חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
נשירת שיער נשים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ליכוד שרה נתניהו שרנסקי ביבי

נושא המאמר: ב 4 ביולי לא מגישים את הלחי השנייה.-יומן פוליטי -
מאת: אריק זיו   שמור מאמר למועדפים

למה שרי הליכוד וחברי הכנסת לא צריכים להופיע למסיבת יום העצמאות של ארה"ב, בחירת שרנסקי התקווה לעם היהודי, גדעון מסתער על אלימות בבתי הספר,ושוב התקשורת יושבת על רעיית ראש הממשלה.

4 ביולי

הגיע הזמן לשנות את הגישה. הגיע הזמן לחפש דרך אחרת במישור היחסים הבינלאומיים. הגיע הזמן להעריך מחדש את היחסים עם ארצות הברית. הגיע הזמן לנקוט צעדים אפקטיביים כנגד ממשל אובמה. עקב הזמנתם של הצמד אובמה – קלינטון את האיראנים לקבלות הפנים שנערכות בשגרירויות האמריקאיות הפרוסות ברחבי העולם לרגל חגיגות יום העצמאות האמריקאי ב4 ביולי על הישראלים לא להיעתר להזמנה שודאי הגיעה אליהם.
מכיוון שקבלת הפנים בשגרירות האמריקאית נחשבת כסמל סטאטוס אצל השרים וחברי הכנסת העומדים בתור לקבל את ההזמנה. והרי, מה לא מוכן הפוליטיקאי הישראלי לעשות למען ההזמנה ? מהפצצת השגרירות בטלפונים ועד קנייה של שמלת ערב יקרה לאשתו. הכל במטרה להשתתף בחגיגות הפריץ העיוור. הפעם יש להוביל מאבק להחרמה.
.
אובמה שיגר לחמינאי מכתב שבו הוא ביקש לחדש את שיתוף הפעולה עם הממשל "הדמוקרטי" באיראן.
אפשר רק לקוות שלפני שיקרה עוד גנוסייד לעם היהודי צמד התמימים מהבית הלבן יתעורר.
רק נקווה שלא יתעוררו ליד קבר אחים גדול שיהיה בין הים לירדן.


נתן שרנסקי

נתן שרנסקי נבחר השבוע לתפקיד יו"ר הסוכנות. כזכור, שרנסקי היה מועמד לתפקיד בעבר מול זאב ביילסקי. שרון והיהודים האמריקאים בחרו את ביילסקי וכאשר נבחר ביילסקי לכנסת,פנו מספר בכירים בליכוד בבקשה להיות מועמדים. נתניהו השיב לכולם ש"שרנסקי הוא המועמד שלי. במידה וירצה אין יותר טוב ממנו".
ואולם, היהודים האמריקאים שוב רצו להביא מועמד אפור אשר יהיה בובה שלהם. נתן הרי מהווה סמל לדמוקרטיה ושרנסקי לא זקוק לחבורת הנדבנים האלה כדי לגייס כספים לאירגון הגוסס.
שרנסקי מסוגל לשקם את הארגון וללא תלות בנדבנים, ובכך הם לא רצו.
יש לשבח את השר יולי אדלשטיין על שעמד בראש הקמפיין של נתן. יולי חבר אמיתי של נתן ושניהם הלכו ביחד לאורך השנים. נאמנות ושותפות שררה ביניהם ללא תנאי.
נתן שרנסקי הוא מנהיג העם היהודי. נתן מהווה סמל כאשר הפך ברבות השנים מאסיר ציון למנהיג העם היהודי.
בהצלחה נתן.

לתקן את החינוך פירושו לתקן את העולם
לקח שר החינוך גדעון סער את המשפט לעיל של יאנוש קורצ'אק והוא מיישמו בכל הכוח.
לקראת סוף השבוע מתברר כי סער מתכונן לשים סוף לאלימות בבתי הספר. לפי עיתון "הארץ" עולה כי משרד החינוך מגבש נהלים חדשים למאבק באלימות בבתי הספר. הנהלים, אשר יעוגנו בחוזר מנכ"ל, מהווים הקשחה ניכרת במדיניות המשרד כלפי אלימות תלמידים. לראשונה חולקו סוגי האלימות השונים כגון הצקות, בריונות ואלימות לשלוש דרגות חומרה, תוך קביעת עונשים מומלצים לכל אחת מהן. העונשים כוללים השעיה למספר ימים, הרחקה לצמיתות ועוד. בכמה מקרים, אף מאפשרים הנהלים החדשים להעניש תלמיד על מעשיהם של הוריו.

מתברר כי כל מיני מתחסדים יצאו נגד הפעולה הברוכה של שר החינוך, אך האם המתחסדים הם הורים של הילדים הפוגעים או הורים של הילדים הנפגעים?


שרה נתניהו
כאשר נתניהו נסע לארה"ב שרה רעייתו הצטרפה לנסיעה. כפי שעשו נשות ראש הממשלה לשעבר - עליזה אולמרט, נאווה ברק וכן לאה רבין ז"ל. אך שרה, כרגיל יש לומר, חטפה בקורת על הנסיעה שלה לארה"ב.
השבוע ביצע ראש הממשלה מסע בבירות אירופה אך שרה לא הצטרפה. היה ברור כי עכשיו אין סיבה שיבקרו את שרה, אך בתקשורת החל מסע של הכפשה כנגד שרה, החלו להביא פרשנים שיסבירו למה לא נסעה.
ברור כי לא משנה מה שרה תעשה הביקורת תרדוף אותה.

www.likudnik.co.il/article.aspx?articleid=6414&categoryid=180


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אריק זיו שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]