חיפוש מאמרים

12307 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
החיים אחרי הגירושים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מדיטציה מדיטציות טלי אברהם העידן החדש

נושא המאמר: מדיטציות והקושי הראשוני
מאת: טלי אברהם   שמור מאמר למועדפים

ידוע ומוסכם שאימון גופני ותזונה נכונה חשובים לבריאותו של האדם, מהווים טיפול מונע, ושומרים על בריאות האדם המקפיד לחיות נכון. הגיוני ומקובל על כולם שאדם מאושר הוא חיוני הרבה יותר, וגם בריאותו הגופנית טובה יותר וחוזקו הנפשי גדול יותר. כמו כן מקובל שאנשים שחיים קרוב לטבע, עובדים בעבודת כפיים ונושמים אויר נקי, הם אנשים בריאים יותר מנטאלית ונפשית . למרבה הצער להרבה מאוד אנשים בעולמנו אין אפשרות לחיות בקרבה לטבע, ודיכאונות, כאבי לב ומחלות נפשיות נפוצות מאוד בעולם.
הגיוני ונדרש כתוצאה מהמצב לחפש גם לנשמה טיפול מונע, אבל לא כולם יודעים ומאמינים שאכן יש לנשמה טיפול מונע, טיפול ששומר עליה, מגן עליה ומעצים אותה. מדיטציות פשוטות שקל מאוד לעשותן, כגון ניקוי גופי האנרגיה של האדם באור, ומילוי הצ'קרות באור, מאפשרות לשהות כמה דקות בשלווה מושלמת, ומהוות טיפול נפלא לנפש, מביאות שלווה פנימית, ויכולות לשפר מאוד את החיים , בעיקר לאותם אנשים שרגישותם גבוהה, כמו כן הן יכולות להיות קרש הצלה מהידרדרות רגשית וצלילה לדיכאונות.
ביצוע המדיטציות האלו הוא קל ללימוד, קל לביצוע, כל אחד יכול לעשותן, והן דורשות מעט מאוד זמן. לכן מי שכבר עושה מדיטציות, טוב יהיה אם יעביר את הידע הלאה למשפחתו ולחבריו, ואם הוא מטפל ומקבל אנשים - גם אם תחום הטיפול שהוא עוסק בו הוא שונה, למשל: קריאה בקלפים, נומרולוגיה או אסטרולוגיה - במידת האפשר שיעביר את המיומנות הזו הלאה וישריש את המדיטציות אצל הציבור הרחב, כי אדם שמתחיל לעשות מדיטציות חיוו משתפרים, וחיי הסובבים אותו משתפרים, וברגע שהידע הזה מתחיל לזרום הלאה, הספקנות כלפיו פוחתת, הוא חודר יותר ויותר לתודעה, וכאשר הוא יפסיק להיות רעיון חדש, וזה רק עניין של זמן ונכונות להעביר את זה הלאה, יותר ויותר אנשים ייתפסו לזה, יתחילו להתעניין, ללמוד דברים נוספים ולהיפתח לרעיונות חדשים וזרים לעולמם הרגיל.


www.taliavraham.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י טלי אברהם שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]