חיפוש מאמרים

12305 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
האם לא הגיעה העת להתקדם?





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: לרדת במשקל הורדה במשקל דיאטה סוגי דיאטות

נושא המאמר: מה נשתנה הקיץ הזה? 10 טיפים שיהפכו את תהליך הירידה במשקל לבריא, מוצלח ואפילו קל!
מאת: שוש הרשקו   שמור מאמר למועדפים


מזג האוויר ההפכפך לא מאפשר לנו להתעלם מהעובדה שאנחנו בפתחו של קיץ 2007. גם מי שעדיין לא אוורר את בגדי הקיץ, ייאלץ ככל הנראה לעשות זאת ממש בימים הקרובים וכשנתקלות עינינו בגופיות הקטנות שקנינו במבצעי סוף העונה של הקיץ שעבר, לרוב מילה אחת עוברת בראשנו – דיאטה!!!

אז מה נשתנה הקיץ הזה?
מעשה ראשיתו בשינוי צורת החשיבה והתרכזות במטרה! הרי אין סיבה טובה דיה לכך שתפסידו עוד עונת רחצה על חוף הים, בבגד הים שחלמתם עליו. עוד עונה, עוד שנה.
זה הזמן לקום ולעשות מעשה שיתחיל ויסתיים רק בכם.

עבורכם סיכמתי את הטיפים הללו ששירתו אותי נאמנה בזמן שאני הפחתתי במשקל ועזרו להביא אותי לתוצאה הרצויה לי - 10 ק"ג בשלושה חודשים ושומרת על משקלי עד היום, שלוש שנים אחרי.

1. מחקרים מראים שאנשים רבים מבלבלים בין רעב לבין צמא, ולכן אוכלים כאשר בעצם צריכים לשתות. כדי לבדוק אם אנחנו באמת רעבים או שסתם אנחנו רוצים לנשנש משהו, או בכלל צמאים נתחיל באפשרות ה"חסכונית בקלוריות" כמובן- שתו כוס מים. אם הבטן עדיין עושה קולות ואתם עדיין רעבים - תאכלו, אך במידה ואתם לא רעבים – חסכתם לעצמכם קלוריות שלא הייתם צריכים להכניס לגוף מלכתחילה. וגם אם במקרה הייתם רעבים בכל זאת – אכילת ארוחה אחרי שתיית כוס מים תסייע לכם לאכול בפרופורציות המתאימות, למוח לוקח 20 דקות ל"עכל את השובע". אל תאכלו משעמום, זכרו - "מה שנכנס בשנייה – יוצא תוך שנה".
2. מה כדאי לאכול בין הארוחות אם באמת רעבים? אני ממליצה על ירקות ירוקים, (ותתפלאו – ביניהם מעניינים מאוד – נסו את הקולורבי) אפשר להוסיף חצי כפית שמן זית ומיץ לימון. אפשר לאכול יוגורט, או כ 5 אגוזים כלשהם לא קלויים.
רעיון לארוחת ביניים נוספת הוא ביצה קשה, כמובן שבלי תוספות למיניהן כמו לחמניות או לחם. ביצה זה חלבונים וזה נותן תחושת שובע לגוף שתאכלו אותה מספר פעמים ללא לחם, תבינו כמה הוא היה מיותר.
3. שמרו על אורח חיים פעיל עד כמה שניתן. וכשאני כותבת אורח חיים פעיל, אני מתכוונת לכזה שמתחיל בפרטים הקטנים - אם יש לכם רכב, תשאירו את הרכב מעט רחוק יותר מהמקום אליו אתם רוצים להגיע, כדי שתהיה לכם הזדמנות ללכת. עשו פעילות עם הרגליים ועם הידיים כשאתם צופים בטלוויזיה. תרגישו בריאים!
4. כדאי מאוד לא לשכוח, בסיום תכנית הירידה במשקל, לשמור על משקלכם החדש לפחות למשך אותו פרק זמן שנדרש לכם להגיע אליו ובתוך כך מינון קלורי לא גבוה, כדי שהגוף יתרגל למשקל החדש ולא תחזרו למשקל הקודם או אפילו תוסיפו מעבר לכך.
5. תאכלו בין 3-5 ארוחות קטנות ומגוונות מבחינה תזונתית במשך היום.
6. מים מים מים - כולנו כבר יודעים שמים הם מרכיב מאוד חשוב בכל דיאטה (מומלץ 2 ליטר ביום) אך הקפידו בבקשה שלא לשתות את הכמות הזו בבת אחת, אלא לפרוס אותה על פני כל היום. הדבר עומד על אותו עקרון של השקיית עציץ בהרבה מים בבת אחת. כל פעם לקחת לגימה או כמה לגימות, וודאו שהגעתם לכמות הנדרשת. אם קשה לכם לשתות מים, קחו תמצית של תה צמחים ותכניסו לבקבוק של ליטר וחצי – שניים או תסחטו לימון ותוסיפו כפית סוכר (רצוי חום). העיקר שתשתו!
7. ירקות – טובים יותר, טובים פחות: כשיש לכם באותה קבוצה של ירקות אחד צבעוני ואחד פחות, תמיד תבחרו בצבעוני יותר, למשל בטטה עדיפה על תפוח אדמה מבחינה תזונתית. משמעותם של הצבעים הללו חשובה מאוד והם מעידים על הערכים התזונתיים של אותו הירק. התרחקו ממטוגנים כמה שיותר ולחמים לבנים.
8. הימנעו משתיית קולה, וזה כולל דיאט ועוד מיצים מתוקים למיניהם.
9. אם אתם יודעים שאתם יוצאים למסיבה, מסעדה, חתונה או אירוע משפחתי אחר שבו יש אוכל בשפע, תאכלו בארוחות האחרות שבאותו יום מעט מבחינה קלורית כדי שתוכלו לא ל"העניש את עצמכם", אך כמובן לשים לב מה אוכלים וכמה. למשל, אם אתם לוקחים סלט חסה, אז את הרוטב העשיר שימו בצד ומעט ולא מעל והרבה. לפעמים הרוטב מכיל את כמות הקלוריות של ארוחה שלמה אחת ביום. אתם ספונטניים? יוצאים מבלי לתכנן? חסכו קלוריות מיותרות כל יום במחשבה על כך שכשתצאו תוכלו להנות מאותן הקלוריות שחסכתם, ושוב- במידה!
10. בתור אחת שאוהבת מתוקים ושזו עדיין נקודת התורפה שאני משנה בהדרגה, אני יכולה לומר שגם היום אני מחליטה לאפשר לעצמי להנות מ- 2 קוביות שוקולד מריר פעמיים בשבוע, או עוגה יבשה (פרוסה דקה) פעם בשבוע, בסופשבוע כשאוכלים עם כל המשפחה. דיאטה אמיתית היא כזו שאפשר לנהל איתה אורח חיים נורמאלי שבו לא נשללים מכם לגמרי הדברים שאתם אוהבים.

ועוד טיפ שאולי לא קשור בתזונה עצמה, אבל מאוד קשור למה שמניע אותנו לתזונה נכונה;

קבעו לעצמכם מטרה ותלו אותה מול הפנים. זה יכול להיות הג'ינס שלא לבשתם מזמן, בגד ים שאתם רוצים להיכנס אליו בקלות או שמלה. קחו את אותו הפריט ותלו אותו על קרטון. שימו את זה במקום בולט. מקום שבו וודאי תתקלו בו כשאתם קמים בבוקר ולפני שאתם הולכים לישון, חדר שינה, אולי חדר אמבטיה, ובכל פעם שתתקלו באותו הפריט זה יזכיר לכם מהי המטרה, מדוע אתם בחרתם בה וחשוב מכל - תתחילו לראות את עצמכם שם.
המטרה היא בסופו של דבר שלא רק תראו נפלא, אלא גם תרגישו נפלא. אם תרגישו שאתם מענישים את עצמכם זה לא יחזיק מעמד.
בסוף עוד תיזכרו בצחוק ובהנאה בתקופה הזאת, במיוחד כשתרדו את הקילוגרמים הלא רצויים ותראו את ההיקפים החדשים שלכם במראה. ממש 10!

למידע נוסף ושאלות - אל תהססו לפנות אליי:
שוש הרשקו
בריאות ואיכות חיים
טל.: 054-4293195
http://www.2all.co.il/Web/Sites/gnutrition



www.2all.co.il/web/sites/gnutrition


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י שוש הרשקו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]