חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אקווריום לדגי נוי - הקמה ואחזקה





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: תוספות שיער הארכת שיער החלקות יפניות החלקה יפנית

נושא המאמר: שיער יבש ! ! !
מאת: אבי קיי מעצבי שיער   שמור מאמר למועדפים

שיער יבש מופיע כאשר אנו מבצעים פעולת צביעה אינטנסיבית, קשרים במהלך הסירוק נוצרים עקב חפיפה אינטנסיבית ללא שימוש במרככים, קצוות מפוצלים יורגשו בעיקר אם השיער יבש. לאבי קיי הפיתרונים לעתים ההרגשה מאוד יבשה, הסירוק מסורבל והקשרים שנוצרים הופכים את העיצוב לבלתי אפשרי.

ההרגשה של חוסר אונים בכל הקשור להתמודדות מול עניין עיצוב השיער גורמת לחוסר ביטחון ואי שקט ולכן כדאי להקצות מעט זמן מחשבה ולהכין תוכנית פעולה לטיפול טיפוח ושימור השיער בהתאם למצבו האמיתי.

שיער יבש מופיע כאשר אנו חשופים למזג אויר חם ויבש, כאשר אנו מבצעים פעולת צביעה אינטנסיבית הכוללת הבהרה להשגת צבע בהיר יותר באופן משמעותי, שינוי במבנהו ובצורתו של השיער, ייבוש מאסיבי עם מייבש שיער (פאן) בתדירות גבוהה ועל שיער ארוך וכאשר מבצעים החלקות המשנות את טקסטורת השיער לחלוטין.

מעבר לכל אלה, גם חוסר התייחסות לשיער וטיפול חלקי יביא לתוצאה של התייבשות שתהיה מורגשת בעיקר באורכים ובקצוות השיער.

קשרים במהלך הסירוק. לעתים בשיער ארוך מאוד נוצרים קשרים עקב חפיפה אינטנסיבית ללא שימוש במרככים או במסכות הזנה, ולפיכך אנו צפויים "לסבול" מתופעת הקשרים ואי יכולת של סירוק טובה.

קצוות מפוצלים יופיעו בקצות השיער (1-2 ס"מ) מקצה השערה ויורגשו בהחלט בזמן של סירוק והברשה בעיקר אם השיער יבש.

קצוות אלה עלולים למשוך את הפיצול כלפי מעלה אל תוך השיער ולגרום לשבירתו ולמעשה ייוצר סוג של "קיצוץ" טבעי של אורכי השיער.

אז איך מתמודדים עם התופעות שלהלן? האם ניתן לצמצם את הנזקים? ליצור מצב טוב יותר ולשמור על איכות השיער לאורך זמן ....

התאמה של מוצרי טיפול טיפוח והזנה יעשירו את מרקם השיער וישפיעו על מראהו ועל תנועתו כאשר טיפול שוטף וקבוע לאורך זמן יהפוך את המצב הקיים לטוב יותר בלי ספק.

שמפו איכותי בעזרתו ננקה את עור הקרקפת ואת השיער, קונדישנר להתיר קשרים ומסכת הזנה לטיפוח ולהשלמת הטיפול וליצירת המרקם הנכון והאיזון הדרוש לשיער לכל אורכו.

חשוב לשמור על תדירות הטיפולים, לזהות את השינויים בשיער ולפעול בהתאם כדי ליצור את המצב החדש בו את מעוניינת.

הרעיון הוא לשמר את הקיים ולשפר את מה שניזוק על ידי החדרה של רכיבים שונים הקיימים במגוון המוצרים ולהשיג תוצאות.

במיוחד בתקופות מעבר בין עונות, בזמן של שינויים במבנה השיער חשוב להזין את השכבה החיצונית שאמורה להגן על ליבת השיערה - מעטפת החיצונית שומרת על השכבה הפנימית ועוצרת את המשך הנזקים העלולים להתעצם.

ישנם מוצרים ייחודיים העוזרים לשפר את המראה במעטפת כמו למשל קרם סיליקון או קרם לחות המבוסס על מינרלים ולחויות היוצרים שכבה חיצונית כסוג של מעטפה.


avi-k.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אבי קיי מעצבי שיער שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]