חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אחסון בחינם





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: נשמה רוחניות קבלה ריפוי רוחני אנרגטי

נושא המאמר: החלפת נשמה - מתוך הספר "ריפוי בזוהר האור"
מאת: מרגלית זהר אילון   שמור מאמר למועדפים

החלפת נשמה



כך קבלתי נשמה חדשה



בתאריך 31.10.2005 באופן בלתי צפוי וללא שום התראה מראש הודיעו לי לפתע המדריכים שאני עומדת לעבור תהליך של החלפת נשמה, כלומר שאני עומדת לקבל נשמה חדשה הפטורה מן ההסכמים והחוזיםהנשמתים ומעול ההחלטות טרם לידה שלקחה על עצמה נשמתי המקורית.
כיוון שלא ידעתי מאומה על הנושא ומעולם לא שמעתי על האפשרות של החלפת הנשמה, הוצפתי בחששות מחד גיסא, אך גם בסקרנות מאידך גיסא. הבעתי רצון להתייעץ על כך עם הבורא. הוא דיבר אלי, הבטיח לי שזה בסדר ושאני יכולה לעשות זאת בלב שלם. נרגעתי והסכמתי.

שאלתי את המדריכים איך תתבצע החלפת הנשמה, והם אמרו שינחו אותי לכל אורך התהליך ובקשו שלא אחשוש. למרות ההתרגשות והמתח חשתי גם שלווה ורגיעה ובטחתי במדריכים שלי לגמרי.

הם הורו לי לנשום עמוק ולנשוף מתוך כוונה פנימית גדולה את הנשמה הישנה שלי החוצה, וברגע זה ממש תיכנס לתוכי הנשמה החדשה. מילאתי אחר הוראותיהם בקפדנות, על אף שכל הסיטואציה נראתה לי מוזרה מאד וסוריאליסטית לגמרי.

לא הרגשתי שום דבר מיוחד בנשיפה ותמהתי אם בכלל מתרחש משהו, אך בשניות שבהן נכנסה הנשמה החדשה לתוכי הרגשתי מעין לחץ הולך וגובר בתוך הראש ובמיוחד מאחורי הפנים. הרגשתי שלחץ הדם שלי עולה ומרקיע שחקים, וכיוון שבדרך כלל רמות לחץ הדם שלי תקינות לחלוטין, חשתי דאגה ממשית לשלום ראשי, וחששתי שהוא יתפוצץ אם זה ימשיך כך.

המדריכים הרגיעו אותי כל העת בקול שליו. הבטיחו שהכול כשורה ומתנהל כצפוי, והסבירו שגופי, הכלי שלי, מסתגל להכלת האנרגיה הגדולה של הנשמה החדשה.

כעבור דקה חלפו ונמוגו כל התופעות ושבה אלי תחושתי הרגילה, לחץ הדם התווסת והכול נרגע. ציפיתי לעוד אירועים יוצאי דופן, לרגשות שונים, אך לא קרה שום דבר מיוחד. ברכתי את הנשמה החדשה שלי. דיברתי איתה והיא אמרה שמאוחר יותר תסביר לי הכול ותענה לי על כל השאלות.

בלילה הייתה שנתי כבדה מן הרגיל ולמחרת בבוקר לא התעוררתי מוקדם כדרכי. לא שמעתי את צביקה בעלי קם לעבודה ולא הופרעתי מן
הרעשים שהוא בדרך כלל מקים. ישנתי עד שעה מאוחרת וכשהתעוררתי נדהמתי מאד לגלות שהשעה כבר שעת צהריים...


שיחה עם הנשמה החדשה שלי



הנשמה: מרגלית, למעשה אני נגזרת מאותו שורש הנשמה שממנו נגזרה הנשמה הקודמת שלך. ניתן לומר שהנשמה הקודמת שלך ואני – נשמות זהות, אבל מבחינה אנרגטית אני מביאה אתי תכנים שונים וחדשים. הנשמה הישנה שלך סיימה את תפקידה. היא קיימה את כל התכניות שלקחה על עצמה לבצע וכעת הגיעה זמנה לעזוב. מכיוון שבשמיים רוצים לנצל את עצם קיומך הפיזי על פני האדמה, התאפשר תהליך כזה שבו קיבלת אותי, כנשמה חדשה המביאה עימה תכניות פעולה חדשות.

מרגלית: האם התכניות החדשות שונות מאלה שהיו לנשמה הקודמת שלי?

הנשמה: לאו דווקא שונות אבל מרחיקות לכת. הנשמה הקודמת לקחה על עצמה לקיים מספר משימות ואילו אני לקחתי על עצמי לבצע דברים בעלי עוצמה רבה יותר, מתקדמים יותר מבחינה התפתחותית, גבוהים יותר מבחינת רוחנית ובעלי קנה מידה רחב הרבה יותר.

מרגלית: האם יש הבדל בינך לבין הנשמה הקודמת שלי?

הנשמה: אין הבדל במהות, כל הנשמות הן אור ואור הוא אור. ההבדל הוא בעוצמה, ברמת ההתפתחות וביכולות. נשמות יכולות להתפתח ולהגיע לדרגות של מלאכות, של אלוהות ושל בריאה, והדבר מקנה לאדם רשות שונה לביטוי על פני האדמה, יכולות בעוצמה גדולה יותר וגם קבלת עזרה ותמיכה ממקומות גבוהים יותר בהיררכיה השמימית. זה אומר שאת כאדם יכולה כעת ליצור יותר, לברוא יותר, להתעצם מכל בחינה.

מרגלית: תמיד סברתי שרגישותו של האדם עולה ככל שהנשמה שלו גבוהה יותר. האם זה אומר שהרגישות שלי תגבר עכשיו כיוון שיש לי נשמה גבוהה יותר?

הנשמה: מרגלית, הרגישות שלך כבר מנותבת לצרכים כאלה שזקוקים לה
ומפיקים ממנה תועלת רבה, ועל כן היא אינה מפריעה אלא תומכת בעבודתך.
מרגלית: האם לא היה פשוט יותר לתכנת את הנשמה הקודמת שלי לתכניות החדשות?

הנשמה: לא, משום שיש סדרים מסוימים שצריך לכבדם. יש כרונולוגיה מסוימת לאירועים שצריך לקבלה כמות שהיא כחלק מן הסדרים הקוסמיים האלה. כשנשמה מסיימת את תפקידה היא צריכה לעלות. נשמה שסיימה את תפקידה צריכה לעבור תהליכי ריפוי.

מרגלית: ממה צריך לרפא את הנשמה?

הנשמה: מפגיעות ומפציעות. מרגלית, את הרי יודעת על תופעות מסוימות של פגיעה בנשמה, כמו איבוד רסיסי נשמה, כליאת הנשמה וכן הלאה... אוכל להמשיך וללמד אותך מידע חדש לגבי פגיעות וריפוי נשמה.

מרגלית: אז הנשמה הקודמת שלי הייתה פצועה כל כך?

הנשמה: כן מרגלית, על אף שטופלה היטב הייתה פגועה וגם עייפה מאד.
מרגלית: נשמה יכולה להיות עייפה?

הנשמה: כמובן מרגלית. כל אנרגיה יכולה להישחק.

מרגלית: שמעתי על עייפות החומר, אבל עוד לא שמעתי על עייפות האנרגיה.

הנשמה: כל חומר הוא אנרגיה. למעשה כל דבר ביקום הוא אנרגיה. אבל לא על כך רציתי לדבר אתך... רציתי לספר לך מה התכנית ההמשכית. ראשית כל מרגלית, הדבר החשוב ביותר הוא להבריא את הגוף והנפש שלך שגם הם פגועים ועייפים מאד. השנה הקרובה תוקדש לכך.

לאחר מכן נוכל לעבוד על מימוש התכניות שנועדו לך והקשורות לעבודה הטיפולית שלך. תוך כדי כך אנחה אותך בתהליכי ההעצמה שתעברי בשנה הקרובה, המשך העבודה לטיהור וניקוי המערכת שלך מרעלים וחסימות, לימוד תכנים חדשים וקבלת מידע רב נוסף.

בשנה הקרובה תצטרכי לסגור מעגלים רגשיים שטרם השלמת את העבודה עליהם, כדי להביא את המערכת הרגשית שלך לידי איזון מושלם ככל האפשר, על מנת שתוכל לעמוד בעומס תהליכי ההתמרה האנרגטית הצפויים לך.

מרגלית: זה נשמע שיש לנו הרבה מאד עבודה לעשות.

הנשמה: נכון, מרגלית ואת אכן תעמדי בה עד סופה.



לאחר שנה



אני מסכמת בשמחה ובסיפוק את השנה שחלפה מאז החלפת הנשמה שלי בנשמה חדשה ויכולה לומר בביטחון מלא שאכן כל תכניותיה של הנשמה החדשה שלי נכנסו להילוך גבוה ביותר במשך השנה ותחזיותיה התחילו להתגשם.

במהלך תקופה זו צצו מידי פעם כאבים עמומים ומסתוריים מאד במקומות שונים בגופי שמעולם לא כאבו חשתי לפני כן, והם נעו ושינו מיקום כל העת. כאשר הבעתי דאגה שאני נעשית חולה הזכירה לי הנשמה שלי שאני בתהליך אינטנסיבי מאד של התנקות, וכי הכאבים נובעים משחרור אנרגיות חולות שהיו כלואות ברבדים עמוקים. שמחתי שאנרגיות אלו צפו ועלו ושחררתי אותן מגופי ברצון. לאחר מכן הלכה תופעה זו והתמעטה.

הנשמה שלי הבטיחה: "אני אעזור לך להגיע לרמות של ניקיון וטיהור עצמי שלא היו יכולות להתאפשר עם הנשמה הקודמת שלך." ואכן הרגשתי שהבטחה זו מתקיימת.

במקביל חשתי העצמה של היכולות שלי כמו היכולת לקלוט ולהעביר דרכי אנרגיות גבוהות ובתדר חזק יותר, וגם המטופלים שלי דווחו שהם חשים בשעת הטיפול השראה אנרגטית ממוקדת יותר הגוררת בעקבותיה ריאקציה חזקה מתמיד. שתי תכונות אלה רשמו תוצאות חיוביות ומבורכות בתחום העזרה בריפוי האנשים.

כמו כן הרגשתי בשנה החולפת התקדמות מואצת בתחום הצמיחה האישית, כמו התגברות האהבה וההערכה העצמית שלי, שליטה רבה יותר ברוח וברגש, נחישות בעמידה על שלי, עוצמה פנימית ואסרטיביות.

גם הקשר שלי עם השמיים התחזק והלך. מערכת היחסים שלי עם ההדרכה העליונה השתפרה פלאים וניתן לומר שהגיעה למי מנוחות. אם קודם לכן נהגתי מידי פעם להטיל ספק, לפקפק ולעתים אפילו לבחון את המדריכים שלי, נראה שבשנה זו סוף-סוף נטשתי עמדה זו מתוך אמונה פנימית גדולה יותר, השלמה וקבלה של הדברים.


margalite.net


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מרגלית זהר אילון שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]