חיפוש מאמרים

12306 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
החופש לצוות - כל מה שרציתם לדעת על צוואות ולא היה לכם את מי לשאול





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: יום הולדת דוכני מזון ליצנים קוסמים

נושא המאמר: יום הולדת הישרדות
מאת: אורנית לוי - מקדמת אתר http://letsparty.co.il   שמור מאמר למועדפים

תוכנית הריאלטי "הישרדות" היא אחד הלהיטים הגדולים שהגיעו לארץ (הישר מארה"ב כמובן).
התוכנית הגיעה לרייטינג מטורף וחשפה בפני כל המדינה עוד תוכנית מעניינת, מאתגרת, מאד ספורטיבית וסופר דינאמית.

ההצלחה של התכנית גם אצל הילדים הייתה כה רבה עד שאין אף ילד ומבוגר שאינו מכיר או לפחות שמע על התכנית ומשתתפיה ומעוניין לקחת חלק במעין תכנית הישרדות משלו.

המפעילים שאבו את הרעיון והגו תוכנית "הישרדות לילדים" והיא התפתחה והפכה להצלחה מסחררת ופופולארית בכל יום הולדת לילדים ובכל מסיבה.

הישרדות לילדים מפנה בעיקר את תשומת לב הבנים, אך גם הבנות בהחלט יכולות, מסוגלות ואף מעוניינות לקחת חלק בתוכנית ההפעלה הזו.

איך זה עובד?

אפשר להזמין מפעיל והוא יככב בתפקיד "גיא זוארץ" שכבר מגיע עם הרעיונות, הפרסים ודרך העבודה שלו, המקצועית והניסיון כך שאתם נשארים ללא כל דאגה. ניתן גם להפעיל את הילדים לבד, זה תלוי בכם כיוון שיש צורך בלהפעיל, בסבלנות ובשמירה על כל הילדים.

המצב הכי אידיאלי הוא לערוך את יום ההולדת או מסיבת יום הולדת "הישרדות" בחוץ, באוויר הפתוח, בפארק רחב ידיים היכן שיש הרבה מקום לרוץ ולקפץ, להתחבא ולהשתולל כך שהילדים נמצאים בעולם משלהם לכמה שעות, תרחיש האיים הקאריביים אם תרצו לקרוא לזה...

במידה ומסיבת יום ההולדת שלכם היא מסיבה בתוך הבית/המקלט, אל תתבאסו כיון שגם במקום סגור ניתן להפיק את מרב הכיף לילדים ולשמוח עד השמיים, יש רק להתאים את המשימות לגודל המקום.
בכל מקרה, היכן שלא תבחרו לחגוג את יום ההולדת, יש להשקיע מעט מאמצים בתפאורה קלה, מיני עיצוב של אזור הישרדות כדאי לרגש יותר את הילדים ושהם ירגישו הכי בתכנית הישרדות שיש.
(מי שלא מכיר את התכנית, כדאי שתציצו, זה יעזור לכם).

איך מקשטים - אם זה בחוץ: בחרו אזור בפארק, בסביבת עצים, שולחנות עץ אם יש זה מאד יעזור, חלקת דשא קטנה, פרסו שמיכות, תיצרו עיצוב לתרחיש אקזוטי שובה לבבות ותפעילו את דמיונכם.
אם יום ההולדת מתרחשת בתוך מקום סגור אז אפשר להיעזר באביזרי קישוט – לפרוס מחצלות על הרצפה, לקחת כמה אבנים גדולות כקישוט, קונפטי, קוקוסים קטנים ועוד...

שלב ראשון - אוספים את ילדי יום ההולדת ומחלקים אותם לשתי קבוצות שוות בגודלן. במידה והמספר הוא אי זוגי זה גם בסדר. כל ילד שולף מהכובע פתק ובו רשום את שם הקבוצה אליה הוא ישתייך. הקבוצות שנקראות "שבטים", מתפרסות על שטח שונה ומעט מרוחקת אחת מהשנייה, לא יותר מידיי כי אתם עדיין זקוקים לקשר עין עם כל הילדים. בכל קבוצה ממנים ראש שבט והוא הופך למנהיג של הקבוצה, למקבל ההחלטות ולדובר הפורמאלי. כמובן שילד יום ההולדת חייב להיות אחד מהמנהיגים כי בכל זאת, בגללו ולמענו התכנסנו כאן...

כל מנהיג מחלק לקבוצה שלו בנדנות או צמידים בצבע מסוים והם מסמנים אותם כקבוצה מאוחדת אחת.
העיקרון הוא התחרות בין שתי הקבוצות עם התנהלות נעימה כמובן, בניגוד לתכנית האמיתית.

שלב שני - חלוקת תפקידים ומשימות מאתגרות. המשימות יכולות להיות פיזיות או כאתגר מחשבתי שגם הוא לא תמיד קל או פשוט יותר אבל בהחלט עושה את שלו, מרתק ומעניין.

משימות לדוגמא: קליעה למטרה בעזרת בקבוקים וחישוק, שאלות טריויה וחידונים שמתאימים שכלית לגילאי הילדים, תחרויות ריצה, קפיצה בשק, משוך בחבל, חפש את המטמון- הכנת מפה עם רמזים קטנים לחיפוש "תיבת אוצר" ובה ישנו רמז קל לפתרון מגוון המשימות, הכנת ציורים- מחלקים לכל קבוצה בריסטולים, טושים, דבקים , מדבקות, סרטים וכל ציוד אפשרי והם יוצרים אומנות ע"פ בקשת המנחה, משחקי הרכבה מלגו, עמדות יצירה מגוונות, שירים- איזה שיר מתחיל באות X, באיזה שיר יש את המילים..., מי שר את השיר והקבוצה המנצחת שרה בנוסח קריוקי את השיר מול כולם. בקיצור, כל רעיון שעולה לכם בראש ונשמע לכם שיעניין את החבורה הצעירה, אל תהססו ושלבו אותו בהפעלה של ההערב.

בכל סוף משימה מכריזים על המנצח. קבוצת המנצח מקבלת "חסינות" וכמובן פרס על המאמץ הקבוצתי.
כאשר מגיעים לסיום המשימות ומכריזים על הקבוצה המנצחת של הערב, מתכנסים כל הילדים מסביב לעוגת יום הולדת, מברכים את חתן/כלת יום ההולדת ומסתערים על הכיבוד.


כנסו לאתר http://letsparty.co.il לקבלו רעיונות נוספים למסיבות ומתנות ליום הולדת

www.letsparty.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורנית לוי - מקדמת אתר http://letsparty.co.il שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]