חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
הגברים היאנקים הכי נחשקים להכרות





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: רשלנות רפואית עורכי דין עורך דין רשלנות רפואית תביעות רשלנות רפואית

נושא המאמר: רשלנות רפואית
מאת: עו"ד דוד פייל   שמור מאמר למועדפים

רשלנות רפואית

אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור למי שנפגע ברשלנות רפואית אבל אפשר בהחלט להבטיח קבלת פיצוי כספי הולם שיסייע לחולה שנפגע מרשלנות רפואית לחזור, ככל האפשר לשגרה ולהמשיך את חייו על אף הנזק שנגרם לו.

מול אדם שתובע תביעת רשלנות רפואית עומדת סוללה של רופאים ועורכי דין מיומנים, לרב ללא מגבלות תקציב שילחמו כאריות על מנת להקטין את היקף הפיצוי שהתובע יקבל אם בכלל. על מנת לנצח במאבק יש צורך בצוות מיומן, משפטי ורפואי בעל ידע נרחב בתחום רשלנות רפואית וביטוח.

חשוב לזכור שעל מנת לנצח בתביעת רשלנות רפואית יש צורך להוכיח לבית המשפט שני דברים. האחת שאירעה רשלנות השנייה שנגרם נזק והעיקר שיש קשר בין השניים.

התביעה תלויה כאמור בנזק שנגרם למטופל, אם לא נגרם למטופל נזק אין מקום להגיש תביעת רשלנות רפואית. אולם גם אם נגרם נזק, לא תמיד קל להוכיח את הנזק ועל מנת לעשות זאת כהלכה יש צורך להיעזר בגורמים מקצועיים מהשורה הראשונה.

לכל תביעת רשלנות רפואית יש לצרף חוות דעת של רופא מומחה, ובמקרים מורכבים דרושות לעיתים קרובות מספר חוות דעת של מומחים בתחומי התמחות שונים, מדיסציפלינות רפואיות שונות.

קבלת חוות דעת בגין רשלנות רפואית כרוכה בהוצאה ניכרת שיש לבחון האם היא תשתלם בסופו של דבר מבחינה כלכלית. לעיתים ניתן למצוא רופאים מומחים שיסכימו לקבל את שכר טרחתם בסוף התהליך המשפטי וכך יקלו על הנפגע להגיש את תביעתו. משקלן של חוות הדעת הרפואיות משני הצדדים מכריע, ובשל כך כדאי תמיד לחתור לקבלת חוות דעת יסודיות ומעמיקות ולהשתדל שאלה תיכתבנה על ידי מומחים מובילים בתחומם.

הקשיים העיקריים בהגשת תביעת רשלנות רפואית היא מציאת הרופא המומחה בעל השם והמוניטין שיסכים לכתב את חוות הדעת והשנייה למצוא את המימון לחוות דעת יקרות אילו. רק עורכי דין מנוסים שפועלים באופן שוטף מול רופאים מומחים יצליחו לפתור סוגיות מרכזיות אילו שכאמור בלעדיהן לא ניתן כלל להגיש את תביעת הרשלנות הרפואית.


עו"ד דוד פייל – רשלנות רפואית.
עורך דין רשלנות רפואית - מתמחה בתביעות רשלנות רפואית

df-law.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י עו"ד דוד פייל שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]