חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אסרטיביות: להציב גבולות באופן אפקטיבי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שכפול דיסקים שיכפול מידע

נושא המאמר: זכרונות פלאש
מאת: עמית אדלר   שמור מאמר למועדפים

דיסק און קיי (Disk on key), SD, MicroSD ועוד התקנים רבים נקראים לעיתים זיכרונות פלאש, השם המדויק של הרכיב הפעיל בהתקנים אלו הוא: Non-volatile memory, nonvolatile memory, NVM, non-volatile storage .
שמות אלו למעשה מסבירים שמדובר בהתקן זיכרון אשר מסוגל לשמור את המידע המאוחסן עליו ללא מקור מתח חיצוני.
לרוב נפגוש התקנים אלו בכרטיסי זיכרון לטלפונים ניידים, מכשירי GPS וכמובן בהתקני USB כזיכרון נייד,
הצורך הראשוני בהעברת מידע ממחשב למחשב באמצעי זול וזמין מומש באמצעות כוננים של דיסקטים בתחילה בקוטר של ¼ 5 אינטש ולאחר מכן על ידי כוננים של ½ 3 אינטש, טכנולוגיה זו הגיע לשיא פריחתה בשנת 1987 כאשר נפח האחסנה היה כ1.4 מגה.
המדיה האופטית ותעשיית שכפול הדיסקים נתנו מענה החל משנה זו לאחסן מידע דיגיטאלי נייד למחשבים ועם כניסת ה CDR בשנת 1988 הגמישות ונפח האחסנה גדלו עשרות מונים.
בשנים אלו הופיעו שפע של התקנים לאחסנת מידע אופטי החל מפתרון המיני דיסק של סוני ועד מיני פורמטים שצצו ונזנחו לאחר שנים בודדות.
זיכרונות פלאש אינם דבר חדש אולם חלה התפתחות טכנולוגית ניכרת מאז הופיעו זיכרונות אלו לראשונה.
ניתן לסקור בקצרה את התפתחות הרכיבים:
ROM read-only memory – רכיבי זיכרון אלו שימשו בתחילה לכתיבת מידע חד פעמי, הם שימשו בלוחות מחשב וברכיבים אלקטרונים רבים.
PROM Programmable read-only memory. – רכיב זה היה במקור ריק וניתן היה לכתוב עליו פעם אחת בלבד.
EPROM - Erasable PROM – רכיב זיכרון זה נחלק לשתי קבוצות:
1. UV-erase EPROM- זיכרון אשר ניתן למחיקה וכתיבה חוזרת, תהליך המחיקה היה נעשה בעזרת אור אולטרה סגול, ניתן לזהות רכיב אלקטרוני זה ע" חלון עגול קטן דרכו מקרינים את האור לצורך המחיקה.
2. OTP (one-time programmable) ROM – מדובר ברכיב הדומה לUVEPROM אך ללא חלון המחיקה, יתרונותיו של הרכיב הוא המחיר הזול יחסית ובנוחיות הכתיבה.

EEPROM - Electrically erasable PROM – זיכרון הניתן לכתיבה רב פעמית וניתן למחיקה ע"י פקודות חשמליות כך שאין צורך לנתקו מהמעגל החשמלי בו הוא מותקן לצורך הקרנת אור או תכנות מחדש, הרכיב היה קטן משמעותית מקודמיו וניתן היה לשכתב את המידע עליו כ 10,000 פעמים, הוא שימש בעיקר לכרטיסי מחשב בהם היה צורך לשמור קונפיגורציה מסוימת (מודם).
השלב הנוכחי בהתפתחות רכיבי הזיכרון הוא הFlash Memory , רכיב זה הוא התפתחות ישירה של ה EEPROM הוא נהנה מיכולת אחסון גדולה הרבה יותר וגודל פיזי קטן משמעותית, נוכל לפגוש רכיבים אלו בכרטיסי SD, MICROSD, USB ועוד.
ל CDI ישנה טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת שכפול מידע על כרטיסים אלו, בדומה לשכפול דיסקים גם כאן המידע הדיגיטלי שנמצא במקור מועבר באופן אמין ומדויק לרכיבי הזיכרון. CDI עושה שימוש במתקני שיכפול אשר מיועדים למטרות אלו.
כל כרטיס ניבדק בסיום העברת המידע ומושווה למקור, בשכפול על כרטיסי SD, MICROSD וUSB ניתן לשלב הדפסת גרפיקה או טקסט על גבי הרכיב.
CDI עושה שימוש רק ברכיבי זיכרון מאיכות גבוהה דבר המבטיח שיכפול מידע אמין.



www.cdi.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עמית אדלר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]