חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
קנייה ומכירה ב ebay טיפים חשובים!





    קישורי טקסט (לפרטים)




מסחר בפורקס
קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: פורקס מסחר בפורקס מט"ח

נושא המאמר: כיצד ניתן להרוויח כסף בשוק הפורקס?
מאת: יעל ע.   שמור מאמר למועדפים

במידה ואתה מעוניין להתחיל לסחור בשוק המט"ח, עלייך לבחור צמד מטבעות שהולכים להשתנות בערכם (מה שתוכל כמובן להעריך על פי ידע וניסיון), ולהתחיל לקנות ולמכור את המטבעות בהתאם, . וכל זאת באמצעות האינטרנט בלבד!

ננסה להבין זאת באמצעות דוגמא:

נניח שקנית 1000 EUR בינואר בתחילת השנה, אשר עלו לך כ- 1100 USD. במהלך השנה מאז ינואר, התחזק הדולר, ולכן כעת תוכל למכור את 1000 הEUR- ולקבל עבורם 1300 USD.

חישוב פשוט יגלה - הרווחת 200 USD בעבודה של 5 דקות!

מה הם צמדים?

כמו שאמרנו, כדי להתחיל לסחור במט"ח יש לבחור קודם כל צמדים של מטבעות. המטבעות תמיד נסחרים בצמדים, כאשר כל מטבע מזוהה ע"פ שלוש אותיות.

לדוגמא, מטבע הדולר מזוהה באותיות USD, ואילו היורו מזוהה באותיות EUR.
הצמדים מופיעים כשני קיצורים המופיעים זה לצד זה ובינהם מפריד קו נטוי.
לדוגמא: USD/EUR.

המטבע הראשון שמופיע בצמד (כלומר בצד שמאל של הצמד) נקרא מטבע הבסיס (BASE CURRENCY). הערך שלו יהיה תמיד שווה ל-1.. המטבע השני בצמד נקרא מורה כמה מטבע הבסיס שווה בשוק המטבע השני. כאשר המטבע השני עולה בערכו, סימן שמטבע הבסיס מתחזק, לעומת המטבע השני שנחלש. כעת, באותו סכום של מטבע בסיס שהיה בידכם בהתחלה, תוכלו לקנות סכום גבוה יתור של המטבע השני.

www.xn----zhcbu0acrdpe6gfjgc.com/articales/forex.html


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י יעל ע. שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]