חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הנוסחא לשימור השפע





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: טוטו טוטו 16 סמארט קלאב

נושא המאמר: טוטו 16 באינטרנט
מאת: אס.אי.או ישראל   שמור מאמר למועדפים


טוטו 16 – מי רוצה להיות מיליונר?

53 מיליון ש"ח הוא הסכום הגדול ביותר שאי פעם נזכה בתחרות טוטו 16.
53 מיליון.
שקלים.
חדשים.
אם זה עדיין לא נתפס, נאמר זאת במילים אחרות – 53,000,000 שקלים חדשים. לא הייתם רוצים שכזה סכום שפשוט יפול לכם לידיים? יודעים מה? לא צריך להיות חמדנים. לא חייבים דווקא 53 מיליון. מה אתם אומרים על עשרה מיליון? אפילו חמישה. או בואו נהיה ממש צנועים – מאה אלף שקלים מתנה. ככה סתם. כי ניחשתם מי ינצח במשחקי כדורגל השבוע, דבר שאתם גם ככה עושים מדי שבוע וצודקים בו. המועצה להסדר ההימורים בספורט עוזרת לכם להפוך את הכשרון שלכם לכסף. איך? עם טוטו 16 כמובן.


טוטו 16 –אפשר להיות מיליונר!

טוטו 16 הוא שמו החדש של טוטו רגיל. וכמו במשחק טוטו רגיל, גם במשחק טוטו 16 צריך לנחש תוצאות משחקי כדורגל. טוטו 16 זכה לשמו על שם 16 משחקי הכדורגל מהארץ ומהעולם שאת תוצאתם צריך לנחש על מנת לזכות בפרסים. העקרון פשוט ביותר – על גבי טופס טוטו 16 מופיעים משחקי כדורגל שעתידים להתקיים במשך השבוע, ועל השחקן לסמן על גבי הטופס מה תהיה תוצאת המשחק – ניצחון לקבוצה המארחת, נצחון לקבוצה המתארחת או תיקו. יש לציין שקיימים שלושה סוגים שונים של טפסי טוטו 16. הטופס הסטנדרטי מאפשר לשחקן לנחש מי ינצח במשחקים. טופס טוטו 16 רב טורי הוא טופס מאפשר לשחקן לבחור יותר מתוצאה אפשרית אחת למשחק, וכך למעשה להגדיל את סיכויי הזכייה שלו. סוג הטופס השלישי של טוטו 16 הוא טופס שיטת הצמצומים אשר מאפשר לשחקן לבחור את מספר המשחקים עליהם הוא יהמר.


טוטו 16 – לפני שממלאים...

כללי המשחק של טוטו 16 אינם מסובכים – כל שצריך לעשות הוא להחליט מי ינצח באיזה משחק או לחזות תוצאה של תיקו. אף על פי כן, חשוב לדעת כיצד למלא טופס טוטו 16 לפני שליחת הטופס, אחרת אתה עלול לגלות שניחשת נכון אבל בגלל מילוי שגוי של הטופס הפסדת את הזכייה... לפיכך, מומלץ לזכור כמה עקרונות מנחים בעת מילוי טופס טוטו 16. הטפסים שנשלחים נסרקים על ידי מחשב אשר מסוגל לקרוא רק עטים כחולים או שחורים – אסור להשתמש בעט אדום, שכן המחשב פשוט לא קורא עטים כאלו. כמו כן, חשוב מאוד לסמן את ה- X בדיוק במסגרת התוצאה, לא לחרוג ממנה ולא לסמן X קטן מדי בתוכה. שוב, כמו בנוגע לצבע עט, סימון לא נכון פשוט לא יקרא על ידי המחשב, והטופס עשוי להפסל. אופציה נוספת למילוי טפסי טוטו 16 היא העזרות בשירותי הימורים אשר מוכרים על ידי המועצה להסדר ההימורים בספורט, כדוגמת סמארט קלאב – גופים כאלו ממלאים טפסי טוטו 16 עבור לקוחותיהם, כמו גם משחקים אחרים כלוטו או ווינר, תוך כדי מתן ייעוץ וסטטיסטיקות.



www.smartclub.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אס.אי.או ישראל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]