חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משבר בזוגיות- באמצע החיים





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: מתנה לגבר מתנה מקורית מתנה לרכב מתנה ליום הולדת

נושא המאמר: מה יהיה הדבר הגדול הבא?
מאת: תמי פריזאט   שמור מאמר למועדפים

מה יהיה הדבר הגדול הבא?

מן המפורסמות היא, כי ביטוי של רגשות מתרחש עם ובלי מילים. ברב המקרים, האדם יכול לבחור לבטא את רגשותיו ובדרך כלל יעשה זאת כאשר הוא יחשוב שהדבר ישרת את צרכיו. ביטוי רגשות נחשב בעולם המודרני ככלי להפגת מתחים שנגרמים מחוויות נגטיביות.

כיום, הולך ונפוץ השימוש במדיה האלקטרונית והסלולרית ככלי להעברת מסרים בכלל והבעת רגשות בפרט. תוכנות למסרים מיידים נמצאות בשיא פריחתן, ובד בבד אלפי משתמשים חדשים מצטרפים מדי יום לאתרי רשתות חברתיות כמו facebook ו twitter. אחת הסיבות להצלחה הגדולה היא שבאמצעות כלים אלו יכול המשתמש לשתף את האנשים בסביבתו הדיגיטלית ברגשות ובתחושות שלו בזמן אמת. אנשים עושים זאת בעזרת מסרים טקסטואליים ובעזרת פרצופוני מסר. כיום, כמעט בכל הודעה במדיה האלקטרונית אנשים משתמשים בפרצופוני מסר כדי להביע את רגשותייהם: אהבה, כאב, אכזבה וחיוך בצורה פשוטה ומהירה.

הפופולריות של הבעת הרגשות והחשיפה במדיה הדיגיטלית נובעת מכמה סיבות: הקלות והפשטות, הפורקן המיידי, האפשרות לתת להודעה גוון ונימה מבלי להשתמש בקול, אך בעיקר מפני שאין עימות חזותי עם מקבלי המסר, דבר המאפשר לבטא רגשות מבלי לעמוד פנים מול פנים עם האדם שמקבל את המסר.

בעולם הפיסי ובתקשורת המסורתית בין אדם לאדם אפשר להביע רגשות, בלי הרבה מילים, באמצעות מימיקות והבעות הפנים. כך למשל בעברית המשפט "הוא עשה לי פרצופים" מתאר מצב בו אדם מביע את חוסר שביעות רצונו כאשר הוא עושה "פרצוף"; ומאידך, חיוך יכול להביע שביעות רצון.

אז מה קורה על הכביש? איך אנשים יכולים להעביר מסרים כשהם על הכביש? אפשר לאותת ימינה ושמאלה כדי להודיע על פניה. אבל איך אפשר להגיד לסביבה שלך על הכביש שאתה כועס, אסיר תודה, שמח או עצבני?

פתרון מצוין להבעת רגשות בכביש הוא הגאדג'ט המבריק "קונדס" לרכב - יחידת תצוגה עם נורות לד המוצמדת לחלון האחורי של המכונית ומופעלת על ידי הנהג או הנוסע בעזרת שלט אינפרא אדום. השלט מכיל 5 מצבים, כאשר לחיצה על אחד מהם מדליקה את פרצופון המסר המתאים על יחידת התצוגה למשך 5 שניות. קונדס לרכב מציג 5 פרצופוני מסר: שמח, אצבע משולשת, חצוף, עצוב ופלרטטני. כל מי שנמצא יכול לראות את המסר ו...לצחוק :-) לפרטים ולרכישה של הקונדס בקרו באתר קונדס שכתובתו: www.kundas.co.il.

קונדס לרכב מתאים כמתנה לגבר, מתנה לרכב, מתנה ליום הולדת, מתנה לחג האהבה, מתנה לאישה ובכלל כמתנה מקורית לכל בעל רכב.

www.kundas.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י תמי פריזאט שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]