חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מה אתה מוצא כשאתה קם בבוקר? על נישואין וזוגיות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יבוא אישי יבוא רכב יבוא יבוא מכוניות

נושא המאמר: למה לא, יבוא אישי ?
מאת: evuishi   שמור מאמר למועדפים

מה בדרך כלל לקוח פרטי אשר מעוניין לקנות רכב חושב, כאשר שומע – רכב ביבוא אישי? – מסובך! וזה אכן כך אם אתה חדש בתחום. למזלינו ישנם כאלה שהעיזו, השקיעו מאמץ והביאו רכב ביבוא אישי..גיבורים אלה ניתן לזהות בקלות לפי רכבים שאותם אנו מצלמים כשרואים אצלינו בכבישים..מתוכם יש גם כאלה שראו שהתוצר שווה את המאמץ ושמחים לעזור לאחרים להגשים חלום.הם ניקראים יועצים ביבוא אישי.

למה בעצם חלום? זו שאלה שוודאי העיקה על כל מי שהיה מחוץ לארץ וראה המון דגמי רכבים בכבישים אשר בישראל ניתן לראות רק על מסך טלוויזיה,בחלום או אצל האחדים שהביאו רכב ביבוא אישי. כמובן ישנו מספר מצומצם מאוד של דגמים האסורים לייבוא, לכך ישנו הסבר הגיוני(אין בארץ מוסך מוסמך אשר יטפל ברכב המיובא).אך מה עם שאר הדגמים אשר אין עליהם שום איסור יבוא ומשווקים מורשים משום מה לא מייבאים אותם לארץ.

אפשר לוותר..להמשיך לחלום...או לייבא את דגם הרצוי ביבוא אישי. בימינו יש המון מידע נגיש לגבי יבוא אישי.ניתן גם לקבל יעוץ ושרותי תווך אשר יקלו בהרבה על הלקוח המעוניין לרכוש רכב ביבוא אישי.ע"פ סקרים מסוימים מתברר, שישנם דגמים של כלי רכב, אשר משתלם יותר לייבא אותם בייבוא אישי אפילו אם מדובר על תשלום על שרותי יעוץ או תיווך.זאת אומרת שרכישת רכב ביבוא אישי יכולה גם לחסוך אלפי שקלים.

יבוא אישיהדבר העיקרי שצריך לדעת כל מי שמעוניין בקניית מכונית, שהוא כלקוח לא מוגבל למבחר המוצג ע"י משווקים מורשים..כדאי לשנות את קו המחשבה ובמקום להתפשר ולבחור אחד מהדגמים המשווקים בארץ,הלקוח יכול לבחור כל כלי רכב קיים המתאים במאה אחוז לטעמו ורצונו של הלקוח.רוב הדגמים מותרים לייבוא אישי כמובן בהתניית אישורים מסוימים אותם כל אחד יכול לקבל רק שמדובר בתהליך מיגע אך אפשרי בהחלט. אפשרות נוספת היא בעת בחירת רכב לברר ולבחור יועץ טוב ביבא האישי. היועץ יכול מאוד לעזור ולקדם כל מה שקשור לחלק הפחות נעים בקניית רכב ביבוא אישי. מדובר בהשגת אישורים,שחרור ממכס,ביטוחים ועוד.זאת אומרת שהלקוח לא צריך להיות בעל ידע רכב בנושאי ייבוא וכלכלה בכדי לקנות רכב יוקרתי אשר לא משווק בארץ ישראל. וגם הדעה הרווחת לגבי יבוא אישי, שדרך רכישה זו אינה משתלמת והלקוח עלול להפסיד כספים. להפך הוא הנכון, רכישת רכב בייבוא אישי לא גורמת להפסד כספים ובמקרים מסויימים אף משתלמת יותר. זאת ניתן לראות בברור כאשר מזמינים רכב בייבוא אישי אשר אותו ניתן להזמין אצל משווקים מורשים בארץ. אין גם צורך לחשוש לגבי כל נושא של טיפול עתידי ברכב המיובא ביבוא אישי. הרי בכדי לקבל אישור ליבא כל כלי רכב קודם כל יש צורך להמציא אישור טיפול ומתן שרות ממוסך אשר מהווה ביטחון לטיפול ברכב והחלפת חלקים לאחר שהרכב מיובא לארץ ונימצא בשימוש.

לסיכום ניתן לומר שיבוא אישי זה נושא שכדאי לבדוק לכל המעוניין ברכישת רכב. דרך רכישה זו פותחת המון אפשרויות ומגוון רחב של רכבים המתאימים לרצונות וטעמים שונים ולצרכים אישיים של כל לקוח בפרט.יבוא אישי זו דרך להיות נאמן לרצונות וצרכים אישיים.זו גם דרך לחיסכון כספים ומדובר בהפרשים משמעותיים של אלפי ועשרות אלפי שקלים. יבוא אישי מאפשר ללקוח להתבלט בחברה ולהפגין את אופיו ע"י בחירת דגמים מרהיבים שבימינו לצערינו כמעט ולא ניתן לראות בכבישי ארץ ישראל.למרות שבשנים האחרונות המודעות למבחר הרכב ששוק כל רכב מציע הולך וגדל ובשנים אחרונות רואים בכבישינו יותר ויותר רכבים אשר אינם דגמים שכיחים בארצינו. כמובן שמדובר גם באיכות המוצרים הרי כאשר מדובר על יבוא אישי, לרוב מדובר על רכבי יוקרה או רכבי שטח ולמרות שמדובר לרוב ברכבים משומשים אין זה אומר שלא ניתן ליבא דגמים חדישים ואופנתיים והעניין בקניית רכב משומש בעיקר בהוזלת מס, צעד המשפיע משמעותית על עלות הרכישה וחיסכון אדיר ללקוח.

כיום קיים שלל רחב של יועצי יבוא אישי ומתווכים.כדאי לאסוף מידה לגביהם.למצוא משרד אשר ביכולתו לספק את השרות הנדרש באופן המתאים ביותר ללקוח.ישנם משרדי יעוץ אשר אפילו נותנים שרותי הלוואות ללקוחותיהם וכמובן הם יכולים להמליץ מה כדאי לייבא, מאיזו ארץ, מה העלויות והצעדים לצורך העניין יועצי יבוא אישי מיקצועיים יכולים באופן כללי לפטור את לקוחותיהם מכל הצעדים בין בחירת הרכב לבין יציאה עמו לכבישי ישראל.

להזמין רכב אצל משווק מורשה זו אופציה אשר תמיד לרשותינו אך מידע נוסף מיותר לא יהיה. מומלץ בחום לכל פרט פוטנציאלי לקניית מכונית לדעת מה הם זכויות ומה מגבלותיו ואילו דרכים קיימים לקידום מהיר קל ומשתלם יותר להשגת המטרה והגשמת רצון.

www.evu-ishi.org


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י evuishi שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]