חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מנעולן בתל אביב





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: זוגיות אהבה תיקשור לב

נושא המאמר: הרצון בזוגיות אל מול הפחדים שבזוגיות – תמונה א'
מאת: אביבית זריני -מתקשרת ומטפלת הוליסטית לשינוי והעצמה, טיפול בבעיות גוף ונפש.    שמור מאמר למועדפים

דנה באה אליי לפגישה כשכולה מתלהבת, היא הכירה בחור חדש, בחור גבוה, עיניים ירוקות יפהפיות, לב גדול, מנשק נפלא, כך אמרה.
הם הכירו בבליינד דייט דרך אתר, יצאו ולהפתעתה הגדולה היא נהנתה מאד. היא הגיעה ללא כל צפייה לפאב בו קבעו להיפגש בטוחה שעוד כשעה כבר תהיה בדרכה חזרה לביתה לעוד ערב עם טלוויזיה מנחמת.
רן הגיע והריח מדהים, הוא מיד מצא חן בעניה. הם התיישבו והשיחה קלחה, היא הופתעה מהקלילות שאפיינה את כל הערב. כשהיא חזרה לביתה מאוחר יותר, הטלוויזיה כבר לא עניינה אותה...
הימים שלאחר מכן עברו גם הם בהתרגשות ושמחה, הם הרבו להיפגש שיתפו בעוד ועוד צדדים על חייהם והרגישו שהנה החלום על הזוגיות המאושרת עומד להתממש.
שבועיים לאחר מכן כשדנה הגיעה אליי , ניתן היה לראות בקלות כי פניה אינם משולהבים עוד, היא סיפרה כי כבר אינה בטוחה בקשר, שהיא מרגישה שאין לה זמן לכל התחייבויותיה ובכלל היא לא ממש מבינה ממה היא התלהבה קודם.
שאלתי אותה מה הביא לשינוי והיא לא ממש ידעה להסביר, ביקשתי ממנה להסביר לי על המפגשים האחרונים, היא סיפרה על פיקניק שעשו ערב אחד על חוף הים, על סרט שראו יחדיו אצלה, על בילוי במסעדה שם סיפר לה רן על חלומו להתגורר בצפון, להקים משק ולגדל חיות, והיא שאוהבת חיות התלהבה גם כן והם המשיכו לדבר על גידול כלבים ונהנו מהארוחה. דנה הודתה שכשהם ביחד כיף לה וטוב לה אבל שחובות הלימודים החלו להציק והיא הרגישה כי היא חייבת להתפנות לכך, גם חברותיה החלו "דורשות" להיפגש איתה ולמעשה נותר לה מעט מאד זמן עם רן.

דנה ואני התיישבנו לעבודה מנסות לחקור מה קרה, בתקשור שעשיתי החלה להתבהר התמונה והתחלתי לגשש אצל דנה כדי להביא גם אותה להבנה. שאלתי אותה מה תפקידה היום בבית (דנה היא בת זקונים שגרה עם הוריה) דנה מיד שיתפה פעולה ובמשך דקות ארוכות פירטה לי על מקומה החשוב בבית ואיך למעשה היא זו האחראית על כמה תפקידים חשובים ואיך היא זו שמסייעת להוריה בכל המנהלות. כשהשיחה המשיכה דנה למעשה שיתפה אותי בכך שהיחסים בין הוריה היום כבר לא ממש מתקיימים ושלמעשה כל האנטרקציה בבית היא סביבה.
המשכתי לשאול את דנה על תפקידה בבית ביחס להוריה ולאט לאט התבהרה לדנה העובדה כי היא פוחדת מאד מעזיבת הבית, שהמחשבה על כך שתעזוב את הבית קשה לה מפחד שלהוריה יהיה קשה, שהם לא יסתדרו ביחד וחייהם יהיו קשים ועצובים.
למעשה האמירה הלא מחייבת של רן על רצונו לעבור לצפון, אמירה שנשמעה לדנה ברגע הראשון מאד פסטורלית ומרגשת, הפכה להיות מאוחר יותר מאיימת מאד. המחשבה כי הנה הגיע מישהו שיגרום לכך שהיא תאלץ לעזוב את הבית.

החברה הישראלית היא חברה משפחתית מאד וערך המשפחה הוא ערך גבוה לרבים, גם אנשים שנמצאים בקשיים עם משפחתם פעמים רבות נמצאים בקשר של דחייה /משיכה של המשפחה. ערך זה גם מביא לאנשים רבים את הפחד הבלתי מודע לעזוב את הבית. חלק כמובן מודעים לכך אך גם הם לא תמיד רואים כי הם למעשה מפילים כל הזדמנות להכיר מישהו שגר רחוק מהרדיוס האופטימלי להם, אחרים שאינם מודעים, לא מצליחים לראות כלל איך הם מכשילים, שוב ללא מודע, כל קשר שיכול להתפתח ולהיות רציני מחשש שהנה יגיע האיום בעזיבת ההורה הנזקק.

לגבי דנה, ברגע שהדברים עלו על פני השטח התחלנו לעשות עבודה אנרגטית של ניקוי דפוסים ישנים, בחנו את תחושותיה, תפיסותיה ואמונותיה ונכון לעכשיו הקשר עם רן עדיין זורם ומתקדם. מדי פעם עולים שוב הפחדים, אך כעת כבר יש לדנה תשובות לפחדים אלו והם משתתקים מהר.

דנה היא למעשה דוגמא אחת בלבד למערכות יחסים רבות שבהן האחריות כלפי ההורים המזדקנים שמה מכשול בפני הקשרים המתהווים. אני ממליצה למי שקרא עד כאן, לשאול את עצמו מה יחסו הוא לסיטואציה, במידה ויש הסכמה כי קיים קושי זהה, חובה עליך להתחיל לעשות עבודה פנימית. לא אחת אנו מבטלים מחשבות אלו ובתור אנשים עצמאיים מתקשים להאמין שיש בחשש על ההורים גורם ממשי ומאמינים כי כשתגיע האחת או יגיע האחד הדברים יפתרו מאליהם, אני מציעה לכם לשאול את עצמכם אם יצרתם קשרים ארוכים, אם הצלחתם להביא את עצמכם לעבור לגור עם מישהו ואם כבר אתם גרים מחוץ לבית אך קרוב להורים האם אתם מאפשרים לכם הזדמנויות של הכרויות עם אנשים רחוקים מהמרכז בו אתם מתגוררים.

אם הרגשתם שסיטואציה זו לחצה גם אצלכם על כפתור קטן, אני מציעה לכם לא לדחות ולעשות עבודה יסודית של שינוי האחיזות והאמונות הקיימות אצלכם, הטיפול האנרגטי מספק כלים נהדרים בעבודה זו אולם קיימים גם כלים אחרים טובים לא פחות.
עבודה זו יכולה להיות ההזדמנות שלכם לפתיחת הדלת לשינוי וליצירת הזוגיות עליה חלמתם.

בהצלחה,

אביבית זריני


אביבית זריני -מתקשרת ומטפלת הוליסטית לשינוי והעצמה, טיפול בבעיות גוף ונפש. טל' לפתיחת הדלת לשינוי: 0542192061 דוא"ל: [email protected]

www.wix.com/nefshavivit/nefshavivit


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אביבית זריני -מתקשרת ומטפלת הוליסטית לשינוי והעצמה, טיפול בבעיות גוף ונפש. שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]