חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
לילדים ומבוגרים כאחד 10 טיפים לגלישה בטוחה





    קישורי טקסט (לפרטים)




זמיר שרותי גרפולוגיה מקצועיים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: גרפולוג גרפולוגיה כח אדם מיון כח אדם

נושא המאמר: איך בוחרים גרפולוג
מאת: חנה קורן   שמור מאמר למועדפים

איך תבחר\ תבחרי גרפולוג
חנה קורן


(גרפולוג - מנתח ומאבחן כתבי יד)


הגרפולוגים מתחלקים לשני סוגים:
גרפולוג אישיותי עוסק בניתוח אופיו, התנהגותו כישוריו, רמת האינטליגנציה, היושר האישי ושפע תכונות נוספות של הכותב.
גרפולוגיה משפטית - גרפולוג מומחה להשוואת מסמכים. השוואת כתב יד או חתימה כדי לזהות האם אדם מסוים הוא זה שכתב מסמך מסוים או חתום עליו. התחום מפותח ומשתמשים בו בבתי המשפט וגרפולוג מומחה מקבל מינויים רבים מהשופטים עצמם.
על מנת לקבל הסמכה כגרפולוג יש ללמוד במכון המכשיר גרפולוגים ונותן לתלמידים אפשרות לסטאג'. כל גרפולוג חייב ללמוד כמה שנים במכון לגרפולוגיה מוכר, אולם למרבה הצער אין שום עיגון בחוק להגדרה של גרפולוג. הנזקים הנגרמים לאנשים תמימים שהולכים לגרפולוג זול ומהיר, כזה שמכין להם דו"ח גרפולוגי "על המקום" הם עצומים ולא פעם מגיעים אלינו לקוחות פגועים שעוברים אצלנו "חויה מתקנת"

הבעיה המשפטית היא שכל אחד יכול להכריז על עצמו גרפולוג ואין לאף אחד שום אפשרות להתגונן מפניו. לא פעם נתקלנו בגרפולוג שרד בשוק כמה חודשים אבל בדרך הספיק לומר כמה שטויות לאנשים שלא בדקו למי הלכו.

מידי פעם אנחנו נשאלים איך לבחור גרפולוג.

איך בוחרים גרפולוג
התשובה פשוטה.

אם אתם רוצים להיות שפני נסיונות ולחסוך כסף וזמן - לכו לגרפולוג מתחיל. רק בקשה אחת. קחו את דברי אותו גרפולוג בערבון מוגבל והשתמשו בעוד גרפולוגים או מאבחנים אחרים כדי לאמת או להפריך את דבריו.

אם אתם מוכנים להשקיע זמן ובכסף כדי לקבל אבחון מדויק ויעוץ מגרפולוגים מוסמכים, מנוסים ותחת פיקוח של גרפולוגים מנוסים אף יותר. בחרו במכון לגרפולוגיה מוכר ומנוסה. בדקו המלצות ואל תתפשרו. מקום בו לפחות 2 או 3 גרפולוגים בודקים כלאחד מהכתבים. מכון בו תפגשו עם הגרפולוג או הגרפולוגים לפחות פעמים. מכון בו תעברו מבחנים נוספים שהגרפולוג ישתמש בהם להבין אתכם טוב יותר. ובעקר מקום שיעשה את המכסימום כדי שתפיקו מהבדיקה הגרפולוגית את המירב.




www.annakoren.co.il/graphologist.asp


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י חנה קורן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]