חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
סחר אלקטרוני ? ערוץ מוזהב או עגל הזהב...





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: עסקים משכנתאות הלוואת גישור

נושא המאמר: מימון עסקים קטנים
מאת: מיי פרייס   שמור מאמר למועדפים

כל בעל עסק קטן שרוצה להתפתח, או מי שרוצה להקים עסק קטן, יודע שעל מנת להגשים את החלום ולהעמיד את העסק בכוחות עצמו בעתיד הוא זקוק לעזרה בתחילת הדרך. לכן פנייה למימון עסקים קטנים יכולה להיות לו לעזר.
כיום ישנן קרנות המתווכות בין בעלי העסק לבנקים, ומאפשרות לבעלי העסק לקבל הלוואות או ערבויות אשר עוזרות לבעלי העסק לפתח את העסק שלהם או להקים עסק.

לשם כך צריך קודם בעל העסק ליצור תוכנית עסקית. בשלב הראשון התוכנית צריכה להיקבע על ידי בעל העסק, שצריך להחליט מה הצרכים שלו, מה היעדים שהוא מציב לעצמו ומה המגבלות שעלולות לעמוד בפניו. בשלב השני- ליצור תוכנית עסקית עם מומחים. תוכנית זו צריכה להיות עדכנית, קריאה, ברורה, ממוקדת, מחויבת, שבה יהיה כתוב מה טיב המוצר שהוא מייצר, במה הוא מתחרה וכיצד הוא יעמוד בתחרות זו, כיצד הוא יתגבר על הסיכונים שיעמדו בפניו.
תוכנית זו נדרשת על ידי כול בנק וקרן אשר בעל העסק יפנה אליו לבקשת תמיכה. חשוב להיות אמין כלפי הגופים שפונים אליהם, לעדכן אותם בכול חריגה ובעיה, ורצוי לפנות לכמה שיותר גורמים על מנת לא להיות תלוי בגורם אחד. צריך גם להחליט לאיזה טווח רוצים את ההלוואה: עד שנה, עד חמש שנים או יותר.

התנאים שהמדינה מציבה לקבלת הלוואה הם: מספר עובדים שלא יעלה על 70, מחזור שנתי של 22 מיליון ₪, אסור שלעסק יהיו חובות לבנקים או לרשויות המס, אסור שחשבון בעל העסק יהיה מוגבל או מעוקל, אסור שהעסק יהיה בפירוק או כונס נכסים, ובעל העסק ישקיע 20% לפחות בעסק. הקרן המתווכת תבחן את הדו"חות המבוקרים של העסק, הדו"חות של רשם החברות, מאזני הפסד ורווח, דו"חות מע"מ, ודפי החשבון של העסק.

ישנם מספר רב של קרנות אשר תומכות בעסקים קטנים.אלו הן קרנות פרטיות או ציבוריות, ההלוואות שלהן נעות בין 15 אלף שקל ל-100 אלף שקל, זמן הפרעון נע בהתאם, בין שנתיים לחמש שנים, חלק מהקרנות לא לוקח ריבית ואלו שלוקחות ריבית- הריביות נעות בין 0.5% ל-4%. תקופת הגרייס (דחיית הפירעון של ההלוואה) נעה בין אפס לשנה, שבמהלכה יחזיר הלווה רק את הריבית. חלק מן הקרנות מלוות כהלוואות, חלקן מעניקות מענקים בהתניות שונות, רובן משמשות גם כערבות.

חשוב לבחור קרן ששיעור הריבית בה נמוך, שיעורי הפריסה רחבים, קרן שיכולה לעזור לך הן במימון והן בבניית העסק. חשוב לבחון מה גובה ההלוואה המקסימאלי שהקרן יכול לתת, זמן ההחזר של ההלוואה, זמן הגרייס שהקרן מעניקה לך (מומלץ שזמן הגרייס יהיה רחב כדי לתת לעסק שלך מרחב זמן להחזרת ההלוואה) , ומה אחוז השתתפות ההון העצמי שהקרן דורשת ממך.
חשוב שתעבוד עם קרן שמתאימה ליכולות שלך, לעסק שלך, ויכולה להצעיד אותך קדימה.
רוב הקרנות מעניקות ייעוץ כלכלי ועסקי שיכול לעזור לך לפתח את העסק, ויפנה אותך למקורות מימון שונים.
תהליך ההלוואה מתחיל בפנייה לקרן, תשלום פתיחת תיק בקרן, מילוי שאלון על העסק, הכנת תוכנית עסקית והצגתה בפני אנשי הקרן, בדיקה של הבנק את העסק והחלטה של וועדה בה יושבים אנשי בנקים, אנשים מהקרן ועובדי מדינה הקשורים לנושא.

תהליך זה לוקח זמן, ויש להיות סבלני, אך בסופו, אם קיבלתם את ההלוואה או את הערבות, תוכלו להתחיל לחלום כיצד העסק יתפתח להפוך להיות מה שרציתם.

www.myprice.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מיי פרייס שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]