חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
שש שאלות חשובות בדרך להצלחה של תוכנית עסקית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: הדברה מדביר הדברת מזיקים מדבירים

נושא המאמר: המזיקים עובדים 24 שעות
מאת: מדבירים 24 שעות   שמור מאמר למועדפים

מדביר ניגש לבעל עסק ושואל ,יש לכם עכברים ? עונה בעל העסק ,אני סובל מאוד מאוד מ : עכברים חולדות אוכלים לי את כל הפיקנים העסק שלי מעבד כול יום כמות של 10 עד 13 קילו ,המדובר בנזק אכילת אגוזים כרסום של שקיות תבלינים גרעינים פשוט מצאו מסעדה 24 שעות לפי תחשיב הקמעונאי, עלות הנזק החודשי גדול ,לכל קילו עלות 14-28 ש"ח כאשר האיש מסביר כי כל חודש נעלם סחורה ונזק כללי גדול וללא רחמים מסביר כי חודות והעכברים זוללים בשבת כמות גדולה יותר עקב חוסר פעילות ביום זה של בעל העסק כולל שבת ללא הנחות 280 -320 קילו בחודש עלות 6000.7000ש"ח לחודש , כאשר שמע המדביר כי יש פה בעיה קשה מאוד והציעה כי יוכל לטפל במכרסמים בטיפול מיוחד ,בעל עסק שאל איך ,ומה אתה מתכוון לעשות ,הסביר המדביר כי ישנו חומר שיגרום גם להעלמות העכבר ולא רק יהרוג את העכברים חולדות,מה גם שלא יהייה סירחון ,וביקש כי אין לאתום שום חור רק לאחר טיפול על מנת לתת לחולדות לצאת מחוץ למקום ולהגיע למי הביוב עקב התייבשות מין החומר ,בעל החנות הזמין טיפול ומסר למדביר כי אינו משלם רק לפי תוצאות המדביר הסביר כי דרוש תיבות האכלה על מנת לשים את החומר בתוכו. שאל כמה יעלה ומיד נאמר סך כל תיבה 28 ש"ח + ודמי תשלום למדביר בנוסף לרכישת התיבות סיכמו השנים והמדביר החל עבודתו,על מנת לראות את החולדות נפגעים ניגש בעל החנות ועשה מעשה שלא יעשה ,ביצע איטום מיד לאחר הליכת המדביר,כאשר חזר בעל החנות בבוקר השקם שש בבוקר ,פתח את התריס של בית העסק ופתאום מצא את עצמו צורח ומבולבל וסיפר כי המון עכברים רצו לעברו לכיוון הדלת על מנת לעזוב את המקום, לאחר שבוע התקשר בעל החנות וסיפר כי הוא מאושר ואין ממנו ואין כמהו ,אין עכברים ואין חולדות וביצע איטומים עם מלט ובכך מצא עצמו חוסך מידי יום כסף רב !!! תחילת הטיפול ,פגיעה קשה ע"י חומרי משיכה ,ככן שמו העכברים והחולדות נמשכים לרעל מסוג הריח הנודף בתדר החוש של העכבר חולדה החומר הנ"ל ונמשכים לאכול ממנו,מייד עם הנקישה שכל חולדה עכבר אכלו נפגעו ע"י החומר, סוג חומר משיכה אנטיקוגלנטים : סוג החומר פוגע במערכת הדם מנטרלת אותו וגורם לצמאון רב ,מייד לאחר הארוחה מרגיש העכבר כי חיב לשתות מים ,כך מגיע העכבר לביוב ושם נקלה לרפיון שרירים ומוצא את מותו

www.sos.fastsite.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י מדבירים 24 שעות שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]