חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
מלונות בארץ





    קישורי טקסט (לפרטים)




רפואה אסטתית
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: אף ניתוח אף

נושא המאמר: ניתוח אף
מאת: אפי לוי   שמור מאמר למועדפים

אחד הניתוחים הפופולאריים מאז ומתמיד, הינו ניתוח אף המוכר גם בשם ניתוח לתיקון אף או ניתוח פלסטי של האף. לפופולאריות של ניתוח אף מספר סיבות, ובהן : הפנים הן איבר משמעותי בדימוי העצמי של אדם שגן זהו "כרטיס הביקור הראשוני", ומראה הפנים משפיע רבות על בטחונו העצמי של אדם וכן על האופן שאחרים רואים אותו. האף, נמצא במרכז הפנים ולכן יש לו השפעה רבה על המראה הכללי, הן אצל צעירים (גברים ונשים כאחד) והן אצל קבוצות גיל מבוגרות יותר. בניגוד לטיפולים וניתוחים קוסמטיים הקשורים בקמטים או בהעלמת קמטים, הרי שניתוח אף רלוונטי לקשת רחבה יותר של אנשים ולכן גם מסיבה זו, מספרם של אלו הבוחרים לעבור ניתוח אף הינו גדול במיוחד.
בנוסף, ניתוח אף נתפס כפרוצדורה שאינה מסובכת, שהיתרונות שלה עולים על סיכוניה, בעיני רבים. גם עלותו של ניתוח אף נמוכה בהשוואה לניתוחים קוסמטיים אחרים כגון ניתוח חזה (הגדלת שדיים או הקטנת חזה), מתיחת פנים וכיו"ב, וכיום מעת לעת מציעות חלק מקופות החולים השתתפות בהוצאה על ניתוח אף, מדבר שמוזיל את העלות של הניתוח.
אכן נראה כי ניתוח אף מוצלח יכול לשנות משמעותית את מראה הפנים, במיוחד את מראה האף והפנים של אנשים בעלי עיוותים בולטים, הניתנים לתיקון. ואולם, נראה כי בשנים האחרונות הנגישות לניתוחים קוסמטיים והפופולאריות שלהם, הפרסומות הרבות הקשורות בניתוחים פלסטיים ועוד, השכיחו מחלק מהציבור כמה עקרונות חשובים, ובהם אמצעי הזהירות שיש לנקוט – גם כאשר מדובר בניתוח אף שנתפס בקבוצות שונות בציבור, כניתוח שאינו מסובך.
למעשה, ניתוח אף וכל ניתוח פלסטי או ניתוח קוסמטי אחר, אינו פרוצדורה חסרת סיכונים. בניתוח אף קיימים סיכונים לדימומים, זיהומים, פגיעה בריריות האף ובעצבים בפנים וכמובן קיים סיכון מרכזי שרבים נוטים להתעלם ממנו או להדחיק אותו שהוא עיוות בפנים (לרוב עיוות או ניתוח אף שאינו מוצלח, קשה יותר לתיקון נוסף) .
בשל סיכונים אלו, חשוב לפני החלטה על ניתוח אף, להיוועץ ברופא מומחה בעל נסיון, ולבחור במוסד רפואי מוכר. במיוחד יש להיזהר מקליניקות קיקיוניות שמציעות מחירים מפתים ללא "גב" רפואי רציני. כן מוצע להיוועץ במטופלים קודמים המוכרים לכם, ובבני משפחה וחברים. יש לדאוג לקבל את כל המידע הקשור בניתוח מהרופא המנתח, לרבות הסיכונים, אופן ביצוע הניתוח, השיטה בה משתמש הרופא יתרונותיה וחסרונותיה, משך ההחלמה ועוד. יש להיזהר מרופאים או מטפלים המבטיחים הבטחות מוגזמות שכן עדיף להיזהר מראש.

www.nosejob.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אפי לוי שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]