חיפוש מאמרים

12308 מאמרים - מנוע לחיפוש מאמרים - פרסום מאמרים חינם

חפש מאמרים המתחילים באות:    א  ב  ג  ד  ה  ו  ז  ח  ט  י  כ  ל  מ  נ  ס  ע  פ  צ  ק  ר  ש  ת 

    עמוד הבית
»   הוסף מאמר חינם!
»   קישורי מידע
»   הוסף למועדפים
»   הפוך לדף הבית
»   צור קשר
»   פרסום באתר
»   מאמר מעניין בנושא:
משכנתא – המדריך לניהול מו"מ על תנאי המשכנתא





    קישורי טקסט (לפרטים)




קישור טקסט ממומן | לפרסום -לחץ כאן
עד 15% הנחה על השכרת רכב בחו"ל, מהחברות הגדולות בעולם, לחצו ל Rentingcar

הזמנת מלונות ביעדים האטרקטיבים ביותר ללא עמלות הזמנה!
מאמרים נוספים: ייעוץ עסקי אימון עסקי לקוח טוקר

נושא המאמר: 5 שיטות למניעת "מחסומי כניסה" ללקוחות בעסק קטן
מאת: אורן טוקר   שמור מאמר למועדפים

כל חודש בחודשו נפתחים אלפי עסקים קטנים חדשים, עסקים אלו נפתחים במגוון תחומים. למרבית הצער, רובם לא שורדים ואכן נסגרים. במאמר זה יוצג העיקרון על "איך עלי להקל על הלקוחות בליפגוש אותי ואת העסק שלי". כידוע, חשוב שבעלי עסק ילמדו לקל על לקוחותיהם כמה שיותר בכדי ליצור לעצמם קהל לקוחות קבוע. תכני המאמר לקוחים ישירות מתוכנית מקצועית של תהליך אימון עסקי לעסקים קטנים.

מזה "מחסומי כניסה" בכלל?

בהרבה מקרים, קשה ללקוח להגיע אליך או להכיר אותך. ככל שיהיה יותר ויותר קשה להשיג אותך או להגיע אליך ולהיפגש איתך כך ילך ויגדל ה"מחסום כניסה" בינך ולבין לקוחותך. רצוי שללקוח יהיה כמה שיותר קל ופשוט לפגוש אותך. בנוסף לכך, ככל שאתה תיהיה יותר מקצועי בתחומך כך יגדלו הסיכויים שהלקוח יתרשם ממך, דבר שיהפוך אותו ללקוח מרוצה, ואולי אפילו ללקוח קבוע שלך. יש לזכור שלקוחות סולדים מבעלי מקצוע "כבדים", "איטיים" ולא מקצועיים.
5שיטות למניעת "מחסומי כניסה" ללקוחות של עסק קטן

היה מקצוען - בכדי להצליח בשוק תחרותי, עלי להיות מקצוען בתחומי. הלקוח אינו טיפש ומבחין היטב באם נותן השרות הוא מקצוען או לא! אנשים תמיד רוצים שמקצוענים יטפלו בהם. אנשים מאמינים בזה שאם הם יתנהלו עם חובבן בסופו של דבר הם ישלמו יותר ורמת ההצלחה תיהיה יחסית נמוכה. בעל עסק, חשוב שלא תהיה שאנן בהקשר לידע שלך, כלומר - תמיד תשאף ליותר. אנחנו חיים בעולם שבו כל הזמן נוצרים דברים חדשים, ממוצרים ועד דיעות. מי שלא לומד ומתפתח באופן תמידי, נשאר מאחור. למד עוד ותתנסה בעוד. כאשר אתה מקצוען, מרבית הלקוחות החדשים שלך ירצו להמשיך לעבוד איתך. שלבי ההתפתחות והלמידה יכולים להיות בתחום המקצועי שלך או/ו בתחום האישי- כלומר לחוות תהליך של העצמה אישית/מקצועית דרך אימון אישי ועסקי או סדנאות אימון. כל התפתחות ברמה האישית, המקצועית והעסקית תשרת אותך ותתרום לך כבעל עסק פרטי.

זמינות - בטלפון הקוי והסלולרי. הקפד לעבוד עם שירות שיחה מזוהה ומזכירה אלקטרונית (מכל סוג שהוא). כאשר אתה עסוק עם לקוח אחר, הקפד לחזור במהרה ללקוחות מתקשרים שמנסים להשיג אותך, וגם לאלה שלא השאירו הודעה! בנוסף, הקפד לבדוק מיילים לפחות פעם ביום אם לא יותר. באתר האינטרנט של עסקך תדאג לכך שיהיה "טופס פנייה" אליך, ושטופס זה יהיה פשוט, ידידותי למשתמש, וברור ביותר – כך שיהיה נוח ללקוח למלא אותו ממש בדקות ספורות. דוגמא לטופס פניה
לדוגמא- אם לקוח מחפש אינסטלטור: הלקוח יפנה לכמה וכמה איסטלטורים, הזמין מבינהם יבחר - זה שחוזר מהר, נותן שרות זריז, וזה שקל לקבל ממנו הצעה מהירה! אם יהיה קשה להשיגך בטלפון ויתרה מזאת, לא יהיה לך תא קולי להשארת הודעות תתקיים סבירות גבוהה שאתה תחמיץ לקוחות.

פגישה ראשונית - הפגישה הראשונית של בעל עסק עם לקוח חדש היא ההזדמנות הראשונה ליצור רושם חיובי ומקצועי. בעל עסק שגובה עלות על פגישה הראשונה מיד מצמם לעצמו את קהל הלקוחות שלו. הלקוח מעוניין לפגוש את בעל המקצוע אך תמיד בספק לגבי עד כמה כדאי או רווחי לו לעבוד איתך. תן לו את האפשרות להכירך "על חשבונך" קודם ולא "על חשבונו". ישנם מעט מאוד בעלי מקצוע שגובים תגמול על פגישה ראשונה. אם תדאג להיות מקצועי באמת, הלקוח ירצה ויהיה מוכן בכל מקרה לעבוד איתך ויהיה מוכן לשלם על כך את התגמול הנדרש. בעל מקצוע שיאפשר ללקוחות חדשים לפגוש אותו באופן קבוע יצליח לייצר לקוחות מתרבים והכנסות קבועות ולטווח הארוך.
לדוגמא- בפגישה ראשונה עם עו"ד שדמי יהונתן, שותף במשרד שדמי, לב-רן, הפגישה הראשונה היא ללא עלות, דבר המקל על לקוחות לפגוש אותו. במהלך הפגישה הם מזהים עד כמה הוא בעל מקצוע מיומן ומהר מאוד מעוניינים לעבוד איתו. יהונתן כביכול "מוותר" על תגמול בפגישה הראשונה שלו עם לקוחותיו, אך למעשה הוא מקטין את "מחסום הכניסה" שלו מול לקוחותיו, בכך יהונתן מגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלו, שכאשר הוא פוגש את אותם לקוחות פוטנציאלים מרביתם יהפכו ללקוחות קבועים שלו.

תקלות - אם במהלך התקשרותך עם לקוח התקיימו תקלות באשמתך, אנא תתגמל את הלקוח, ועשה זאת עודלפני שהוא מתלונן!!
לדוגמא- בתחילת 2008, קבעתי פגישה ראשונית (ללא עלות) עם שני לקוחות חדשים. אחד מהם הקדים ונכנס בטעות בזמן שהיה אמור להיות הפגישה של השני. לקח לי קצת זמן לעלות על המתרחש ואז הבנתי את הטעות שעלתה בגורלי. מיד התנצלתי ופיציתי את שניהם בפגישה נוספת על חשבוני. כתוצאה, אחד נרשם אצלי בחברה לתהליך אימון של שלושה חודשים, כאשר השני הזמין אותי להרצות לעובדים בחברתו. למעשה, שניהם היו מאוד מרוצים והעריכו אותי מאוד על הרצון הטוב שלי בלשרת אותם היטב, למרות שעשיתי טעות. אני פעלתי נכון ממקום של נתינת שרות איכותי ואכפתי, ובזאת הרווחתי שני לקוחות, לקוחות שיצאו מרוצים ביותר. לקוחות אלו הפכו ללקוחות רווחיים וממליצים עלי בכל הזדמנות. למד למנף את עסקך בכל מצב, בכל מקרה ובכל תקלה.

למד מטעיותך - אל תחזור על אותם טעויות. אם אתה חוזר על הטעויות שלך, הדבר מרמז על כך שאינך לומד, ולכן אינך מקצוען. במקרה כזה לקוחותך יזהו את מצבך מהר וחסרונותך יבלטו. מהר מאוד, ובצדק, לקוחות הללו ינטשו אותך למען בעל עסק אחר או לא ימליצו עליך לחבריהם. למד תמיד מהטעויות שלך ותדאג להתפתח בתחומך ולהשתפר. דרך טובה ללמוד מהטעויות שלך בכדי לא לחזור עליהן שוב ושוב, היא לבנות "חוק מתקן" לכל טעות שתתקיים.
לדוגמא - אם נוצר מצב שאני מאחר לפגישה – אז כאן אני אקיים "חוק מתקן" בזאת שאותה פגישה תתקיים ללא עלות עבור הלקוח. בסופו של דבר יווצר מצב שאיחור יהפוך להיות משהו נדיר אצלך!
הקטן את מחסומי הכניסה של לקוחותך מולך. הקל על לקוחותך לפגוש אותך ושפר באופן תמידי את מיומנותך כדי שתהפוך למקצוען. כך תוכל ליצור לעצמך לקוחות קבועים.
דרך צלחה!
אורן טוקר
מאמן אישי ועסקי
054-7935936

ordanco.co.il


מאמר זה נוסף לאתר "ארטיקל" מאמרים ע"י אורן טוקר שאישר שהוא הכותב של מאמר זה ושהקישור בסיום המאמר הוא לאתר האינטרנט שבבעלותו, מפרסם מאמר זה אישר בפרסומו מאמר זה הסכמה לתנאי השימוש באתר "ארטיקל", וכמו כן אישר את העובדה ש"ארטיקל" אינם מציגים בתוך גוף המאמר "קרדיט", כפי שמצוי אולי באתרי מאמרים אחרים, מלבד קישור לאתר מפרסם המאמר (בהרשמה אין שדה לרישום קרדיט לכותב). מפרסם מאמר זה אישר שמאמר זה מפורסם אולי גם באתרי מאמרים אחרים בחלקו או בשלמותו, והוא מאשר שמאמר זה נוסף על ידו לאתר "ארטיקל".

צוות "ארטיקל" מצהיר בזאת שאינו לוקח או מפרסם מאמרים ביוזמתו וללא אישור של כותב המאמר בהווה ובעתיד, מאמרים שפורסמו בעבר בתקופת הרצת האתר הראשונית ונמצאו פגומים כתוצאה מטעות ותום לב, הוסרו לחלוטין מכל מאגרי המידע של אתר "ארטיקל", ולצוות "ארטיקל" אישורים בכתב על כך שנושא זה טופל ונסגר.

הערה זו כתובה בלשון זכר לצורך בהירות בקריאות, אך מתייחסת לנשים וגברים כאחד, אם מצאת טעות או שימוש לרעה במאמר זה למרות הכתוב לעי"ל אנא צור קשר עם מערכת "ארטיקל" בפקס 03-6203887.

בכדי להגיע לאתר מאמרים ארטיקל דרך מנועי החיפוש, רישמו : מאמרים על , מאמרים בנושא, מאמר על, מאמר בנושא, מאמרים אקדמיים, ואת התחום בו אתם זקוקים למידע.

 

 

 






 

 להשכיר רכב

 הזמנת מלון בחו"ל

 הזמנת מלון בישראל

 אתר איי יוון

 מדריך איטליה

 מלונות בניו יורק

 מדריך לאס וגאס

 המלצות על נופש

 המלצות על פריז

נדל"ן ביוון


 
 
 

 

איי יוון | אתונה |  ליסבון  | גרפולוגיה משפטית | כרתים | איטליה | הזמנת מלון |  חבל זגוריה | הזמנת טיסה | השכרת רכב בחו"ל

 

 

 

 

 

ארטיקל מאמרים 2024 - 2006  [email protected]