חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
תחזוקת משאית – דברים שכדאי לדעת





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: השקעות נדל"ן בארה"ב אינדיאנפוליס - השקעות נדל"ן ארה"ב נדל"ן מניב השקעות בחו"ל

נושא המאמר: למה כדאי להשקיע באינדיאנפוליס?
מאת: אורלי בורנשטיין   שמור מאמר למועדפים

איך העליתי את אינדיאנפוליס על מפת השקעות הנדל"ן בישראל

החלטתם להשקיע בארה"ב – אז יש לי הצעה ידידותית בשבילכם. רגע לפני שאתם עומדים להשקיע את הונכם, חסכונותיכם, אני מציעה לכם לא להתעצל ולבחון היטב כל הצעה שאתם מקבלים ולשקול בכובד ראש את כל הפרמטרים וההשלכות שלה גם בעתיד.

במקום בו אני נמצאת אני יכולה להסביר לכם למה אני בחרתי את אינדיאנפוליס, בירת אינדיאנה, העיר ה- 12 בגודלה בארה"ב – עיר שאינה מופיעה על מפת התיירות של המשקיע הישראלי.

במהלך חיפושיי לאתר עסקת נדל"ן ראויה למשקיע ישראלי שמשקיע את הונו אלפי קילומטרים מעבר לים. בחנתי היצע מגוון של עסקאות נדל"ן ברחבי ארה"ב ורק באינדיאנפוליס מצאתי את ההשקעה שענתה על כל הפרמטרים החשובים בעיני.

מיקום, שווי ערך הנכס גם בימי המשבר ורמת המחירים בשכונה הוא נמצא – נתון המקרין על פוטנציאל ההשבחה שלו בעתיד.

כל המשקיעים שלי, ללא יוצא מן הכלל, התוודעו לאינדיאנפוליס דרכי. אני מודה, שכמתמחה באיתור השקעות נדל"ן איכותיות ובעלות פוטנציאל גבוה בחו"ל היה קל לי יותר לשווק נדל"ן בערים או מדינות מוכרות וידועות אחרות בארה"ב דוגמת: מיאמי, פלורידה, וגאס, יוסטון, טקסס – אשר השמות שלהם מוכרים יותר לציבור בארץ.
אך בחרתי בדרך הקשה.

פרמטרים נוספים חשובים שבחנתי והם אלה שהניעו אותי לבחור במדינה ובעיר שאינן מוכרת בארץ, אך בהחלט עונות על כל ההיבטים של מקום ראוי להשקעת נדל"ן בארה"ב היו הנתונים האובייקטיבים על העיר ועל חברת האחזקה שעומדת מאחורי המשקיע ולוקחת אחריות טוטאלית על הנכס לאורך כל התקופה.

יחס השקעה תשואה.

נתון נוסף שאהבתי היה היחס בין ההשקעה והתשואה. בהשקעה של 50,000$ בלבד אתה רוכש בית, שמושכר ב-650$ ברוטו לחודש. אחרי ניכוי המיסים לעירייה ולדמי הניהול השוטפים, אתה כמשקיע מקבל 550$ לחשבון הבנק שלך (13.2%תשואה) עם התחייבות ל- 12 חודשים בשנה למשך 4 שנים. כולל אחריות מלאה על תחזוקת הנכס.

אני לא מאמינה ועוד לא פגשתי משקיע שמסוגל לנהל נכס מעבר לים בשלט רחוק, אני גם לא מאמינה שמשקיע החי בישראל מסוגל למנף את ההשקעה שלו בחו"ל ובטח לא להיות אחראי עליו כשהוא יושב בבית קפה בתל-אביב. לכן, בחנתי השקעות רבות ברחבי היבשת עד שהחלטתי להתמקד באינדיאנפוליס ולהעלות אותה על מפת ההשקעות של המשקיע בישראל.

כמה עובדות שחשוב לדעת על אינדיאנפוליס

חייבים להכיר את המיקום האסטרטגי של אינדיאנפוליס כדי להבין למה היא נמנית על העיר ה- 12 בגודלה בארה"ב.
אינדיאנפוליס היא בירת מדינת אינדיאנה בארצות הברית ומספר תושביה, על פי מפקד האוכלוסין ב-2000, הוא כ-971,926, על כן היא אחת מ-12 הערים הגדולות ביותר בארצות הברית, והגדולה ביותר באינדיאנה. ראש העיר למי שמתעניין הוא גרג באלארד.
המדינה גובלת בצפון במישיגן ובאגם מישיגן, במערב באילינוי, בדרום בקנטאקי והן חולקות את נהר אוהיו כגבול ביניהן ובמזרח באוהיו. היא מרוחקת כ- 3 שעות נסיעה משיקאגו ו-2 שעות טיסה מניו-יורק.
המיקום האסטרטגי של אינדיאנפוליס הפך אותה למרכז המטה הלוגיסטי של חברות ענק:
באינדיאנפוליס פועל המטה הבינלאומי של תאגיד התרופות אלי לילי, חברות רבות בתחום הבריאות כמו: Clarian, סאלי מיי, קבוצת קוק, רולס רויס, דלתא Faucet, חברת ג'נרל מוטורס.

אינדיאנפוליס פיתחה מרכזים לוגיסטיים - לפדקס ולמרכזי ההפצה העיקריים של חברות רבות כמו Amazon.com, FoxCon, Brightpoint ספק ההפצה והלוגיסטיקה האלחוטית, ספק ביטוח בריאות Wellpoint, חברת ביטוח החיים האמריקאית (One America).

מטות של חברות התעופה: Republic Airways - Holdings, Chautauqua Airlines,
חברות נדל"ן ענקיות הפועלות ברחבי ארצות הברית, דוגמת: קבוצת סיימון האנט קבוצת בנייה, קו סיום, חברת דוכס רילטי.

המטות של חברות הביטוח הענקיות:

Wellpoint insurance company American United Life (OneAmerica),
Teleservices Direct. The U.S. headquarters of Roche Diagnostics, Thomson SA, Conseco, First Internet Bank of Indiana, , Dow AgroSciences, Emmis Communications, Teleservices, Peerless Pump Company, תומסון, SA, Conseco, ראשית האינטרנט של בנק אינדיאנה, חברת פירלס, דאו AgroSciences, Emmis תקשורת ו- Steak 'n Shake ממוקמים גם הם באינדיאנפוליס.

אקלים עסקי ונדל"ן באינדיאנפוליס

National Association of Home Builders ו- Wells Fargo
דרגו את אינדיאנפוליס ברבעון הרביעי של 2008כעיר הזולה ביותר בשוק הדיור הגדולות בארה"ב. מגזין פורבס דירג אותה ברבעון האחרון של 2008 כעיר השישית הטובה ביותר לתעסוקה - בהתבסס על איזון ציון משולב של הכנסות משק הבית, חוסר אבטלה, צמיחה בהכנסה, יוקר המחיה והצמיחה במקומות העבודה.

האוכלוסייה באינדיאנפוליס מתחלקת:

69.34% לבנים, 25.29% אפרו-אמריקאיים, 0.25% אינדיאנים, 1.42% אסיאתיים, 1.64%
גזעים אחרים ו- 2.02% Pacific Islander

באינדיאנפוליס פועלות מגוון רחב של אוניברסיטאות

בשנת 2009, MONEY CNN דורגה אינדיאנפוליס ראשונה בין 10 ערים במסיימי תואר אקדמי בארה"ב.

חלקן מהאוניברסיטאות הפועלות באינדיאנפוליס נמנות בין המובילות בארה"ב.
Brown Mackie College, Butler University, Indiana University-Purdue University Indianapolis (IUPUI), Indiana Wesleyan University, Ivy Tech Community College of Indiana, Marian College, Martin University, Oakland City University (Indianapolis) Indianapolis campus, The Art Institute of Indianapolis, and the University of Indianapolis
בקיצור, כל הנתונים מצביעים על אינדיאנפוליס כעיר ראויה בשיקולי ההשקעה של משקיע ישראלי, שמחפש אפיק להבטיח את כספו, ליהנות מתשואה גבוהה ולהרוויח שקט נפשי
והכנסה פסיבית קבועה לאורך זמן.
אני מזמינה אתכם לבקר באתר – שם תוכלו להתרשם מאיכות ההשקעה, לבחון את הנתונים ולהבין את הפוטנציאל. ואם בא לכם לדבר על זה אני אשמח להרחיב.

אורלי 0546630672.
http://www.atar-realestate.com






www.atar-realestate.com


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורלי בורנשטיין שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]