חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
ההבדל בין פסנתר לקלידים





    קישורי טקסט (לפרטים)




פרקטים
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרקט ריצוף חיפוי עיצוב

נושא המאמר: סערה על הפרקט
מאת: "חן פרקט" (באדיבות רן שריר, יח"צ)   שמור מאמר למועדפים

טרנד עיצובי חדש - פרקט בשלל צבעים ומרקמים:
טרנד חדש הולך וכובש לו מקום בעיצוב דירות יוקרה בישראל – פרקט איכותי בסטייל אישי. טכניקה מיוחדת שיובאה לישראל זה לא מכבר, מאפשרת להפיק פרקט איכותי בשלל צבעים ותצורות, והדרישות רק עולות: פרקט בריקוע מתכתי, ורוד פוקסיה, רצפה דמוית אדני רכבת, או משטח בצבע סירופ מייפל.

לאחרונה הגיעה מהפכת הסטיילינג האישי גם לרצפה. מעתה לא חייבים להתאים יותר את צבע הסלון לרצפה. טכניקת צביעה מיוחדת מביאה למעשה את מהפכת הפוטושופ אל עולם עיצוב הבית, ומאפשרת לנהוג בצורה הפוכה בתכלית. לאה מלר,'ממון אדריכלים','מאיר את נבט אדריכלים' ומעצבים מובחרים אחרים, כבר התאימו ללקוחותיהם את הפרקט המעוצב במספר בתים אותם תכננו ועיצבו בשנים האחרונות.
חגי בן עמרם מחברת 'פרקט חן', ממשווקי הפרקט החדשני מחלק את שוק הפרקט לשלושה חלקים:
הזול והפופולארי –כמעט כמו בכל תחום, רוב הישראלים (כ-80%) מעדיפים את הזול על פני האיכותי. הלמינציה דמוית הפרקט, שזו למעשה פורמייקה איכותית – כבשה את המסדרונות של משרדים רבים בניסיון לשוות להם מראה ביתי וחמים.
האיכותי - עץ גושני-מסיבי או עץ שכבתי – זהו פרקט המורכב מלוחות עץ ארוכים בעלי שכבת עץ אחידה או מחולקים למספר שכבות המודבקות זו לזו בלחץ. פרקט זה נחשב עד לא מזמן לפרקט האיכותי ביותר שבנמצא. מגוון העצים הניתנים לבחירה בסוג זה וגוניהם סבלו כל השנים מגיוון דל ומוגבל.
פרקט מעוצב – הפרקט המעוצב עשוי לרוב מפרקט אלון יוקרתי, העובר עיבוד המתאים את מרקמו וצבעו לרצונותיו וצרכיו של הלקוח. לקוחות רבים מעוניינים להתאים את הקירות והרצפה לריהוט וקישוטים שאותם רכשו במהלך השנים. עד היום כל מעבר דירה היה מצריך החלפת ריהוט בעשרות אלפי שקלים..
לפרקט חן שני אולמות תצוגה – ברשפון ובירושלים בהם מוצגים שלל מוצרי החברה: רצפות פרקט יוקרתיות, דקים ופרגולות.

אתר החברה: www.chen-parquet.co.il
לפרטים נוספים – חגי בן עמרם – 054-4205095

www.chen-parquet.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י "חן פרקט" (באדיבות רן שריר, יח"צ) שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]