חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תושבות חברות לצורכי מס





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הזמנות לחתונה עיצוב הזמנות הזמנות הזמנות לחתונה דוגמאות

נושא המאמר: עיצוב הזמנות - הזמנות לחתונה דוגמאות - הזמנות לחתונה
מאת: בן שלחין   שמור מאמר למועדפים

עיצוב הזמנות - הזמנות לחתונה דוגמאות - הזמנות לחתונה


מתחתנים? צריכים עכשיו לעצב הזמנה לחתונה? או אולי הזמנות לבר\ת מצווה? מתכוונים ללכת על ציורי לבבות ופרחים על ההזמנה של חתונתכם? או ציור תחביבו של חוגג או חוגגת המצוות? ואולי ציור של עוגה עם נרות למי שמתכוון לעצב הזמנה למסיבת יום הולדת חשובה? אלו רעיונות חביבים,בטוחים ושיגרתים אז למה לא לצאת קצת מהשבלונה המוכרת והבטוחה? חשבו על זה, ההזמנה לאירוע שלכם היא המקבילה לרושם ראשוני שמישהו שפגשתם לראשונה משאיר עליכם. הזמנה לאירוע היא מעין כרטיס ביקור המאפשר למוזמן להתרשם מהאופי ומהאווירה של האירוע שאליו הוא מוזמן. וכידוע כולם מעוניינים להשאיר רושם ראשוני מוצלח. נניח לרגע כי ישנו זוג העומד להתחתן אשר כמו כל הזוגות העומדים להינשא מעוניין לצאת ברווח מכל הסיפור של ארגון החתונה. הזוג הנ"ל החליט לחסוך בין היתר בעלויות של ההזמנות לחתונה והם בחרו לעצב הזמנה פשוטה וסולידית באמצעות המחשב הביתי בתוכנת הפוטושופ או הPowerPoint. ההזמנות נשלחו והגיעו לידי המוזמנים. מר X, אחד המוזמנים, מקבל את ההזמנה לידיו פותח את המעטפה אשר בה מונחת לו ההזמנה שעוצבה באמצעות המחשב הביתי וישר מתחילות לרוץ להן המחשבות: שוב אני מוזמן לעוד חתונה סטנדרטית? אני רואה שהם חסכו בהזמנות בטח גם האולם לא משהו,ורצוי שלא אתחיל לפתח ציפיות מהאוכל שיוגש. אולי לא אלך כבר עדיף להישאר בבית מול הטלוויזיה ולהזמין פיצה. לא, בעצם לא נעים הרי זו הבת של השכנה של הבן דוד ממדרגה שנייה של האח של סבתא דבורה וכשהיינו ילדים כל הזמן שיחקנו ביחד. לא נורא ,אני לפחות לא צריך לרשום צ'ק גבוה...אותי הליך מחשבתי יקרה גם אם אתם חוגגים יום הולדת,בר מצווה, בת מצווה או כל אירוע אחר.אתם הרי לא רוצים שבעקבות עיצוב ההזמנות לחתונה או לבר/ת מצווה או ליום הולדת יגיעו פחות מוזמנים לאירוע? או שיתקבלו להן מתנות פחות יפות? אז נכון, לרובינו אין תקציב אינסופי לצורך הפקת אירוע וצריך לחסוך במה שניתן אך עדיין ניתן לעצב הזמנה לאירוע שלכם ולשמור על תקציב שפוי. בעלות לא כל כך גבוהה ניתן להוסיף ציור קריקטורה להזמנה. לדוגמא: נניח והכרתם על שפת ניתן להוסיף קריקטורה של שניכם על רקע שקיעה רומנטית או אם הכרתם בטיול לתאילנד ניתן לעצב הזמנה על ידי הוספת קריקטורה של שניכם רכובים על גבי פיל. הבן או הת שלכם אוהבים חיות? אז למה לא לעצב הזמה עם ציור קריקטורה שלהם ביחד עם החיה האהובה. עיצוב ההזמנה לאירוע שלכם בצורת קריקטורה בהחלט מבטיח כי הרושם הראשוני שיתקבל אצל המוזמן יהיה חיובי ועל הדרך גם תגרמו לו לחייך.

www.caricature-ben.co.il/index.php


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בן שלחין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]