חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
10 סוגים של בר מתוקים ודוכנים מפנקים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פרסום בחינם פרסום חינם אינדקס עסקים

נושא המאמר: פרסום בחינם ופרסום ויראלי וכל מה שביניהם
מאת: שמוליק דורינבאום   שמור מאמר למועדפים

כמה וכמה פעמים שואלים אותי את השאלה "איך זה ששמות או מספרי טלפון של עסקים תקועים לי בראש למרות שלעולם לא השתמשתי בהם, כמה חזקים יחסי הציבור"?
כמה מאיתנו מכירים כל מיני פזמונים קאטצ'ים ושירים מצחיקים שהם בעצם שיר נושא לעסק כזה או אחר, לפעמים זה עסק של מסעדות ולפעמים אפילו שיר נושא של חברת ביטוח או משהו בסגנון, מה שהופך את העסקים הללו לעסקים המפרסמים פרסום ויראלי, הפרסום הויראלי ידוע בתור דבר ראשון פרסום בחינם וכמובן פרסום בעזרת ההמונים ולא בדרכים הרגילות של שלטי החוצות ברחובות העיר או באנרים באלפי שקלים באינטרנט.
פרסום בחינם הוא רעיון שכולנו אוהבים לחשוב עליו אך לא בטוחים אם מדע בדיוני או משהו בר ביצוע, כלומר אם אני כבעל עסק יכול בצורה זו או אחרת לפרסם בחינם, איך אני לא מיישם את הרעיון לסופו?
בתור דבר ראשון המלצתי הכנה והגיונית הינה להירשם לכל אינדקס עסקים הנותן אפשרות ומתן פרסום בחינם כמה שיותר פרטים רלוונטיים על העסק, אני רואה המון עסקים שמופיעים תחת מילות חיפוש מאוד מבוקשות בגוגל כמו: מתווכים בתל אביב, נדלן במרכז ולא משנה כמה פרטני אהיה איך שהוא תמיד אמצא את אותם השמות ברשימות, כי אלו הם המפרסמים שחשבו לעומק והפנימו את הרעיון של פרסום בחינם או פרסום ויראלי בכל מקום שרק נותן יד חופשית לפרסום, מכך יוצא שגם אם אתם מחפשים מישהו ספציפי במקום מאוד ספציפי תמיד תגיעו לאותם המפרסמים כדרך פרסום בחינם או בדרכי הפרסום הויראלי לאותם המונים שהביאנו לשם.
ישנם המון אתרים שבונים את הרווחים שלהם על תעבורה באתר ולא על פרסום ישיר בשטחי פרסום, ומכך יוצא שהפרסום בחינם וללא שום עלות לא משנה כמה פרטים תרצו להוסיף, הרי ככל שיותר עסקים יירשמו תעבורה תגדלנה והאתר יראה תעבורה גדולה וצפי גדול של גולשים, "יד לוחצת יד" זה אינו ביטוי בדיוני, הוא אחד הביטויים שגורמים לעולם העסקים להיות ידידותי ורווחי יותר לכול הצדדים באשר הם.

www.maba.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שמוליק דורינבאום שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]