חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מהי יוגה ומי זה יוגי





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: החלקות יפניות החלקה יפנית הארכות שיער הלחמת שיער

נושא המאמר: החלקת שיער, כל הדרכים!
מאת: אבי קיי מומחה להחלקות יפניות והארכות שיער.   שמור מאמר למועדפים

בעלות שיער מתולתל וגלי, רוצות שיער חלק ואוורירי? עכשיו זה קל יותר מתמיד. מה המגמות החדשות בתחום החלקות השיער? וגם, קבלו טיפים לשמירה על השיער לאחר ההחלקה. הכל על החלקת שיער
נשים רבות בעלות שיער גלי או מתולתל אשר משתוקקות ליהנות משיער חלק יותר ואוורירי, מחפשות את הפיתרון האולטימטיבי שיהיה נכון לשיערן ויהפוך אותו לחלק ככל שניתן.

בשנים האחרונות פותחו תכשירים הניתנים לשימוש במספרות בלבד, בעזרתם ניתן לבצע את השינוי בצורה בטוחה הנשארת לאורך זמן.

שיער במרקם גלי מתחלק לשלוש קבוצות: גלי עם נפח, מתולתל מלא ומקורזל - אפרו. לפני קבלת ההחלטה על ביצוע ההחלקה מומלץ לברר לאיזו קטגוריה השיער משתייך, ועל פי הנתונים הטבעיים הקיימים בו לבצע את השינוי בעזרת התכשיר בחוזק המתאים.



החלקת שיער יוצרת מראה חדש ומשחררת את האישה מהרגשת "חוסר השליטה" בשיער. היתרונות הבולטים של החלקת השיער יורגשו מיד לאחר טיפול של מספר שעות בלבד: יכולת סירוק והברשה טובה יותר, יכולת עיצוב באופן עצמאי וללא קושי, הפחתת הנפח באופן משמעותי בשיער ויצירת מרקם חדש תוך שמירה על האיזון הטבעי של השיער.

כמו כן, לאחר ביצוע ההחלקה השיער הופך לנעים ורך למגע, לפחות ברוב המקרים. יתרון נוסף בהחלקת השיער הוא הפחתת התלות בעיצוב השיער בעזרת פן (החלקה תוך ייבוש אינטנסיבי של השיער). לאחר ביצוע פעולת ההחלקה בשיער, תוכלי להפחית את התדירות של העיצוב בפן.

למרות ההצלחה בתחום ההחלקה, עדיין קיים חשש בקרב נשים רבות על ההשלכות לגבי השיער לאחר ביצוע פעולה זו.

אפשר לומר כמעט בוודאות כי רוב התכשירים המיועדים לביצוע החלקת שיער פותחו על בסיס טכנולוגי מאוד מתקדם, ולאחר שבוצע מחקר מעמיק על תופעות שלאחר השימוש הגיעו למסקנה גורפת שפעולת ההחלקה איננה מזיקה.



אבל הצלחת הפעולה תגיע רק בתנאי שהפעולה מתבצעת לאחר אבחון מקצועי, התאמת החומרים למבנה השיער, הפעלת התכשיר בדיוק רב ולפי המלצות היצרנים והוראות השימוש, ולא פחות חשוב - שיקול דעתו המקצועי של מעצב השיער שלך.

המעצב, עם הניסיון המקצועי שלו ולאחר בדיקה יסודית של כל הפרטים, ייתן לך המלצות מקצועיות לביצוע תהליך החלקת השיער בעידן החדש. להלן מספר טיפים לשמירה על השיער לאחר החלקה:

להסתפר אחת לחודשיים - גזירת קצוות השיער ובדיקה של האורכים על מנת לוודא כי השיער אינו יבש ואינו מתפצל.

שימוש יומיומי בקרם המיוצר על בסיס סיליקון, אותו ניתן למרוח על השכבה החיצונית של השיער ובכך לצפות את השיער בשכבת הגנה, תוך הענקת מראה מבריק ובריא.

הברשת השיער במברשת שאינה מתאימה למרקם החדש שנוצר בשיער תזיק לו קשות! חשוב לבחור במברשת קלה ונוחה לשימוש .

ריכוך השיער לאחר החפיפה מתאפשר עם מסכה אינטנסיבית או מרכך שיער, איתם ניתן לנטרל קשרים.

במקרים בהם את צובעת את השיער לגוון כהה, ניתן לשקול מעבר לשימוש בצבע "שטיפה" עדין יותר, שאינו מכיל אמוניה. המעבר לצבע עדין יותר יפחית את העומס שנוצר על השיער מבחינת רמת החמצון והאינטנסיביות של החומרים הקיימים בפורמולות הצבע הקימות.


avi-k.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבי קיי מומחה להחלקות יפניות והארכות שיער. שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]