חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
בוק בטבע





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תינוק טיול חו"ל

נושא המאמר: אימון אישי - לטוס לחו"ל עם תינוק בן שנה
מאת: מוריה ברגמן   שמור מאמר למועדפים

רק בן שנה וכבר מטייל באיטליה
תאמינו או לא, אבל אפשר לטוס לחו"ל עם תינוק בן שנה וליהנות מכל רגע. אנחנו חזרנו משלושה שבועות בחו"ל עם הבן שלנו, ואשמח לשתף אתכם בעצות שלנו לטיול בחו"ל בכיף עם תינוק:
היעד: כאשר טסים עם תינוק חשוב לטוס למקום שבו אפשר להתנהל עם תינוק. לא בטוח שלעשות טרקים על הר געש הם היעד הנכון, אבל כאשר מטיילים באזורים מוסדרים שיש בהם בתי מלון, סופר מרקטים, בתי מרקחת, גני משחקים וכו', אפשר להתנהל בקלות עם תינוק.
מה לקחת: צמצמו את מה שאתם סוחבים, והיעזרו במה שיש. למשל, חיתולים אפשר לקנות בחו"ל, כיסא תינוק אפשר לשכור עם הרכב ששוכרים (זה אמנם עולה כסף אבל חוסך סרבול מיותר). עגלה ומנשא גב מומלץ לקחת מאוד. וודאו שיש מיטת תינוק במלון בו אתם מתאכסנים. לגבי אוכל: בגיל שנה תינוקות אוכלים מוצקים מעבר לחלב ולכן אפשר לקחת אתכם את התמ"ל או לקנות בחו"ל, ואת המזון המוצק לקנות טרי .
יציבות/שגרה: חשוב שתהיה יציבות כלשהי כלשהי לתינוק. אתם אמנם יכולים לדלג על ארוחה או שתיים ולקצר את שנת הלילה, אבל הילד שלכם זקוק לארוחות קבועות ושינה ויש להקפיד על כך. לגבי הלינה, אפשר להתאכסן במקום אחד שיהווה בסיס לטיולים, ולספק לילדכם סביבה יחסית מוכרת במהלך הטיול. אנחנו טיילנו לאורכה של איטליה ולכן חילקנו את הטיול למספר אזורים שהיוו לנו בסיס ולנו בכל אזור מספר ימים.
אטרקציות לילדים: חישבו על כך שהילד נמצא בסביבה לא מוכרת, סביר להניח שהוא לא יזכור את כל האתרים והמוזיאונים שבקרתם בהם. בנוסף, זיכרו שהוא קשור כל היום בעגלה או במנשא, ולכן חשוב לתת לו לפרוק מרץ. עיצרו בפארקים וגני משחקים לילדים ולנו לו לשחק, גם בסוף היום בערב בחדר תנו לו להתרוצץ ולפרוק מרץ.
גמישות: חשוב לא לתכנן יותר מדי פעילויות ליום אחד ולקחת בחשבון שהתנהלות עם תינוק היא איטית יותר. תכננו תוכניות חלופיות והיו מוכנים לשנות בכל רגע את התכנון. חשוב להיות גמישים ולהתאים את עצמיכם לצרכיו של התינוק. ייתכן שתכננתם ללכת לשלושה מוזיאונים או לטפס על כל "דומו" באיטליה, אבל התינוק שלכם חסר שקט. אולי שווה לוותר על מוזיאון וללכת לגן משחקים – זה גם הטיול שלו. כמו שאתם דואגים לתכנן אתרים שיעניינו אתכם, תכננו אתרים שיעניינו את תינוקכם – רק קחו בחשבון שיש לו תחומי עניין שונים.
הכי חשוב לזכור שאתם טסים לחו"ל ליהנות ולבלות זמן איכות משפחתי, ולכן פחות חשוב כמה מוזיאונים תראו ויותר חשוב שתיהנו בזמן שאתם מבלים יחדיו.
קחו בחשבון שתוכניות ישתנו, שלתינוקכם מזג משלו, רצונות, וצרכים משלו, שיש לדאוג להם ולפעמים צריך לשים את רצונותיכם בצד. כל עוד מטרתכם ליהנות ואתם עם ראש פתוח מה זה משנה אם תצליחו "לדחוף" בסוף היום אתר תיירותי זה או אחר, העיקר שבסוף היום כולם יהיו עייפים ומרוצים.

זכרו שהחלופה היא לא לטוס לחו"ל – מה אתם בוחרים?
עו"ד מוריה ברגמן, מאמנת אישית
054-9987675
www.coachmoria.wordpress.com

coachmoria.wordpress.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מוריה ברגמן שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]