חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
כל המידע על מטען וסוללה למחשב נייד





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: איפור כלות סדנאות איפור מסיבת רווקות טיפים לאיפור נכון

נושא המאמר: טיפים לאיפור מחמיא במראה טבעי
מאת: רות טולדו - מאפרת   שמור מאמר למועדפים


לפנייך טיפים מועילים לאיפור מחמיא ויפה שלא יראה עשוי מדי:

עור פנים קורן – עם שפע המוצרים המוצעים כיום בשוק, באמת שאין כל סיבה שלא לקנות מייקאפ בגוון התואם באופן מושלם לגוון העור.
הטעות הנפוצה ביותר בדרך להשגת המראה הטבעי היא שימוש במייקאפ שאינו תואם את גוון העור. כשקונים מייקאפ, ניתן לבקש מהדיילת שתתאים לך את גוון המייקאפ או לחלופין ניתן למצוא את הגוון הנכון גם לבד: בחרי בשלושה גוונים מהסטנד – גוון אחד שנראה לך כמתאים ביותר, גוון שני שיהיה בהיר בטון אחד מהגוון הראשון וגוון שלישי שיהיה כהה בטון אחד מהגוון הראשון. מרחי אותם אחד ליד השני בקו הלסת וטשטשי כל אחד בנפרד, הגוון שנעלם ומשתלב בטבעיות עם גוון עורך הוא הגוון שלך. הניחי את הגוון הנבחר על שאר חלקי הפנים וצאי החוצה עם ראי כיס קטן בכדי שתוכלי להתרשם ממראה המייקאפ על עורך ומהתאמת הגוון בתאורת יום טבעית.

הדגישי את עינייך – טעות שכיחה באיפור העיניים היא להגזים בתיחום העיניים והנחת הצללית, כך שבקושי ניתן להבחין בעיניים עצמן מבעד לאיפור.
במרבית המקרים, שילוב צללית בהירה ומשיחת הריסים בשכבה עדינה של מסקרה הם כל שנדרש. על גוון הצללית להשלים את גוון עורך, לרוב יהיו אלה גווני ורדרד, בז', חום וקרם.
כמו כן, ניתן להשתמש בסומק כצללית – עברי עם מברשת ומעט מהסומק גם על העפעפיים הטכניקה הזו פשוטה ומהירה ביותר ומספקת תוצאה מחמיאה והרמונית.

הניחי את הצללית וטשטשי כך שלא יבחינו היכן היא מתחילה והיכן היא נגמרת.
הצעד החשוב ביותר ביצירת מראה טבעי באיפור העיניים טמון באופן הנחת המסקרה. משיחת הריסים באופן הנכון יכולה לגרום לעיניים להראות פקוחות וגדולות יותר, ומצד שני שימוש ביותר מדי מסקרה, עלול ליצור מראה דרמטי ואף מרתיע.
כדאי לתת תשומת לב יתרה למשיחת הריסים במסקרה בקצה החיצוני העליון ליצירת אפקט בובתי-עדין.

שפתיים מלאות ורכות – להשלמת המראה הטבעי יתאימו גווני שפתון בהירים ורכים ולמי שאוהבת את שפתיים אדמדמות, כדאי לבחור בשפתונים חצי שקופים שיספקו כיסוי קליל ומגע עדין של צבע. שפתונים במרקם קרם עשירים בלחות ומספקים את המראה הטבעי ביותר לעומת מרקמי המאט והמטאלי. כמו כן, ניתן להשתמש בליפגלוס שקוף בגוון טבעי וכמובן בשפתוני לחות (כגון "לבלו", "בליסטיקס" ודומיהם) המכילים פיגמנט המעניק הכתמה עדינה של צבע לשפתיים.



www.ruthtoledo.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י רות טולדו - מאפרת שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]