חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שולחן השבת -פרשת משפטים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שחזור גלגול נשמה תקשור

נושא המאמר: שחזור נשמות - הרבדים בהתגשמותם בשחזור גלגולים - טיפולים
מאת: דפנה ביסמוט - פרפרים המרחב הרוחני ייעוץ סיוע והכוונה בכל תחומי החיים - מתקשור ועד סדנאות   שמור מאמר למועדפים

בס"ד
שחזור נשמות - הרבדים בהתגשמותם בשחזור גלגולים

מבוא למאמר:
במהלך הרצאות וסדנאות שאני מעבירה בנושא שחזור גלגולים וכן בטיפולים מורכבים הנוגעים בנשמה אספתי חומר וידע רב. במהלך הטיפול ומסע רוחני עם המטופל קיבלתי וקיבצתי חומרים שונים בנושא הנשמה והרבדים השונים שבה הנשמה נמצאת שברצוני לשתף את הקוראים בתוכנם.

רובד הלמידה:
במהלך היפרדותה של הנשמה מהגוף הגשמי היא נמצאת בשלב רובד הלמידה. זהו רובד שאליו יכולה הנשמה להגיע רק לאחר שהיא מבינה ומשלימה עם מושג המוות ועם היכולת להבין שאין לה גוף פיזי. ההבנה הזו נרכשת ונלמדת מחדש בכל גלגול של הנשמה. הנשמה לאחר שהיא חווה את המוות אינה זוכרת שקיים רובד אחר חוץ מהעולם הזה. היא לומדת לראות את עצמה אחרת, היא חשה את הניתוק מהיקירים שלה, היא חשה את השחרור וההקלה. אין כאב , סבל, מלחמה על הקיים. היא במקום אחר כמעין צפה על פני מים רגועים.
אולם מצד שני הנשמה כן חווה את הקושי הנובע מאותם אנשים שנשארו כאן ביקום שלנו. היא רואה אותם ולא יכולה לגעת או לדבר איתם. בתקופה הראשונה לאחר המוות הנשמה לא מודעת למצבה החדש. והיא מעין מסתובבת בתחושה של "היי". היא נהנית מהאור ומהחום שמלווים אותה. ישנם נשמות שלמדו לזהות את המצב הזה ולהמשיך הלאה. הנשמה לאחר רובד הלמידה מבינה שהיא לא כאן אלא ברובד אחר שמרוחק מהאנשים הקרובים לה. הנשמה בשלב זה מנסה להסביר להם שהיא יודעת מה קורה איתה. היא מנסה לתקשר עימם באמצעים שונים. היא יכולה ללמד אותם לחוש אותה כאנרגיה על מנת להראות את עצמה. אפשרות נוספת שבה אני נתקלת בשכיחות גבוהה הנה באמצעות חלומות או כצללית או במגע על פני הגוף. אותם יקירים בחוויה הרוחנית חשים אותה. האנרגיה/הנשמה "מזכירה" להם תמונות מתוך הזיכרון המשותף שלהם. באמצעות תמונות אילו עולות לאדם החי חוויות מהעבר, תחושת מגע אהוב ומחשבה שמשתקף "כדיבור שקט". כל אלו מתרחשים במהלך השנה הראשונה לאחר המוות ויש כאלה נשמות שנדרש אף זמן ארוך יותר וזאת בתלות הנשמה ובבשלותה להבין זאת את רובד הלמידה.

לכן לרובד הלמידה, שנמשך כשנה, קיימת חשיבות רבה לנפטר בדתות שונות בשנה זו. בכל דת ישנם טקסים מיוחדים שמקלים ,בסופו של דבר על הנפטר, ונותנים לנשמה להבין שהיא איננה ברובד הגשמי. הבנה זו אינה פשוטה או ברורה מאיליה והיא נלמדת כפי שציינתי בכל גלגול מחדש. ישנם נשמות עם ניסיון ,שנרכש במשך הגלגולים, שיודעות שרובד הלמידה עבורם קצר מאחר שהן מזהות מהר מאוד מה קרה להן. הן מבינות את השחרור והניתוק מהפיזי. הן חוות את הפרידה ועוברות במהרה לרובד הבא.

רובד ההפנמה
הרובד הבא בגלגול הנשמות הנו שלב שבו לכל נשמה לוקח זמן אחר להסתגל איליו ולעבור אותו. רובד ההפנמה נועד ללמידה והפנמה של הלקחים מהחיים הקודמים. כאן ישנן הדרכות מישויות שמלוות את הנשמה בתהליך. המעבר לרובד גבוה יותר תלוי בבשלות של הנשמה לקחת עליה גלגול נשמות נוסף.
הלמידה וההפנמה ברובד זה נרכשת כחוויה בזיכרון הפנימי של הנשמה. בטיפולים הרוחניים המטופל מזכיר רסיסי חוויות שמההוות את הזיכרון של הנשמה מגלגולים קודמים. לדוגמא באחת החוויות ראה המטופל דמות מדריך שדומה מאוד לו ומזכירה אותו כיום. ברור למטופל שזוהי הדרכה שלמעשה הנה אנרגיה. המטופל חש את הריחוף, את חיסרון הגוף הגשמי. לאחר הטיפול ושחרור מרובד זה המטופל שמח על הניתוק מהגשמי וחש בניתוק ושחרור הקלה מכאב גדול.הנשמה של המטופל הייתה במקום טוב לה והיא רצתה להישאר במקום זה זמן רב.

רובד החזרה:
הרובד הבא בגלגול הנשמה הנו רובד החזרה והירידה לגוף גשמי שהנו תהליך נוסף בפני עצמו. בתהליך קיימת לנשמה הבחירה האם להתחיל בחיים החדשים. הנשמה מבינה ויודעת שעליה להסכים על מנת להתקדם הלאה למרות שאולי הייתה לא מעוניינת בבחירתה לחיים נוספים. הנשמה בוחרת מצב זה מכיוון שזוהי חוויה שאיננה מוכרת לה והיא חייבת להכירה על מנת להתקדם הלאה . "ההתקדמות הלאה" משמועתה לקבל "גרעין נשמתי" מלא יותר. במאגר הקיים - הנשמות הגרעינים הקיימים מתחדשים כל הזמן. לכל גרעין ממשיכים להתווסף רסיסי נשמות שמכיילים אותו שוב ושוב. המטרה של הנשמה הנה המידע שהגרעין מכיל שיכול לקדם אותה הלאה. השאיפה היא להתקרב ליכולת להתמודד עם המקסימום .להבין את מה שנסתר מהאדם.
שלבים אלו גורמים שכל דור נבדל מהדור שקדם באנשים שחיים בו ובהבנות שלהם .הילדים של היום מכילים בתוכם יכולות רוחניות שבעבר לא היו. מכאן הירידה לגוף מלווה בהדרכה, בבשלות לעמוד בקשיים.

לסיכום:
דוגמא לטיפול בשחזור גלגולים:

באחד הטיפולים תיאר המטופל את התהליך המדהים של רובד החזרה . הוא תאר את הירידה כתהליך של לידה. הנשמה הייתה עטופה כמו גולם באנרגיה לבנה, כמעטה סמיך שהיה צריך לקלפו כדי להמשיך הלאה. המעטה ירד רק כאשר הנשמה הבינה את יעודה בחיים החדשים. זו עדין לא הייתה ההתגלמות הסופית אלא רק ההבנה . צריכה להיות הבנה מלאה של התהליך אחרת הירידה לעולם הזה לא תהיה ברורה לאדם בחייו. חוסר בהירות מתבטאת בתלישות מהחיים שגורם לאדם לעיתים מצבים לא נעימים.
לאחר שהמעטה הוסר והתקלף באמצעות הטיפול הוא חש משוחרר ומסוגל לנוע.
בסופו של התהליך והטיפול הגיע הדרכה אליו, שלרוב הנה משורשי הנשמה של האדם, והסבירה לו את דרכו בחייו החדשים והנחתה אותו. הוא תאר את ההנחיה כברכה, כאור שהקיף אותו והשריש את רגליו באדמה. הוא חש חוט בין רגליו שנתקע באדמה - חוט הנשמה. הוא חש תחושה חזקה שאותה הוא הרגיש לאחר הטיפול. אין ספק שהטיפול היה עבורו חידוש המאגרים של הנשמה העכשווית ,וקירובו לייעודו בחיים.
להלן דוגמא לחלום שמתאר את המעבר של הנשמה לאחר המוות:

חלמתי שאני בתאונה עם רכבת אני לא זוכרת אם אני ברכבת או באוטו. לאחר ההתנגשות היו לידי שני אנשים בחליפות שהלכו במעבר אפור אבל מאד מואר הם רצו מהר ונעלמו אני המשכתי ללכת והגעתי לבית שלי (הוא לא נראה כמו הבית שלי היום) היו שם הרבה אנשים שבכו את חלקם זיהיתי ניסיתי לדבר איתם אבל הם לא ענו לי ואז הבנתי מה קרה עצמתי עיניים חשבתי שאולי אני חולמת וכשפתחתי אותם הייתי בתוך אולם ענק עם הרבה אנשים שנראו מבולבלים ולא ידעו מה קורה איתם. היה שם צפוף וחנוק חיפשתי את מני והבנתי שהוא נמצא במקום אחר בשלב אחר. סבתא שלי (שחייה היום) ירדה במדרגות לתוך האולם הבנתי ששתינו נפטרנו באותו זמן ביום שישי בצהריים אך לא באותו מקום(מני גם נפטר ביום שישי בצהריים)אחר כך חיכיתי עם עוד אנשים למיון כל אחד הלך למקום אחר אני הגעתי לכתה ישבתי בשורה הראשונה היינו צריכים ללמוד הרבה ועבר מישהו שחתם לנו על כל דף שכתבנו לידי ישבה מישהי שאמרה שאני תלמידה טובה ושאלה למה הגעתי רק עכשיו. בחלום הבנתי שצריך ללמוד ולעלות בשלבים. הבנתי שמני נמצא מתחתיי ושסבתא שלי נמצאת מעליי. אח"כ חלמתי שאני הולכת לקנות בשר ויש איתי שתי בנות חלק מהבשר נפל על הרצפה אחת אמרה לי להרים מהרצפה והשנייה אמרה לי לגנוב את הכמות שנפלה. אני סיפרתי למוכרת מה קרה והיא הוציא לי עוד חתיכה.

פרוש החלום של שחזור גלגולים וחווית גלגול הנשמה:
החלום מדבר על חווית המוות,משמעות שחרור הנשמה לעולם הבא ואת החיבור שלנו היום לחיים הקודמים שלנו.
בחלום החולמת חווה מה קורה לנשמה ולגוף לאחר המוות ואת התהליך שהנשמה חווה לאחר המוות ואת סיבת המוות
החולמת מתארת את המעבר לעולם הבא:
• את החולמת מלווים דמויות שהיא לא מכירה בתוך מעבר אפור אבל מואר
• החולמת מגיעה לביתה.משמעות הבית הוא ששם נמצאת כל הנשמה הגלובלית של האדם. משם היא ירדה לכאן ולשם הנשמה אמורה לחזור. החולמת מגיעה לשם כדי לצאת לתהליך חדש בעולם הנשמות.
• הנשמה מזהה קבוצת נשמות שעלו איתה.רובם מבולבלים מאחר והם לא מבינים מהו המצב הנוכחי שהם נמצאים בו.המצב מוזר להם.
• בתהליך הנ"ל יש נשמות שמוכרות לנשמה מחייה והן מלוות אותה בתהליך השחרור מהגוף .לכן היא מזהה שם את סבתה
• בתהליך הנשמה מבינה אלו שלבים היא צריכה לעבור.
• החולמת מזכירה בחלום את כיתת הלימוד. הכיתה היא מקום אנרגטי ששם הנשמות לומדות. זה שלב שבאמצעותו הנשמה מתקדמת הלאה בעולם הנשמות.זהו שלב שכל נשמה עוברת עד שהיא מגיעה בסופו לבסיס הנשמה.
• הבשר בחלום מתחבר למזון שהנשמה צריכה שם. במנוחים שלנו זה בשר אבל הכוונה לאוכל רוחני שמזין את הנשמה.


פרפרים המרחב הרוחני - בהנהלתה של דפנה ביסמוט מטפלת הוליסטית רב תחומית ומדריכה רוחנית מתמחה: חלומות,הילינג, תקשור, שחזור גלגולים, דמיון מודרך, חשיבה חיובית, מודעות עצמית, אנרגיות, קריסטלים ותמציות. דפנה מרצה בתוכניות רדיו וטלוויזיה ומנחה פורומים מובילים בנושאים של הרפואה האלטרנטיבית. הוגת רעיון "מסרים בגוונים" המשלבת יכולות תקשור בפענוח החלומות. ממציאת שיטת ה- "שחזור קריסטלי" שמהותו שחזור גלגולים באמצעות שילוב של קריסטלים וגבישים בתהליך. מלווה ומדריכה להעצמה אישית.מקיימת סדנאות מיוחדות.

נייד: 054-4515930
אימייל" [email protected]
http:///www.parpareem.com


/www.parpareem.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י דפנה ביסמוט - פרפרים המרחב הרוחני ייעוץ סיוע והכוונה בכל תחומי החיים - מתקשור ועד סדנאות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]