חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
אימון אישי וקוד אתי של לשכת המאמנים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: בגרות בהתחיבות לציון 90 התחייבות לציון 90 בבגרות הכנה לבגרות למודי בגרות בשיטת "מעוף אישי"

נושא המאמר: בגרות בשיטת "מעוף אישי" והתחייבות לציון 90
מאת: אלה   שמור מאמר למועדפים

לימודי בגרות בשיטת מעוף אישי והתחייבות לציון 90

רשת מכללות מעוף בחדרה ונתניה מפרסמת מזה זמן כי היא מתחייבת לתלמידי הבגרות לציון 90 בבחינת הבגרות. הפרסומים של רשת מכללות מעוף יצרו אצל לא מעט מתושבי האזור תהיה לגבי אמינותו, האם מכללה יכולה להתחייב לציון 90? האם הציון הוא לא תוצאה ישירה של מידת יכולתו והשקעתו של התלמיד? מה קורה אם תלמיד לא מקבל 90? כל אלה ועוד גרמו לנו להסב את תשומת ליבכם בנוגע למה המכללה מבטיחה ומה התלמידים מקבלים.
אז מה יש לומר?
לרשת מכללות מעוף ניסיון של מעל 15 שנים בקיום קורסי הכנה לבגרות, הנפתחים בשני מועדים מידי שנה. במהלך השנים הצוות הפדגוגי של המכללה פיתח שיטת לימוד ייחודית ואפקטיבית במיוחד, הנקראת "מעוף אישי", שיטה זו מיושמת בהצלחה מרובה למעלה מ-8 שנים, והביאה עד כה אלפי תלמידים בנתניה חדרה והצפון להישגים גבוהים, שאפשרו להם להגשים את מטרותיהם האקדמיות. התהליך מתחיל בייעוץ אישי הבוחן את הישגי התלמיד בעבר לעומת ההישגים הנחוצים לו להמשך לימודים מקצועיים או אקדמיים, בדיקת תנאי קבלה במוסדות הלימוד בהם התלמיד מעוניין להשתלב בהמשך, סימון המטרה אליה יש להגיע והתאמת תוכנית לימודים בכפוף לזמן שהתלמיד יכול להשקיע בלימודים ובהתחשב במכלול האילוצים האישיים של כל תלמיד. עם כל תלמיד נחתם הסכם בכתב בו מתחייבת המכללה לציון 90 ובו מתחייב התלמיד לבצע את כל מטלות הקורס. ברשת מכללות מעוף לומדים בקבוצות קטנות, כך שכל תלמיד יכול לקבל את תשומת הלב האישית, מה שלא קבל כשלמד בתיכון, ולעיתים עובדה זו כבר עושה את ההבדל עבור תלמיד שהיה בינוני בתיכון ומגיע להישגים מעולים עם מעוף.
כמובן שהנהלת המכללה איננה מעוניינת לחשוף את סודותיה המקצועיים, אך בהחלט מותר לומר כי שיטת הלימודים "מעוף אישי" כוללת מעקב אישי מאוד על כל תלמיד, קצב קליטתו, ומידת שליטתו בחומר, המתבצע בתדירות גבוהה. תלמיד שאינו עומד בקצב הנדרש, מחוייב להגיע לשיעורי תגבור אישיים או קבוצתיים, הנקבעים ע"י המערך הפדגוגי של המכללה.
כל המורים ברשת מכללות מעוף קיבלו הדרכה והנחיה והם עובדים עפ"י שיטת "מעוף אישי", עקרונותיה והנחיותיה. "עבודה עפ"י שיטת "מעוף אישי" דורשת ממני השקעה במידה גבוהה יותר מכל קורס אחר, אך בהחלט נותנת לי את הביטחון שאצליח להביא את תלמידי לציונים גבוהים", אומרת גלית.ב מורה בצוות "מעוף אישי" ברשת מכללות מעוף.
הנהלת רשת מכללות מעוף גאה בצוות ההוראה שלה העובד עפ"י שיטת "מעוף אישי" ומשקיע מעבר לרגיל כדי לתת את תשומת הלב האישית הנחוצה לכל תלמיד בכיתתו. "המורים אצלינו נבחרים בפינצטה וצוות ההוראה מורכב מהמקצוענים ביותר" אומר דוד לוסקי מנכ"ל הרשת," כולם בעלי ניסיון רב בהכנה לבגרות במתכונת של הכנה לבגרות לבוגרים (לא תיכוניסטים), רובם בודקי בחינות בגרות, וכולם מנוסים בעבודה עפ"י שיטת "מעוף אישי", לוסקי מציין עוד: "שיתוף הפעולה שלהם, מידת הנכונות שלהם להשקיע והמחוייבות שלהם להצלחת התלמידים היא בלתי רגילה, אין דומה לה".
ואחרי הכל, מה אומרים התלמידים? התלמידים מרוצים מהתוצאות, מרוצים שבחרו ללמוד במעוף, ושולחים את חבריהם רק למכללת מעוף. כיתה שלמה של פיזיקה 5 יח"ל בשנה שעברה קיבלה מעל 90, במחזור הקודם, בדקנו למשל באופן אקראי את כיתת מתמטיקה משנה שעברה, של המורה שמעון הלר, מתוך המידע שיש לשמעון והוא חלקי בלבד דלינו את הרשימה הבאה: מעיין ו. קיבל 97, עידן כ. קיבל 96, רותם ל. קיבלה 94, ג'ני.צ קיבלה 97...
וההפתעה הגדולה...שאלנו תלמידים למה החליטו ללמוד במכללת מעוף? והתשובות שקיבלנו היו מפתיעות. רובם לא באו בגלל ההתחייבות לציון 90, למרות האטרקטיביות שבדבר, אלא בגלל חבר / חברה טובים שהצליחו והמליצו, מסתבר שהתוצאות חזקות יותר מכל פרסום, והשיווק הכי יעיל הוא עדיין זה שעובר מפה לאוזן.



maof.org.il/apage/1138.php


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אלה שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]