חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
פורטל travelsure - איך אדע איזה ביטוח מתאים לי





    קישורי טקסט (לפרטים)




הסרת משקפיים בלייזר ראה כאן
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הסרת משקפיים בלייזר לייזר להסרת משקפיים

נושא המאמר: גלאוקומה (Glaucoma) הסרת משקפיים בלייזר - לייזר להסרת משקפיים
מאת: ד"ר לוינגר   שמור מאמר למועדפים

גלאוקומה (Glaucoma) הסרת משקפיים בלייזר - לייזר להסרת משקפיים


גלאוקומה, או "ברקית", המכונה "הגנב השקט של הראייה", היא מחלה המתאפיינת ברוב המקרים בלחץ תוך-עיני מוגבר, שעלול להביא במשך הזמן לאובדן הראייה. הלחץ המוגבר בתוך העין גורם לנזק בלתי הפיך לעצב הראייה, ומביא לידי צמצום הדרגתי של שדה הראייה. ככל שהמחלה מתקדמת, שדה הראייה קטן, והחולה מרגיש כאילו הוא רואה מבעד לצינור שהולך ונעשה צר. היות והמחלה אינה מלווה בכאבים או בתחושות לא טובות אחרות, בדרך כלל הגילוי מאוחר, ואז הסיכוי לבלום את המחלה נמוך. הגלאוקומה נחשבת לגורם השלישי בשכיחותו לאיבוד ראייה בעולם המערבי. מכאן החשיבות שבאיתור המוקדם של המחלה ובמתן הטיפול המתאים. לרוב, הגלאוקומה פוגעת בשתי העיניים (תחילה היא מופיעה בעין אחת, ואחר כך באחרת). היא עשויה להופיע בכל גיל, אך היא שכיחה יותר אצל בני 40, ובייחוד אצל אנשים שסובלים מיתר לחץ דם, מסוכרת או מקוצר ראייה, ואצל אנשים שעברו ניתוחים תוך-עיניים. מתי צריך להיבדק? כאמור, בשלבים המוקדמים של המחלה קשה לחוש בסימפטומים כלשהם. לכן חשוב לעבור בדיקה תקופתית אצל רופא עיניים. אנשים בני 39-20 בעלי היסטוריה משפחתית של גלאוקומה צריכים להיבדק כל שלוש-חמש שנים. לאחרים מומלץ לגשת לרופא לפחות פעם אחת במשך תקופה זו. בגיל 60-40 מומלץ להיבדק כל שנתיים, ומגיל 65 רצוי להיבדק מדי שנה. ככלל, נזק שנגרם ממחלת הגלאוקומה אינו ניתן לתיקון, אך טיפול מתאים יסייע לעצור את המחלה, או להאט את התקדמותה. כיצד מאבחנים גלאוקומה? ברשת "עיניים" – הסרת משקפיים בלייזר נבדקים כל החולים והפונים באופן מקיף ויסודי. לכל אחד מהם נמדד הלחץ התוך-עיני בכל בדיקה וביקורת. לעתים קרובות אנו מאבחנים אנשים צעירים שלא ידעו כלל שהם חולים בגלאוקומה. עוד בדיקות חשובות לאבחון גלאוקומה: בדיקה ויזואלית של עצב הראייה ובדיקה ממוחשבת של שדה הראייה. דרכי הטיפול בגלאוקומה כאמור, עם אבחון המחלה יבדוק רופא עיניים את חדות הראייה ואת הלחץ התוך-עיני. הטיפול בחולי גלאוקומה נעשה באמצעות טיפול תרופתי בטיפות עיניים או בכדורים, בעזרת קרני לייזר, או בניתוח. מטרת הטיפול היא להפחית את הלחץ התוך-עיני ולעצור את התקדמות המחלה. הרופא המטפל יקבע את אופן הטיפול בהתאם לסוג הגלאוקומה ולמצב בריאותו של המטופל. ברוב המקרים טיפול בטיפות לירידת הלחץ התוך-עיני יספק פתרון יעיל למחלה, אולם במקרים חמורים, שבהם לא ניתן לאזן את הלחץ באמצעים תרופתיים, יהיה צורך בפתרונות אחרים, כמו טיפול בעזרת לייזרים שונים או באמצעים ניתוחיים אחרים. אם במשפחתך אובחן חולה גלאוקומה, גם יתר בני המשפחה נתונים ברמת סיכון גבוהה. הקדימו להגיע לבדיקה ולברר אם ישנם חולים נוספים במשפחה. חשוב להישמע להוראות הרופא, להקפיד ליטול תרופות בקביעות ולעקוב אחר קצב ההתקדמות של המחלה. איתור וטיפול מוקדם יצילו את ראייתכם ויאפשרו לכם לשוב לשגרת החיים מהר ככל האפשר.


www.enaim.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י ד"ר לוינגר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]