חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
דיאטה חיובית- איך תצליחו בדיאטה בעזרת חשיבה חיובית





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ליקוי בנייה ביקורת מבנים שמאות מקרקעין בדק בית

נושא המאמר: בדק בית מקצועי עכשיו – כדי שלא תתחרטו אחר כך
מאת: קידום אתרים   שמור מאמר למועדפים


זוג צעיר עושה טעות ורוכש דירה ללא בדק בית מקצועי - ומשלם כפליים משוויה... חברת הביטוח מוכנה לכסות רק רבע מעלויות תיקון נזק שנגרם לבית מאחר ולא הוכח אחרת... והכי גרוע - אף אחד לא פקח עין על קבלן רשלן, הוא ניסה לחסוך עלויות בדרך-לא-דרך ואת הליקוי מצאו רק כשהיה מאוחר מדי... כולנו כבר שמענו סיפורים כאלו יותר מפעם אחת. ומהי משמעותו של כל סיפור כזה? מישהו שילם כסף רב במקרה הטוב, או נפגע נזק גופני ופיזי במקרה הרע. המכנה המשותף של כולם הוא שכולם יכלו להמנע, לו רק בעלי הנכס היו משכילים לקיים בדק בית מקצועי בשלבים השונים של בניית או רכישת הנכס. המלצתנו היא פשוטה – היה חכם ולמד מטעויות של אלו שכבר טעו. אל תיתן לאחרים לשמוע עליך, ושמור על עצמך והיקרים לך מפגיעה פיננסית וגופנית. עכשיו הוא הזמן לקיים בדק בית מקצועי.




בדק בית מקצועי – בעל נכס, שמור על עצמך



בדק בית מקצועי הוא הכיסוי שאתה זקוק לו בכל פעם שאתה שוקל לעשות מהלך שקשור לבניית, קניית, מכירת בית או מבנה, כמו גם בשורת מקרים נוספים הנוגעים לנדל"ן. משמעות המושג בדק בית מקצועי הוא שצוות מומחים פוקד את הבית או הדירה בכל שלב של תהליך הבנייה, מחפש ליקויים ופגמים, ומעריך את שווי הנכס או שווי תיקון פגמים ונזקים. כמו כן, צוות המומחים של חברות בדק בית מוודא שהמבנה עומד בכל תקני הבנייה הנדרשים, שכן פעמים רבות נוצרים מצבים מצערים בהם אדם רוכש נכס ולהפתעתו הרבה מגלה כי לא רק שהנכס לא עומד בתקני בנייה שונים אלא גם מהווה סכנת נפשות.מומלץ ביותר אם כן לקיים בדק בית מקצועי טרם חתימת העסקה, בשלב בו עוד ניתן לחזור בך.




בדק בית מקצועי – הצוות המובחר



הצוותים אשר מבצעים בדק בית מקצועי מורכבים אך ורק מהמומחים הגדולים ביותר בתחום ביקורת מבנים. מדובר במהנדסים, שמאי מקרקעין, אדריכלים ועוד בעלי מקצוע הנוגעים בתחום הבניין והאדריכלות, מגובים ביעוץ משפטי הולם של עורך דין מקרקעין. במסגרת בדק בית מקצועי יבדוק הצוות כל פרט וחלק מהבית על מנת לוודא שכל אחד מהם עומד בתקנות הנדרשות – החל מהיסודות, שלד המבנה והמרצפות, דרך הקירות, החדרים, מערכות החשמל והמים וכלה בטיח, החלונות, הדלתות והגג. במילים אחרות – בדק בית מקצועי מטעם חברות בדק בית מהימנות יכסה את ביתכם ממסד עד טפחות!
חשוב לציין כי הערכתו של צוות בדק בית מקצועי הינה ברת תוקף משפטי, ולפיכך פעמים רבות נוצר מצב בהם מומחי בדק בית מעידים בבית משפט או מגישים הצהרות רשמיות. חשוב לציין כי קיימות חברות ביקורת מבנים רבות, אולם מומלץ לבחון את השוק תחילה ולבחור בחברה גדולה בעלת ניסיון מוכח, כדוגמת צ'ק האוס.



www.checkhouse.co.il/


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י קידום אתרים שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]