חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קידום אתרים באינטרנט





    קישורי טקסט (לפרטים)




מטבחי יוקרה
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: שיש גרניט מטבח משטחי עץ

נושא המאמר: איך לבחור שיש איכותי?
מאת: בן אלי   שמור מאמר למועדפים

איך לבחור שיש איכותי?
אבני שיש הינן מרכיב חשוב בעיצוב הבית והמטבח – הן משמשות כמרכיב מרכזי במטבח, בחדרי השירותים, בריצוף הרצפה ובחיפוי קירות. הסיבה לשימוש הנרחב באבן השיש היא עמידותה מפני שחיקה לאורך זמן רב בתנאי מזג אוויר משתנים ומראה האסתטי והיוקרתי. עם זאת עוד בטרם בוחרים את השיש המתאים עבורנו יש להתחשב במספר מאפיינים לבחירת המשטח המתאים:
1) ניתן לבחור בין מספר סוגים של שיש – גרניט, משטח שיש טבעי, משטחי עץ, שיש מעובד, נירוסטה ועוד. ראשית יש לחשוב מהי האווירה אותה אתם מעוניינים ליצור בחדר ולפיה לבחור את צבע השיש – שיש צהוב וקרמי ומשטחי עץ לאווירה ביתית, שיש שחור וכהה לאווירה אינטנסיבית וחזקה, קומבינציה של שיש בהיר וכהה לאווירה רומנטית, שיש שקוף לחלל מרווח. מומלץ גם להתאים את צבעי השיש לריהוט ולצבעי הקירות
2) כדאי לתכנן מבעוד מועד את כמות השיש המדויקת בה אתם מעוניינים לריצוף ולציפוי הבית, מפני שלאבן השיש יש משקל כבד בתקציב הבנייה והריצוף של הבית. יש לבקש מהאדריכל אומדן צפוי של הכמות הנדרשת ולחשב את התקציב המקסימלי אותו אתם מעוניינים להשקיע בכך.
3) זכרו כי בעת רכישת שיש למטבח עליכם לוודא כי השיש יהיה נוח לשימוש, אסתטי ומרווח דיו לחיתוך, לבישול ולניקוי. מומלץ לבחור באבן שהינה עמידה בשריטות ובשחיקה ובעלת מראה טבעי סטרילי. מומלץ להימנע משיש טבעי לשימוש במטבחים בשל נטייתו לספוג כתמי מזון. סוגי שיש מומלצים למטבח הם אבן קיסר העמידה בפני שריטות ושחיקה וחומר אקרילי הניתן לליטוש.
4) סוג השיש הנפוץ ביותר לשימושים שונים הוא אבן הגרניט. יתרונו הוא בעמידותו בפני שברים ובשמירת הברק והניקיון לאורך זמן. עם זאת יש לתחזק אותו במריחת חומר מגן מחומרים מאכלים, השומר על עמידותו ומעניק לגרניט מראה רטוב. תחזוקת השיש באופן שבועי תשמור עליו במצב טוב לאורך שנים רבות.
5) משטחים נוספים המומלצים מבחינת קלות התחזוקה ועמידותם בפני שמנים, חומצות ושריטות הם משטחי הפורמייקה והנירוסטה. מראם הוא נקי ומבריק לאורך זמן, אם כי עלותם גבוהה משל סוגי שיש אחרים.






ben-eli.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י בן אלי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]