרים, מבטחים את העובדים. חברת ביטוח של העובד: מקור נוסף לתביעה הוא פוליסה או ביטוח לעובד כמו ביטוח מנהלים, ביטוח חיים. יש לבדוק האם הוכנס בהם ביטוח לאובדן כושר עבודה ו/או ביטוח נכות בשל תאונה. אם העובד מבוטח בביטוח תאונות אישיות ניתן לתבוע גם חברות ביטוח אלה (בפוליסות רבות לביטוח דירה ולביטוח עסק יש כיסוי גם לביטוח תאונות אישיות). התיישנות התביעה: תביעה בגין רשלנות מעביד מתיישנת לאחר שחלפו 7 שנים ממועד קרות תאונת עבודה . תביעה מכח פוליסת ביטוח כמו ביטוח מנהלים, ביטוח חיים וכיוצ"ב מתיישנת לאחר שחלפו 3 שנים בלבד ממועד התאונה התאונה או המועד שבו קמה עילת התביעה, לפי המאוחר. חשוב לזכור ! רק הגשת תביעה בבית המשפט עוצרת את תקופת ההתיישנות. המידע המשפטי המוגש, מהווה מידע כללי בלבד. השימוש במידע, כאמור, אינו מהווה תחליף לקבלת חוות דעת ו/או יעוץ ו/או ייעוץ משפטי. משרד מלול, בוקובזה ושות' ו/או מי מטעמם אינם אחראים בצורה כלשהי, ישירה או עקיפה לתוצאות הנובעות משימוש הקוראים במידע משפטי ו/או אחר שניתן באתר ו/או מאמר זה. הכנס לאתר הבית של המשרד: התקשר עכשיו לקביעת פגישה ראשונה ללא תשלום: www.mb-law.co.il 03-6096268

www.mb-law.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עו"ד יניב בוקובזה - עו"ד דיני עבודה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]