חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
"גם אם אלך בגיא צלמוות לא אירא" - יתרונות המיתון





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עוגות עוגת גבינה עוגת פירורים עוגה

נושא המאמר: עוגת גבינה פירורים ללא אפיה
מאת: יוסי אותמזגין   שמור מאמר למועדפים

עוגת גבינה פירורים ללא אפיה


חומרים לתבנית בקוטר 26 ס"מ: בצק לתחתית ולפירורים: 11/2 כוסות (210 גרם) קמח תופח 1/3 כוס (65 גרם) סוכר 150 גרם חמאה קרה, חתוכה לקוביות 3 חלמונים למלית הגבינה: 2 מיכלים (500 מ"ל) שמנת מתוקה 3/4 כוס (150 גרם) סוכר 1/2 חפיסה אינסטנט פודינג וניל 500 גרם גבינה לבנה 5% או 9% 250 גרם גבינת שמנת 30% שומן (עדיף נפוליאון) מכינים את התחתית והפירורים: מחממים תנור ל-180 מעלות. במעבד מזון עם להב מתכת מעבדים קמח תופח, סוכר וחמאה ותערובת פירורית. מוסיפים חלמונים ומעבדים רק עד לקבלת פירורי בצק לחים. מהדקים כ-2/3 מהפירורים בידיים לתחתית התבנית העגולה, מרופדת בנייר אפייה. את היתרה מהדקים לעובי 1/2 ס"מ על תבנית מרופדת בנייר אפייה. אופים להזהבה כ-20 דקות. מצננים לחלוטין. מפוררים את הבצק האפוי (החלק הקטן) לפירורים ושומרים בכלי אטום עד השימוש. מכינים את מלית הגבינה: במיקסר מקציפים יחד שמנת מתוקה עם סוכר ופודינג עד לקבלת קצפת יציבה. מקפלים פנימה את הגבינות. מרכיבים ומצננים: כדאי להשתמש בשקף לאפייה להקל על החילוץ – מניחים יריעת שקף בהיקף הפנימי של התבנית. יוצקים את תערובת הגבינה מעל התחתית האפויה ומחליקים. מפזרים מעל את הפירורים ומעבירים בכלי אטום למקרר למשך הלילה, להתייצבות. לפני ההגשה מקפיאים חצי שעה כדי שהעוגה תהיה קרה ביותר. פורסים בסכין טבולה במים רותחים ומגישים. מתכונים נוספים באתר למטה

electronicsandstuff.net/perurim.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יוסי אותמזגין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]